SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Zakończmy dyskusję, bo nie mogę Ci udowodnić nic bez wyjawiania tajemnicy pewnej spółki, a tego zrobić nie mogę. Więc poprzestańmy. Problemem są niesprawne biletomaty.kveld pisze:Ja też się nie będę spierał, ale KRS nie zna takiej spółki...Tofik pisze:Nie będę się spierać. Dobrze rozwinąłeś skrót, niemniej dwa lata temu powstało to coś - SPOzP sp.zo.o.
Pomyliło. Myśląc skrótowo. Firma SYNTAX się tym zajmuje w ramach wygranego przetargu.kveld pisze:Może Tofikowi się pomyliło i to nie jest sp. z o. o. tylko s.c. Tak czy owak jakieś to dziwne, że Wujek Google o takowej też nie słyszał. Coś mu się musiało pomylić raczej.MichalJ pisze:Istnienie spółki handlowej nie może być tajne, na miły Bóg!
Elektromagnes – urządzenie wytwarzające pole magnetyczne w wyniku przepływu przez nie prądu elektrycznego.[w karcie działa to akurat w drugą stronę]KwZ pisze:No ale to elektromagnetycznie a nie magnetycznie. To nie magnesy
Pole magnetyczne, obok pola elektrycznego, jest przejawem pola elektromagnetycznego.
Proszę się skupić na treści wątku, a nie czepiać słówek I nie produkujmy offtopu.
A tak wracając do wzmiankowanej firmy... Skoro mają problemy z obsługą biletomatów SKM w weekendy (zwłaszcza te długie), nie da się zmienić na inną?
Ogłoszenie o zamiarze wydzierżawienia nośników reklamowych w pojazdach SKM Sp. z o.o.
http://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonly ... lamowe.pdf
http://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonly ... lamowe.pdf
- vernalisadonis
- Posty: 3196
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
W 2010 roku gdańskie SKM-ki jeździły w SKM Warszawa. Co było wtedy przyczyną oraz na jakiej trasie one jeździły?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Nic dodać, nic ująć Ktoś może pamięta jeszcze, ile wtedy na S2 mogło jeździć obiegów? Czas przejazdu na tej trasie cyrkulować powinien wokół 55 minut, więc przy takcie półgodzinnym pewnie jak nic około pięciu (z tego cztery mogły być obsłużone przez pary 14WE - nie licząc awarii i przeglądów)...Vilén pisze:Linia S2 Pruszków – Sulejówek Miłosna, jeździły zdaje się, bo SKM Warszawa nie miała odpowiedniej ilości własnego taboru do obsługi tej linii.
Na S9 w epoce pomalowanych w barwy SKM KM-ów (podobne czasy) obiegi były oznaczane jakoś inaczej niż teraz: np. 501, 503. Ale nie jestem w stanie dojść ile ich było.
Jeśli mnie pamięć nie myli to było 7 obiegów na S2 do Pruszkowa (może 8, ale raczej 7 )Jacek Z. pisze:Nic dodać, nic ująć Ktoś może pamięta jeszcze, ile wtedy na S2 mogło jeździć obiegów? Czas przejazdu na tej trasie cyrkulować powinien wokół 55 minut, więc przy takcie półgodzinnym pewnie jak nic około pięciu (z tego cztery mogły być obsłużone przez pary 14WE - nie licząc awarii i przeglądów)...Vilén pisze:Linia S2 Pruszków – Sulejówek Miłosna, jeździły zdaje się, bo SKM Warszawa nie miała odpowiedniej ilości własnego taboru do obsługi tej linii.
Na S9 w epoce pomalowanych w barwy SKM KM-ów (podobne czasy) obiegi były oznaczane jakoś inaczej niż teraz: np. 501, 503. Ale nie jestem w stanie dojść ile ich było.
Wsiadłem dzisiaj na Wschodnim w S3 do Legionowa bez biletu. Udałem się do biletomatu celem nabycia takiego. Na ekraniku maszyny wyświetlał się obrazek informujący o Europejskim Dniu bez Samochodu, a sama maszyna nie reagowała na dotyk. Pamiętałem, że w tym dniu można bez biletu jeździć, toteż zadowolony poszedłem zająć miejsce. Tak przejechałem jedną stację. Moją uwagę zwróciły osoby kasujące bilety - gdyby to była jedna, dwie, może bym nie zauważył, niemniej jednak osób tych było całkiem sporo, co wydało mi się nieco dziwne - po co tyle ludzi by przepłacało? Wszedłem przez smartfona na stronę ZTMu i voila - rzeczone święto jest jutro, nie dziś. Dobrze, że miałem jeszcze coś na SkyCashu, a kontrolerzy nie zapuszczają się dosyć często w te rejony. Ktoś jednak niewyposażony w nowinki techniczne może się podczas kontroli nieco zdziwić. Duży minus dla obsługi tych biletomatów za wprowadzanie w błąd.