Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
Rembertów z Wygodą ma przesiadkę do/z 520. Wystarczy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08
Jasne. Tak jest od lat i wszyscy się przyzwyczaili do tego. Może potrzeba jakiejś refleksji? Co traci 525 przy takim zatrzymaniu?
Wymieniłeś zaledwie jeden argument. Mała to liczba "patologii". BTW: lubię retorykę w stylu "skala patologii jest przerażająca".Płowieszczołak pisze: Ilość patologi w kształcie tej linii jest niedościgniona w skali Warszawy, ale o tym można sobie przeczytać w starszych moich wpisach. I tak zapewne nie napisałem nawet połowy.
Nie rozumiem związku między "wydłużeniem 147", a "odciążeniem S2 przez 525".Płowieszczołak pisze:A niebawem wprowadzając 147 do Starej Miłosny szykuje się "odciążanie" SKM S2 za pomocą 525. Gdzieś strategia zrównoważonego rozwoju systemu transportowego Warszawy się chyba zgubiła.
Czas?Płowieszczołak pisze:Jasne. Tak jest od lat i wszyscy się przyzwyczaili do tego. Może potrzeba jakiejś refleksji? Co traci 525 przy takim zatrzymaniu?
W szczycie popoludnioym jakieś 10 do 15 minut niepotrzebnego stania na wiadukcie w kierunku Marsa.Płowieszczołak pisze:Jasne. Tak jest od lat i wszyscy się przyzwyczaili do tego. Może potrzeba jakiejś refleksji? Co traci 525 przy takim zatrzymaniu?
Dokladnie, przez wezel Marsa 525 jechalby 10-15 m dluzej. A masz przeciez 2-3 razy czestszy 520, ktory jest zwykle dosc pusty, 525 i tak jest juz w szczycie z przystankow Marszalkowska/plac na rozdrozu niezabieralny, wiec gdzie ty chcesz w nim upchac dodatkowych pasazerow z centrum?Płowieszczołak pisze:Jasne. Tak jest od lat i wszyscy się przyzwyczaili do tego. Może potrzeba jakiejś refleksji? Co traci 525 przy takim zatrzymaniu?
No i separacja potoków. Pewnie dziecka jakiegoś dygnitarza dostało się do „Batorego”.
„Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak, jak jest”.
„Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak, jak jest”.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08
Ponadto odesłałem również do starszych wpisów.Wymieniłeś zaledwie jeden argument
Już tłumaczę. Duża część mieszkańców Starej Miłosny i obecnych pasażerów SKM S2 będzie niebawem testowała dojazd do Międzylesia i S1 (który to dojazd ma bardzo duży potencjał, bo może być szybszy). Moim zdaniem będzie z wielu względów zawiedzionych. A że pomysł autobusu 147 wygląda na projekt typowej "dojazdówki" do 525 (gdyż "dojazdówkę" do kolei cechują np.: koordynacja z SKM, analogiczna częstotliwość jak SKM, przewidywalna punktualność i bliskość położenia przystanków od wejścia na perony, etc), to szybko staną się pasażerami 525. (Tu akurat patologia tkwi w pomyśle i realizacji strategii zmierzającej do odciągania ludzi od dojazdu pociągiem. Samo 525 kusić będzie jedynie wolnymi miejscami...).Nie rozumiem związku między "wydłużeniem 147", a "odciążeniem S2 przez 525"
Rozmawiamy, w kontekście różnicy czasu przejazdu estakadą oraz przez rondo. Nigdy jeszcze nie miałem takiego doświadczenia, że różnica czasu pomiędzy wjazdem przez rondo a wjazdem estakadą wyniosła 10-15 minut w żadnej porze. Przyjrzyjcie się też, jak tam już będziecie, jak wielu kierowców z Ostrobramskiej wybiera właśnie wjazd na Płowiecką przez rondo!! (Samo stanie na Płowieckiej to już zupełnie inna patologia).W szczycie popoludnioym jakieś 10 do 15 minut niepotrzebnego stania na wiadukcie w kierunku Marsa.
Bzdura. Osoby chcace jechac 525 z kierunku Milosnej maja 700-setki i 411 do przystanku Kajki. Dlaczego mieliby wybierac trase naokolo przez Miedzylesie?
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08
A do czego się odnosisz z tym oburzeniem? Przecież pisałem o przeciwnym kierunku, dojeździe 147 ze Starej Miłosny do Międzylesia.
Jeśli zaś chodzi Ci o wątek z węzłem Marsa, to nie miałem na myśli ludzi ze Starej Miłosny tylko głównie przesiadki 525->145, bo pewnie wiesz że najliczniejsza część przesiadających się na Marsa w kierunku Okularowej to ludzie z Wygody i Ząbek (wszystkie inne dzielnice mają dodatkowe, alternatywne miejsca przesiadkowe i dlatego są mniej widoczni, bo potoki te rozpraszają się na przesiadki w wielu miejscach).
Jeśli zaś chodzi Ci o wątek z węzłem Marsa, to nie miałem na myśli ludzi ze Starej Miłosny tylko głównie przesiadki 525->145, bo pewnie wiesz że najliczniejsza część przesiadających się na Marsa w kierunku Okularowej to ludzie z Wygody i Ząbek (wszystkie inne dzielnice mają dodatkowe, alternatywne miejsca przesiadkowe i dlatego są mniej widoczni, bo potoki te rozpraszają się na przesiadki w wielu miejscach).
Linia 70000?rhemek pisze:Bzdura. Osoby chcace jechac 525 z kierunku Milosnej maja 700-setki i 411 do przystanku Kajki. Dlaczego mieliby wybierac trase naokolo przez Miedzylesie?
ŁK
-
- Posty: 2139
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
dokładnie , słuszna uwagaPłowieszczołak pisze:A do czego się odnosisz z tym oburzeniem? Przecież pisałem o przeciwnym kierunku, dojeździe 147 ze Starej Miłosny do Międzylesia.
Jeśli zaś chodzi Ci o wątek z węzłem Marsa, to nie miałem na myśli ludzi ze Starej Miłosny tylko głównie przesiadki 525->145, bo pewnie wiesz że najliczniejsza część przesiadających się na Marsa w kierunku Okularowej to ludzie z Wygody i Ząbek (wszystkie inne dzielnice mają dodatkowe, alternatywne miejsca przesiadkowe i dlatego są mniej widoczni, bo potoki te rozpraszają się na przesiadki w wielu miejscach).
Z ronda Marsa do Międzylesia kursuje 125. Dlaczego ta "najliczniejsza grupa przesiadających się" musi korzystać z 525, a nie może ze 125? 125 na wschód od Marsa ma dosłownie 2,5 przystanka więcej niż 525...Płowieszczołak pisze: Jeśli zaś chodzi Ci o wątek z węzłem Marsa, to nie miałem na myśli ludzi ze Starej Miłosny tylko głównie przesiadki 525->145,
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08
Ale 125 nie jeździ Trasą Łazienkowską, a o tym tu mowa od początku! Przesiadka z Trasy Łazienkowskiej na rodzie Marsa do 145 (i nie tylko).
Choć w tle jest też temat nieco szerszy. Po co zbędnie segregować ludzi np. na przystanku Metro Politechnika na tych co jadą 520 i 525? Tam się powinno maksymalnie szybko odbierać ludzi z metra. Choć jest już tam szerzej niż dawniej, to nadal wystarczą dwie osoby z otwartymi parasolami, żeby widzieć takie obrazki jak ludzie mijają ich schodząc na ulicę.
Choć w tle jest też temat nieco szerszy. Po co zbędnie segregować ludzi np. na przystanku Metro Politechnika na tych co jadą 520 i 525? Tam się powinno maksymalnie szybko odbierać ludzi z metra. Choć jest już tam szerzej niż dawniej, to nadal wystarczą dwie osoby z otwartymi parasolami, żeby widzieć takie obrazki jak ludzie mijają ich schodząc na ulicę.
520 jeździ. I ma jednoperonową przesiadkę z/na 145. Sorry, tutaj nie ma o czym dyskutować. Wątek robi się nudny, bo wieje partykularnym interesem jednej osoby.Płowieszczołak pisze:Ale 125 nie jeździ Trasą Łazienkowską,
Najlepiej wszystkie autobusy z politechniki puscic jedna trasą , bedzie jeszcze szybciej i co 30 sekundPłowieszczołak pisze:Ale 125 nie jeździ Trasą Łazienkowską, a o tym tu mowa od początku! Przesiadka z Trasy Łazienkowskiej na rodzie Marsa do 145 (i nie tylko).
Choć w tle jest też temat nieco szerszy. Po co zbędnie segregować ludzi np. na przystanku Metro Politechnika na tych co jadą 520 i 525? Tam się powinno maksymalnie szybko odbierać ludzi z metra. Choć jest już tam szerzej niż dawniej, to nadal wystarczą dwie osoby z otwartymi parasolami, żeby widzieć takie obrazki jak ludzie mijają ich schodząc na ulicę.
I jechalem stamtad tysiace razy i jakos nie mialem nigdy problemu zeby sie zmiescic na tym przystanku.
Ja rozumiem ,że do ciebie nie dociera, ze 525 jest akurat najbardziej oblozonym autobusem z politechniki, a 520 akurat zwykle jest luzne, ok niech ludzie dla ktorych jest to jedyny autobus czekaja na drugi, jak nie wejda zebys Ty mogl pojechac 2 minuty wczesniej.