Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Może skargę do sądu złożył jeden z podmiotów, które miałyby tę umowę podpisać? Może ZTM?
-
- Posty: 2848
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Można. Tylko z ryzykiem procesów odszkodowawczych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Miałem oczywiście na myśli poprzedni wyrok dotyczący wykluczenia zarówno Arrivy jak i PKS GM. Myślałem że może Arriva na te wykluczenie znowu napisała odwołanie aby oczyścić całkowicie swoje dobre imięalojz pisze: ↑08 lis 2018, 20:54Arriva miałaby złożyć skargę na wyrok KIO uwzględniający w całości jej odwołanie?![]()
Rzeczony wyrok - ftp://ftp.uzp.gov.pl/KIO/Wyroki/2018_1441%201462.pdf
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Biorąc pod uwagę co dzieje się w wątku "Dziwadła autobusowe - 2018" z lekkim uśmiechem na twarzy czytam poprzednie strony gdzie przekonywano mnie jaki ITS ma super start ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bardzo dobrze zaczął i w pierwszy weekend obsłużył wszystkie swoje brygady. Poziom świadczenia usług też chyba nie spadł? A za niezrealizowane kursy są naliczane kary na operatora. Pasażerów nie bardzo dotyka ta sytuacja, podobnie było w Radomiu. Chociaż tam za to brakowało nowych wozów, a nie kierowców. W dodatku Michalczewski i tak realizował wszystkie kursy. ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Widać z tego, że kierowcy nie chcą z Arrivy odchodzić. Gdyby Arriva musiała się gdzieś przenieść pod Warszawę, sądzę, że sporo kierowców wybrałoby jednak Michalczewskiego z racji lepszej lokalizacji. Michalczewki i Arriva konkurują o tych samych kierowców. Ciekawe jak się skończy podnajmowanie bazy od Grodzia.
Tylko, że Arriva będzie potrzebowała za chwilę kierowców i zobaczymy czy ich znajdzie, bo znowu będzie sytuacja, że na rynku warszawskim "nie zwolnią" się kierowcy. Dzisiaj kończy się obsługa 717 i ZP. Może ktoś przejdzie do Michalczewskiego, jeśli Grodzio będzie miał nadwyżkę kierowców.
Podnajmowanie części bazy od Pks skończy się zapewne takim samym konfliktem jak od Michalczewskich. Jest to taki sam konflikt interesów i prędzej czy później dojdzie do spinki między przewoźnikami. Arriva powinna jednak zainwestować w swoją bazę a nie iść na łatwiznę podnajmujac bazy. Z Michalczewskimi było dobrze do momentu kiedy nie podpisali umowy z Ztm i nie zaczęły się przepychanki o kierowców.fraktal pisze: ↑09 lis 2018, 17:52Widać z tego, że kierowcy nie chcą z Arrivy odchodzić. Gdyby Arriva musiała się gdzieś przenieść pod Warszawę, sądzę, że sporo kierowców wybrałoby jednak Michalczewskiego z racji lepszej lokalizacji. Michalczewki i Arriva konkurują o tych samych kierowców. Ciekawe jak się skończy podnajmowanie bazy od Grodzia.
Bardzo dobrze?
Kto wg Ciebie miał lepszy start? Grodzio czy Michalczewski?
Coś się nie rozumiemy, bo to jest właśnie ten wyrok dotyczący tych odwołań Grodzia i Arrivy.Jurand pisze: ↑09 lis 2018, 8:40Miałem oczywiście na myśli poprzedni wyrok dotyczący wykluczenia zarówno Arrivy jak i PKS GM.alojz pisze: ↑08 lis 2018, 20:54
Arriva miałaby złożyć skargę na wyrok KIO uwzględniający w całości jej odwołanie?![]()
Rzeczony wyrok - ftp://ftp.uzp.gov.pl/KIO/Wyroki/2018_1441%201462.pdf
Na wyrok KIO uwzględniający odwołanie Arrivy (1462/18) złożono skargę do sądu (na logikę - zrobił to ZTM lub Michalczewski).
Nie można się drugi raz odwoływać od tej samej czynności.
Grodzio w kolejnym przetargu już nie będzie mógł wystawić samej zajezdni Klementowicka (brak miejsca). Będzie musiał wycenić modernizację innej bazy (najbliżej to chyba Pruszków), w związku z tym cenowo na pewno przegra.
A są jakieś przepychanki? Bo nie widać żeby Arriva miałą problem z kierowcami.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Bez stereotypów, jeździli też Polacy.
Nie bez powodu zadałem pytanie zamknięte.
Taryfę ulgową dostali na Scanie, nie na Solarisy. Zresztą z pewnością szybko zorganizowaliby Ukraińców.
Na Solarisy dostali warunki trudniejsze od zakładanych, bo powinni mieć plan wakacyjny, a dostali pełny.