bo u nas nie obowiązuje prawo precedensu - trzeba byłoby zaskarżać każdą uchwałę o taryfie oddzielnie (a może ustalenia zakwestionować już wojewoda). Nie wiem, czy warto robić jednak przepisy z myślą "a może nikt się nie przyczepi".Adam G. pisze:Jakoś w innych miastach bilety u kierowców są droższe i nikt nie robi z tego powodu problemów. Uważam, że powinniśmy albo wprowadzić sprzedaż wyłącznie w DS oraz w DP między 20 a 6 albo zdecydować, że u kierowcy dostępny będzie tylko bilet jednorazowy za minimum 3/1,5zł.
Bilety, kontrole, taryfa
Moderator: JacekM
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Bo nie miał kupionych biletów. Teoretycznie każdy kiero ma obowiązek mieć przy sobie bilety, a że dużo zachodu i zysk gówniany to kto może, ten się miga.Rosa pisze:A w zasadzie to z czego wynika niechęc kierowców do sprzedaży biletów poza szczytem, np w niedziele czy nocami?
W zeszłą niedziele widzialem przypadek gdy dziewczyna chciała kupic bilet, tam gdzie wsiadała nie było kiosku, kierowca przez 3 przystanki wymigiwał sie jak piskorz robił wszystko aby ją zniechęcic a w koncu wysadził ja przy jakims czynnym kiosku gdzie poczekał az stanie w kolejce, kupi bilet i wróci z powrotem do autobusu.
M-1 507 509 N22+N72
Biletomat w autobusie w godzinach szczytu jest całkowicie nieprzydatny, a do tego zabiera miejsce.Premo pisze:Ograniczenia w mozliwości zakupu w określonych porach oraz montaż biletomatów w pojazdach rozwiąże problem
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jeśli chodzi o biletomaty w pojeździe to spełnią one swoją role gdy będą na bieżąco miały obsługę techniczną. Biletomat ma swoją ograniczoną pojemność i nie może w nieskończoność drukować biletów. Jak rano się skończą bilety to pojazd cały dzień pojazd jeździ z nieczynnym biletomatem.
Mam jeszcze takie pytanie. Jak wygląda wkładanie pustych biletów do urządzenia? Czy są one nawinięte na rolkę potem obcinanie czy może są już pocięte na kartoniki o odpowiedniej długości?
Mam jeszcze takie pytanie. Jak wygląda wkładanie pustych biletów do urządzenia? Czy są one nawinięte na rolkę potem obcinanie czy może są już pocięte na kartoniki o odpowiedniej długości?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A jaka jest prowizja w MZA? Na 700 w ciągu dwóch kółek z biletów na czysto miałem na fajki i zapiekankę na Centralnym.
Nie wiem i chyba nikt tego nie wie .Szeregowy_Równoległy pisze:A jaka jest prowizja w MZA?
W Mobilisie macie bardzo atrakcyjną prowizję, a w MZA większą jej część kradnie ktoś z MZA, i nie są to na pewno kierowcy .Szeregowy_Równoległy pisze:Na 700 w ciągu dwóch kółek z biletów na czysto miałem na fajki i zapiekankę na Centralnym.
Pewnie, że tak. Bzdura jak dla mnie, bo nie jest to hiperuczęszczajny przystanek, a 20 m dalej jest kiosk. Na busstopie "Tarchomin" też jest, ale tam często tworzą się kolejki, zwłaszcza w okolicach pierwszego dnia każdego miesiąca, kiedy trzeba kartę naładować.bosman30 pisze:Na Myśliborskiej zamontowano biletomat,troche to dziwne.Pasował by lepiej na Tarchominie przy Tesco
--
Oko za oko, kwit za dowód.
Oko za oko, kwit za dowód.
Poczekaj, źle to napisałem. Bzdurą jest dla mnie to, że on właśnie stoi na Myśliborskiej a nie na Tarchominie. Cały post odnosi się właśnie do Myśliborskiej Nie bij!bosman30 pisze:elijah pisze: a 20 m dalej jest kiosk.
Jest,ale nie całodobowy.Po drugie więcej ludu przewija się przez Tarchomin.Po 3 byłby pod okiem kamer.
A tak poza tym i tu i tu są kamery
--
Oko za oko, kwit za dowód.
Oko za oko, kwit za dowód.