Strona 247 z 264
SKM w Warszawie
: 19 cze 2014, 0:24
autor: Jacek Z.
zxcvbnm pisze:Co myślicie o tym:[...]
Przede wszystkim: po co (dla kogo) i za co (a konkretniej za czyje pieniądze)? Poza tym, pomysł wcale nie jest nowy, jak widać chociażby tutaj:
http://inforail.pl/text.php?from=tag&id=18054
SKM w Warszawie
: 19 cze 2014, 10:15
autor: zxcvbnm
Michalk001 pisze:Czyli załóżmy 30km od Centrum: Legionowo/Wieliszew, Otwock, Sulejówek, Piaseczno, Grodzisk Mazowiecki, Błonie - wtedy to miałoby sens.
Do Celestynowa przynajmniej.
SKM w Warszawie
: 19 cze 2014, 10:37
autor: Premo
Pociągi SKM obecnie jeżdżą aż do Grodziska. Tylko niestety ostatnią stacją zatrzymania jest Pruszków po czym pociąg jedzie do Grodziska aby obrócić. ZTM wychodzi z założenia że jak ktoś nie płaci to się tam nie zatrzymuje. Nawet jeśli muszą do tego dopłacać
SKM w Warszawie
: 19 cze 2014, 14:26
autor: rufio198
Akurat ZTM w tym wypadku to miał najmniej do powiedzenie. Była alternatywa - jazda do Grodziska na obrót, lub skrócony kurs do Zachodniej
SKM w Warszawie
: 19 cze 2014, 16:41
autor: zxcvbnm
Skoro SKM nie sprzedaje 14WE to mogliby się wsiąść za modernizację tych składów. Jest ich 6. Do każdego dodać jeden człon, asynchrony i mielibyśmy 6 czteroczłonowców. Jaka by wtedy pojemność tych składów była co nie ?
SKM w Warszawie
: 20 cze 2014, 8:18
autor: Premo
rufio198 pisze:Akurat ZTM w tym wypadku to miał najmniej do powiedzenie. Była alternatywa - jazda do Grodziska na obrót, lub skrócony kurs do Zachodniej
Ale mimo wszystko pociągi się nie zatrzymują pomiędzy Pruszkowem a Grodziskiem. Chociaż mogłyby
SKM w Warszawie
: 20 cze 2014, 8:57
autor: Jacek Z.
Premo pisze:Ale mimo wszystko pociągi się nie zatrzymują pomiędzy Pruszkowem a Grodziskiem. Chociaż mogłyby
W praktyce może nie takie proste: Która to strefa? Jakiego przewoźnika bilet (pojazd SKM, ale stacje już poza ich zasięgiem)? Wprowadzenie zmian do makro, żeby na tablicach nie wyświetlały się bzdury, a system zapowiadał właściwe przystanki i wiedział po której stronie otwierać drzwi. Konieczność wprowadzenia dodatkowych taryf do biletomatów. Zapoznanie drużyn nie tylko ze szlakiem, ale też z warunkami obsługi na stacjach. Dodatkowe wydłużenie czasu jazdy...
SKM w Warszawie
: 21 cze 2014, 0:53
autor: kulikowski
zxcvbnm pisze:Skoro SKM nie sprzedaje 14WE to mogliby się wsiąść za modernizację tych składów. Jest ich 6. Do każdego dodać jeden człon, asynchrony i mielibyśmy 6 czteroczłonowców. Jaka by wtedy pojemność tych składów była co nie ?
dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcję
SKM w Warszawie
: 21 cze 2014, 1:02
autor: primoż
kulikowski pisze:dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcję
A to nie jest tak, że 14WE są złe, bo są awaryjne?
SKM w Warszawie
: 21 cze 2014, 9:34
autor: przewoz
kulikowski pisze:zxcvbnm pisze:Skoro SKM nie sprzedaje 14WE to mogliby się wsiąść za modernizację tych składów. Jest ich 6. Do każdego dodać jeden człon, asynchrony i mielibyśmy 6 czteroczłonowców. Jaka by wtedy pojemność tych składów była co nie ?
dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcję
To pewnie dlatego są teraz tak intensywnie eksploatowane, choć 100% obiegów mogłoby być realizowanych bez nich?
14We czas minął. To modernizacja kibla, która szybko się zestarzała, m.in dzięki temu, że na początku SKM nie miała żadnego zaplecza do obsługi. Dziś trzeba by w nie wsadzić znowu 8-10mln, a dalej pozostaną głośnymi telepiącymi kiblami.
Sprzeciw!
SKM w Warszawie
: 21 cze 2014, 12:23
autor: Premo
Jedyne co można z nimi zrobić to sprzedać.
SKM w Warszawie
: 21 cze 2014, 12:50
autor: Autobus Czerwon
Na złom.
SKM w Warszawie
: 21 cze 2014, 13:15
autor: VLnt7
Popieram trzy powyższe opinie. Ładowanie forsy w te jeździdełka kompletnie się nie opłaca, szczególnie na dłuższą metę.
SKM w Warszawie
: 21 cze 2014, 15:01
autor: Glonojad
No ale przecież to pamiątka po Najlepszym Prezydencie IV RP, nie godzi się!
SKM w Warszawie
: 21 cze 2014, 17:53
autor: rufio198
przewoz pisze:kulikowski pisze:
dobry pomysł, niestety wg władzuni 14WEsą passé, bo zostały sprowadzone przez inną niż obecna opcję
To pewnie dlatego są teraz tak intensywnie eksploatowane, choć 100% obiegów mogłoby być realizowanych bez nich?
Raczej dlatego że nie ma czym jeździć. Z tego co pamiętam w/g zapowiedzi władz SKM 14WE miały być odstawione do zapasu i miały wyjeżdżać tylko w przypadku braku innego taboru.