[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5221
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 15 lis 2024, 15:01

Widziałeś 3287 który wrócił z NGN z zakładów Pesa w Mińsku Mazowieckim.
Do tej pory NGN doczekały się 3198, 3231, 3241, 3262, 3272, 3287.
W trakcie NGN są 3243, 3264, 3281.
Obrazek

mkm101
Posty: 1015
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 17 lis 2024, 20:09

Właściwie nie wiem czy to dobry temat - no ale będzie o przewoźniku.

Według projektu budżetu TW sp. z o.o. ma w przyszłym roku wyjeździć 54 mln wozokilometrów (w 2024r. - 53 mln).
Z pozoru poprawa - ale tylko z pozoru. Mianowicie 1 stycznia 2025r. długość tras tramwajowych będzie większa o 7% niż 1 stycznia 2024r. A tymczasem liczba zaplanowanych wozokilometrów na 2025r. będzie większa tylko o 1,8% niż w ubiegłym roku. To oznacza że z racji obsługi nowych tras będzie obcinana praca przewozowa na wcześniej istniejących.

Inne liczby
kwota na zakup usług przewozowych od TW sp. z o.o. - 1,228 mld zł
średnioroczna stawka za jeden wozokilometr - 26,7 zł
udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, klimatyzacją, monitoringiem) - 71,9%

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5221
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 17 lis 2024, 20:13

mkm101 pisze:
17 lis 2024, 20:09
To oznacza że z racji obsługi nowych tras będzie obcinana praca przewozowa na wcześniej istniejących.
A nie jest to powiązane z przyszłorocznymi remontami i budowami? Wielomiesięczne wyłączenia z ruchu na Marszałkowskiej, Grójeckiej, Niepodległości i Wołoskiej oraz Jana Pawła II (wiadukt). Lokalizacja wiaduktu wyklucza również ruch na Broniewskiego (chyba, że w okolicach Placu Grunwaldzkiego będzie nakładka). W planie też krzyżownica na Rondzie Dmowskiego więc jeśli przyjąć czas z remontu Kercelaka to 4-5 tygodni również bez tramwajów w Jerozolimskich. W planie też odcinek Płac Bankowy - Młynarska. 2025 zapowiada się intensywnie pod względem remontów.
Obrazek

Łukasz
Posty: 11296
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 lis 2024, 20:15

mkm101 pisze:Właściwie nie wiem czy to dobry temat - no ale będzie o przewoźniku.

Według projektu budżetu TW sp. z o.o. ma w przyszłym roku wyjeździć 54 mln wozokilometrów (w 2024r. - 53 mln).
Z pozoru poprawa - ale tylko z pozoru. Mianowicie 1 stycznia 2025r. długość tras tramwajowych będzie większa o 7% niż 1 stycznia 2024r. A tymczasem liczba zaplanowanych wozokilometrów na 2025r. będzie większa tylko o 1,8% niż w ubiegłym roku. To oznacza że z racji obsługi nowych tras będzie obcinana praca przewozowa na wcześniej istniejących.

Inne liczby
kwota na zakup usług przewozowych od TW sp. z o.o. - 1,228 mld zł
średnioroczna stawka za jeden wozokilometr - 26,7 zł
udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, klimatyzacją, monitoringiem) - 71,9%
Jeszcze przecież było całkiem sporo długich zamknięć na obleganych szlakach, przez co praca przewozowa była solidnie zmniejszona. M.in. Bródno, Puławska, Waszyngtona i coś jeszcze - a w 2025 co się szykuje? Przy czym przecież Wilanowa nie potną, a mają dojść Stegny. Pewnie dłuższe wakacje, częstsze cięcia, krótsze kursowanie, wcześniejsze rozkłady wieczorne. Z plusów to tylko mniej zjazdów z Bródna.

PS już widzę masę remontów.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4455
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 lis 2024, 20:35

Choćby z Puławskiej spadły dwa sloty na rzecz Wilanowa - siłą rzeczy wzrost pracy przewozowej będzie niewspółmierny do zwiększenia rozmiaru sieci tramwajowej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25965
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 lis 2024, 21:19

Plan brygadowy w dn. 29.10. urósł o 6,8%. I to teoretycznie powinien być punkt odniesienia. Ale moim zdaniem to błąd tkwi w punkcie wyjścia do porównania. Wątpię, by w tym roku było wykręcone 53 mln wozokilometrów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7876
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 17 lis 2024, 23:23

Bywalec pisze:
17 lis 2024, 20:13
Jana Pawła II (wiadukt). remontów.
To akurat mogłoby być robione z zachowaniem ruchu, ale trzeba tu odważnej decyzji.
Łukasz pisze:
17 lis 2024, 20:15
PS już widzę masę remontów.
Obecnie jestem w stanie to uwierzyć, bo w tym roku działo i dzieje się sporo w tym zakresie.
pawcio pisze:
17 lis 2024, 21:19
Plan brygadowy w dn. 29.10. urósł o 6,8%. I to teoretycznie powinien być punkt odniesienia. Ale moim zdaniem to błąd tkwi w punkcie wyjścia do porównania. Wątpię, by w tym roku było wykręcone 53 mln wozokilometrów.
Wyłączenia wakacyjne mocno to uszczupliły. A i ambitny plan 2025 wygląda na trudny do realizacji.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3488
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 22 lis 2024, 8:49

O ile to żadna tajemnica: jak wygląda sytuacja w przypadku około minusowych temperatur w nocy w TW? Coś między 1 a 4 kręci kółka? To że „zwykłe” pługi jeżdżą w przypadku śniegu to się domyślam - bardziej chodzi mi o odladzanie.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25965
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 lis 2024, 9:11

Jeśli w ocenie "elektryków" jest w nocy ryzyko oblodzenia sieci, są wypuszczane na miasto tzw. przecieraki, które przed rozpoczęciem kursowania wagonów liniowych objeżdżają sieć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

piorunus
Posty: 319
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 22 lis 2024, 21:07

mkm101 pisze:
17 lis 2024, 20:09
Inne liczby
kwota na zakup usług przewozowych od TW sp. z o.o. - 1,228 mld zł
średnioroczna stawka za jeden wozokilometr - 26,7 zł
Z tych liczb wychodzi niecałe 46 mln wzkm pracy eksploatacyjnej. Można się gdzieś zapoznać z tym dokumentem ?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5221
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 28 lis 2024, 7:27

gfedorynski pisze:
14 lis 2023, 12:59
4204 widziany w sobotę holowany przez jakiegoś swinga na Powstańców Śląskich. Bok szczelnie zaklejony folią.
Dziś po wypadku z kwietnia 2023, wagon wrócił do ruchu liniowego.
Obrazek

michał1984
Posty: 3311
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 01 gru 2024, 19:30

Który wagon jest wyznaczony na świąteczny w tym roku?
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

Awatar użytkownika
Krzysztof_J
Posty: 519
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 02 gru 2024, 16:28

michał1984 pisze:
01 gru 2024, 19:30
Który wagon jest wyznaczony na świąteczny w tym roku?
Swing Duo
https://www.facebook.com/share/p/13Sx7uYsrN/

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5221
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 02 gru 2024, 17:15

3502 dokładniej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5221
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 gru 2024, 12:38

W jakim celu dokonuje się relokacji 128N pomiędzy R-1 i R-3?
Obrazek

ODPOWIEDZ