SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Nie dziwne, skoro chyba dwie jednostki są na awaryjnych, możliwe, że dwie kolejne na bieżących, to nie ma czym jeździć. Ale na dłuższą metę nie powinny i nie ma co tu polityki wtrącać. To pamiątka po Lechu, ale i (przypomnę) HGW. Starczy tych pamiątek.
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
O ile dobrze pamiętam to one są przystosowane do wysokich peronów. Więc i ze sprzedażą będzie problem.Premo pisze:Jedyne co można z nimi zrobić to sprzedać.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Raczej jedna na awaryjnej- jedna na 90% idzie na Gillette itp produktyprzewoz pisze:Nie dziwne, skoro chyba dwie jednostki są na awaryjnych, możliwe, że dwie kolejne na bieżących, ....
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Przy odpowiednich modyfikacjach można je przerobić do obsługi niskich peronów.vernalisadonis pisze:O ile dobrze pamiętam to one są przystosowane do wysokich peronów. Więc i ze sprzedażą będzie problem.Premo pisze:Jedyne co można z nimi zrobić to sprzedać.
Któraś 19We była jakiś czas temu na awaryjnej chyba, ale tu żyletek się bym nie spodziwał. A jak 27We, to żyletki będą dotyczyć raczej co najwyżej dwóch członów, jak zwykle to bywa.rufio198 pisze:Raczej jedna na awaryjnej- jedna na 90% idzie na Gillette itp produktyprzewoz pisze:Nie dziwne, skoro chyba dwie jednostki są na awaryjnych, możliwe, że dwie kolejne na bieżących, ....
http://gazetapowiatowa.pl/wiadomosci/ni ... /#GalClose
Skorzystała by gmina Nieporęt i miasto Radzymin - ułatwienie codziennych dojazdów do pracy, a także Warszawa, bo latem byłoby świetne połączenie nad Zalew Zegrzyński czy w ciekawe rowerowo okolice Dąbkowizny.
Skoro momentami znajdowali się stali pasażerowie chętni podróżować dwoma parami szynobusów KM na tej linii (do momentu zmian rozkładu kiedy to pociągi znów przestawały pasować) to myślę że 6-7 par pociągów stworzyłoby całkiem przyzwoitą ofertę i ludzie szybko by się przekonali
Ale po co do Tłuszcza... Wydaje mi się że przy okazji uruchomienia takich połączeń w stu procentach wystarczyła by relacja do Radzymina. Pomiędzy Radzyminem a Tłuszczem jest tylko (położony na końcu świata) przystanek w Kruszu, z którego frekwencja raczej nie byłaby zaskakująca.Jeśli na przystanku kolejowym w Nieporęcie pociągi nie będą miały jak zawrócić, będą musiały jeździć dalej, przynajmniej do Radzymina, albo do Tłuszcza. Jeśli zaś dojeżdżałyby do tych gmin, wiązałoby się to z koniecznością ich uczestniczenia w finansowaniu nowego połączenia kolejowego.
Skorzystała by gmina Nieporęt i miasto Radzymin - ułatwienie codziennych dojazdów do pracy, a także Warszawa, bo latem byłoby świetne połączenie nad Zalew Zegrzyński czy w ciekawe rowerowo okolice Dąbkowizny.
Skoro momentami znajdowali się stali pasażerowie chętni podróżować dwoma parami szynobusów KM na tej linii (do momentu zmian rozkładu kiedy to pociągi znów przestawały pasować) to myślę że 6-7 par pociągów stworzyłoby całkiem przyzwoitą ofertę i ludzie szybko by się przekonali
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Dziś na S1 bileciki do kontroli w wykonaniu sił własnych SKM
Nie wiecie przypadkiem dlaczego S1 od 07.11.2014 znowu zmienia rozkład? - czyżby remontów jeszcze nie koniec w tym sezonie...
Remont ma trwać do końca 2015 roku więc najgorsze dopiero przed nami
SKM z Piaseczna do Legionowa/Wieliszewa a docelowo nad Zalew Zegrzyński. Także z Rembertowa (docelowo Miłosnej) do Ożarowa przez m.in. Gdańską, Gołąbki i stację przesiadkową między metrem a koleją przy Górczewskiej. Nowe przystanki na S9/KM9. Co Wy na to? Perspektywa na 2015-2022:
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 46071.html
Niestety, jak zwykle wszystkie dobre pomysły o kilka lat opóźnione, nie licząc opóźnień jakie wychodzą później w realizacji. Zastanawiam się czasem, kiedy i jak się to wszystko skończy - tabor mamy na poziomie światowym, infrastrukturę jak III Świat, beton polski - zwycięży jasna, czy ciemna strona mocy...
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 46071.html
Niestety, jak zwykle wszystkie dobre pomysły o kilka lat opóźnione, nie licząc opóźnień jakie wychodzą później w realizacji. Zastanawiam się czasem, kiedy i jak się to wszystko skończy - tabor mamy na poziomie światowym, infrastrukturę jak III Świat, beton polski - zwycięży jasna, czy ciemna strona mocy...
Sprawdź mapki sprzed czterech lat i usiadź spokojnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nawet Jacek dał się nabrać... ._.
Mocno przeterminowana kiełbasa wyborcza. Smród ciągnie się do Mińska przynajmniej.
Który to już raz to czytam...
Który to już raz to czytam...
Panowie, nie bądźmy bez serca: nie ma inwestycji = nie ma przetargów, nie ma przetargów = nie ma lobbingu i korupcji, a pieniądze nadal gniją w publicznej kasie. Chcecie by nasze elity biznesowo-polityczne zaczęły przymierać głodem (tzn. bez kawioru)?
W przeciwieństwie do dawnych planów rozbudowy SKM (od Grodziska po Mińsk i Wołomin), te noszą większe znamiona poczytalności - a że to kiełbasa wyborcza, to wiem. Dziękuję za wiarę we mnie
W przeciwieństwie do dawnych planów rozbudowy SKM (od Grodziska po Mińsk i Wołomin), te noszą większe znamiona poczytalności - a że to kiełbasa wyborcza, to wiem. Dziękuję za wiarę we mnie