Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
Fakt że 520 jeździ na Wolę a 525 na DWC. Poza tym pchanie czegokolwiek w korek do GUSu do Politechniki to naprawdę nie jest dobry pomysł.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Między GUSem a Politechniką przydało by się wprowadzić jakąś inną organizację ruchu, by wjeżdżając na Trasę "Ł" przy GUSie, nie trzeba było zaliczać Ronda Jazdy Polskiej.
Podwójne przecięcie z krzyżowaniem? Chcesz inżyniera Galasa do grobu wpędzić?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tu już nie o Galasa chodzi, tylko o długość odcinka, na którym trzeba by tego dokonać. To jest tak realne jak skręt w prawo w Idzikowskiego, zjeżdżając z wiaduktu od strony Pragi. Czasem się udaje, czasem nie. Aż dziwne, że od dłuższego czasu nie było tam żadnego wypadku.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Gorzej. Na Idzikowskiego masz dwa pasy i krzyżowanie. Tu w stronę mostu są trzy pasy zamieszane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie wykluczone że między GUSem a RJP trzeba by coś podłubać w geometrii, ale i tak wydaje mi się że to "się da" bez totalnej rozwałki i dodatkowych estakad.
Masz trzy pasy na wyjeździe spod GUSu i dwa na wjeździe pod Politechnikę. Ja tego nie widzę bez zwężenia wylotu spod GUSu. A to akurat by było ze szkodą dla komunikacji. Bardziej mnie korci zrobienie wyspy przystankowej w stronę Grochowa aby ruszając z niej nie trzeba już było się męczyć ze skręcającymi w prawo.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Może zostawić 151 na nowej trasie i obserwować.
Można też go ew. puścić do zachodniego i dać taktem 1:1 ze 182 lub 1:2.
Pętle mają blisko siebie.
Można też go ew. puścić do zachodniego i dać taktem 1:1 ze 182 lub 1:2.
Pętle mają blisko siebie.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Rozkładu 151 ruszać nie trzeba. Jest na tyle często że Ostrobramska już nie jest atrakcyjna dla północnego Gocławia a niezabieralności nie ma.
Mi ZTM zapowiedział że będzie obserwował punktualność 151 i nie wyklucza powrotu do obecnej trasy.
Mi ZTM zapowiedział że będzie obserwował punktualność 151 i nie wyklucza powrotu do obecnej trasy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Przez długie lata możliwość zjazdu od GUS-u w dół pod Waryńskiego była, ciągłą linię domalowano później. Oczywiście - ruch był inny. Ale i tak tam połowa samochodów tnie przez ciągłą i katastrof z tego powodu nie ma... A jedzie się powoli, bo korki. Może by wystarczyło dać 50 (+fotoradar) i zezwolić? A, niedasie fotoradaru teraz. No to d..a.
W szczycie się da bo jedzie się wolno. Ale w weekendy już tak przyjemnie nie jest. Swoją drogą to tą ciągłą linie musieli domalować bardzo dawno temu skoro jej nie pamiętam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Hmmm... a może lepiej wcześniej jeden lub dwa pasy tylko na wprost, od lotnika oczywiście, a pas do zmian dać przerywany.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Ciągłej to nie musisz pamiętać, możesz zobaczyć w każdej chwili.pawcio pisze:Swoją drogą to tą ciągłą linie musieli domalować bardzo dawno temu skoro jej nie pamiętam.
A przerywaną zamalowali jakieś 25 lat temu.
12/20/20 to nie jest często. Niezabieralności może i nie ma, ale rano przy Kakowskiego przegub jest pełny.pawcio pisze:Rozkładu 151 ruszać nie trzeba. Jest na tyle często że Ostrobramska już nie jest atrakcyjna dla północnego Gocławia a niezabieralności nie ma.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo