Projekt zmian na Ursynowie
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36667
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Dowozowej do czego? Bo do południowego wejścia do stacji IMIELIN z przystanku SZOLC-ROGOZIŃSKIEGO jest ze 400 metrów...rubeus pisze:Czy wiadomo w jakim stopniu ulegnie wzmocnieniu linia 306 , tak aby miała w miarę sensowną częstotliwość - od września będzie przecież pełnić rolę głównej linii dowozowej na kilku ulicach, skąd wycofywane są autobusy - głównie potrzebna będzie na Cynamonowej na odcinku Płaskowickiej - Ghandi.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Tia - tylko weź pod uwagę, że poza ogryzkowym 306 po reformie nie będzie połączenia odcinka Rosoła belgradzka-płaskowickiej.
Sporo dzieciaków jeździ z tego rejonu do gimnazjum przy szolc-rogozińskiego.
Jeszcze jedno - teraz chcąc się dostać ze wschodniej części Kabat w rejon Zp Os. Wyżyny lub Małcużyńskiego, mam do dyspozycji kursującą kilka razy na godzinę całodzienną linię autobusową.
Po reformie zostanie mi 306, jeżdżące czasem raz na godzinę i w ograniczonych godzinach, albo jazda z przesiadką, lub 10-cio minutowy marsz do ZP Metro Kabaty aby złapać zmienione 179
Sporo dzieciaków jeździ z tego rejonu do gimnazjum przy szolc-rogozińskiego.
Jeszcze jedno - teraz chcąc się dostać ze wschodniej części Kabat w rejon Zp Os. Wyżyny lub Małcużyńskiego, mam do dyspozycji kursującą kilka razy na godzinę całodzienną linię autobusową.
Po reformie zostanie mi 306, jeżdżące czasem raz na godzinę i w ograniczonych godzinach, albo jazda z przesiadką, lub 10-cio minutowy marsz do ZP Metro Kabaty aby złapać zmienione 179
A co powiecie na taki koncept na linię łączącą oba krańce Wąwozowej - wymaga on zakrańcowania jej na Natolinie Północnym i poprowadzenia następująca
trasą
Natolin Płn
Płaskowickiej - Lanciego - Belgradzka - Stryjeńskich - Wąwozowa - Rosoła - Płaskowickiej - Cynamonowa - Ciszewskiego - i dalej po trasie 179 na Ursynów Płn.
Ew. puszczenie jej na Ciszewskiego prosto do Pileckiego a nstępniei Herbsta - Romera i dalej po trasie 179
trasą
Natolin Płn
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
Ew. puszczenie jej na Ciszewskiego prosto do Pileckiego a nstępniei Herbsta - Romera i dalej po trasie 179
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
a na 189 takt jest zachowany? ostatnio przy nowoursynowskiej (kier. Sadyba) podjechaly 4 przeguby w ciagu 2-3 minut, i potem dziura. To nie jest tak ze mimo korku da sie utrzywac takt.pawcio pisze:A co Ci za różnica, czy przyjedzie kurs opóźniony o 4, czy o 12 minut, czy punktualnie, jeżeli będzie zachowany takt 10-minutowy?
Dlatego wnioskuje o trase linii 192 tylko Ursynowie jak 179, albo nie zamieniac koncowek 179 i 192.
Czy 192 musi wypelniac ta role? Korki na Pulawskiej rozwala ta linie jako dowozowke na Ursynowie, Natolinie i Kabatach.ZTM pisze:Linia 192 poprawi też połączenie rejonu ul. Poleczki ze stacją metra Wilanowska.
Moze tak:
179 bez zmian
192 Os. Kabaty-Wawozowa-Stryjenskich-Belgradzka-KEN-Plaskowieckiej-Dereniowa-Gandhi-Cynamonowa-Ciszewskiego-KEN-Jastrzebowskiego-UPLN
choc tutaj bym pomajstrowal aby dac alternatywe z tych Poleczek do stacji Stoklosy, jednoczesnie dajac dojazd do Poczty na Wyczolkach.
czyli moze tak 192: Wyczolki-Poleczki-(>Pulawska-Romera-Herbsta>)(<Herbsta-Pileckiego-Poleczki)-KEN-Ciszewskiego-Cynamonowa-i dalej jak wyzej albo jak projekcie ZTM
albo w ogole postoje tylko przy Tesco, a na polnocy koleczko: Os.K-...-Ciszewskiego-KEN-Herbsta-Pileckiego-Pulawska-Romera-Herbsta-...-Os.K
166 DWW-...-Rosola-Belgradzka-Stryjenskich-Wawozowa-Kabaty-STP
504 DWC-...-Dereniowa-Stryjenskich-Belgradzka-Rosola-Wawozowa-Os.Kabaty
166 i 504 sluzylyby jako laczniki wschod-zachod
To bedzie wygodne i czeste polaczenie ze Sluzewiem.geograf_OSU pisze:Czy 192 musi wypelniac ta role?
Tak, wiem - jest Metro. Tylko ze dla osob starszych, ktore niewatpliwie tlumnie beda korzystac z tego 192, tak jak teraz tlumnie korzystaja z 505, o wiele wygodniej bedzie pojechac na znany i lubiany wsrod emerytow bazarek przy Walbrzyskiej autobusem.
Pomijam dojazdy do wszelkiego rodzaju przychodni i gabinetow lekarskich, ktorych na Ursynowie jest mnostwo.
Nie rozwala.geograf_OSU pisze:Korki na Pulawskiej rozwala ta linie jako dowozowke na Ursynowie, Natolinie i Kabatach.
Tak jak napisal Bastian - w tym przypadku takt zostanie zachowany.
Nie porownuj 189 z dluga trasa, na ktorej calej dlugosci sa mega korki do 192, ktore na Pulawskiej natrafi na takie oto korki:
- w kierunku MW korek od Wyscigow do Walbrzyskiej, ale tylko rano w DP miedzy 7 a 9. Nie zlapie tam wiecej niz 7-8 min., nawet jak bedzie karnie stal na prawym pasie, zamiast smignac "rozbiegowka".
- w kierunku OsK od Wyscigow do skretu w lewo, w Pileckiego bedzie tracil maksymalnie 10 min.
I to tylko w przypadku, jesli nie zostanie przywrocony cykl swiatel sprzed remontu Poleczki.
Jesli swiatla beda po staremu, opoznienie rano pewnie nawet nie dobije do 6 min., a po poludniu do 3 min.
Wbrew pozorom najwieksze korki na Pulawskiej (ursynowsko-podmiejskiej) zaczynaja sie i koncza na skrzyzowaniu Poleczki/Pileckiego/Pulawska.
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
a co adwokatem ztmu jestes, czy co?BJ.2052 pisze:w tym przypadku takt zostanie zachowany
niestety liczne przyklady pokazuje ze takt nie zostanie zachowany. Zaloze sie zamiast taktu 10-10-10... bedzie 4-11-5-10...to jest nieuniknione przy korkach.
Uwazam ze lepsze byloby rozwiazanie z 166 i 504 jako realizujace polaczenia wschod-zachod i te powinny zamienic trasy
Nie, jeno pisze swoje zdanie.geograf_OSU pisze:a co adwokatem ztmu jestes, czy co?
Boze, zrozum, ze 192 z korkogenna trasa przez niecale dwa przystanki to nie 189 albo 709, ktore maja korki na calej trasie (notabene najbardziej efektywne nadrabianie opoznien na 709 nastepuje wlasnie na Pulawskiej miedzy Poleczki, a Walbrzyska. A efektywne bylo jeszcze bardziej, gdy swiatla na skrzyzowaniu mialy dobry cykl).geograf_OSU pisze:niestety liczne przyklady pokazuje
Zreszta napisalem Ci dokladnie o domniemanych ogromnych opoznieniach na 192.
Nie wiem, gdzie mieszkasz i z jakich linii korzystasz, ale ja na tym skrzyzowaniu jestem kilka razy dziennie i kilka razy dziennie korzystam z 709/504/505->192...
Jeszcze bardziej spowolnijmy bardzo dobrze pracujace 504 i stracmy wszelka mozliwosc naprawienia 166...geograf_OSU pisze:Uwazam ze lepsze byloby rozwiazanie z 166 i 504 jako realizujace polaczenia wschod-zachod i te powinny zamienic trasy
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36667
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przede wszystkim trzeba dodać, że 192 jest potrzebne nie tylko na samym Ursynowie, ale także w relacjach Wilanowska
Poleczki i Natolin
Poleczki...
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow