Strona 26 z 181

: 23 lis 2007, 23:44
autor: Bastian
I więcej nie trza. A już zwłaszcza póki przy Wileniaku nie ma wspólnych przystanków za skrzyżowaniem.

: 24 lis 2007, 11:47
autor: urluch
dzidek pisze:Na Bielany przecież jeździ metro
No super, ale zwykle ciężko jest do niego zmieścić, a jak już wejdziesz to jedziesz na ......... (uzupełnić wedle życzenia) i to marne uzasadnienie na krojenie kolejnych linii ... A przecież nie wszyscy jeżdżą do Centrum!

: 24 lis 2007, 11:48
autor: Glonojad
urluch pisze: No super, ale zwykle ciężko jest do niego zmieścić, a jak już wejdziesz to jedziesz na "glonojada"
A co to niby miałoby znaczyć? :p

: 24 lis 2007, 11:56
autor: Bastian
To, że w metrze jest tłok, dziwić nie powinno, przejedź się po świecie. Rekompensatą jest szybszy czas przejazdu i korkoodporność.

Od razu do Glona: tak, tramwaje też mają tę drugą zaletę (choć nie w 100%) ;)

: 24 lis 2007, 13:55
autor: Glonojad
Zakładam, że jeśli 516 się przyjmie, to będzie można zwiększyć jej częstotliwość (dodatkowe kursy dogrywając do 18, albo wręcz przenosząc brygady z 18 na 16 :p ) kosztem autobusów dowożących gdzieś dalej - w końcu ta sama liczba brygad da najlepszą częstotliwość na krótszej trasie raczej, niż na dłuższej.

: 24 lis 2007, 17:59
autor: tarantula01
Wczoraj Rada dzielnicy uchwaliła co nastepuje:
1. Rada Dzielnicy Białołęka sprzeciwia się przekształceniu linii 144 w linię podmiejską.

2. Uruchomienie kursowania linii 326 przez cały tydzień.

3. Przywrócenie dla linii 104, 2 kursów (o 729 i 1339) na trasę wydłużoną do pętli Olesin.

4. Zmiana tras przejazdów autobusów z rejonu ul. Ostródzkiej i Kobiałka, poprzez wprowadzenie bezpośredniego po-łączenia ul. Ostródzkiej z Zespołem Szkół przy ul. Kobiałka 49, w celu zapewnienia bezpiecznego dojazdu dzieci do tej szkoły.

5. Wprowadzenie linii autobusowej łączącej wschodnią część Dzielnicy Białołęka z Urzędem Dzielnicy i Tarchomi-nem.

6. Przedłużenie linii 404 do pętli Nowodwory w zamian za skrócenie linii 101 do obecnej pętli linii 404 oraz popro-wadzenie jej trasy na terenie Tarchomina ulicami: pętla Nowodwory-Światowida-Dzierzgońska-Odkryta-Stefanika-Światowida-Świętosławskiego-Świderska (powrót Świderska-Mehoffera)-Porajów-Myśliborska-Światowida-Modlińska i dalej bez zmian.

7. Zmiana trasy linii 176 z Choszczówka-Plac Hallera na Choszczówka-C.H.Arkadia z trasą: Choszczówka-…-Odrowąża-Starzyńskiego-Most Gdański-Słomińskiego-C.H. Arkadia.

8. Zapewnienie obsługi komunikacją miejską:
1) Obszaru wzdłuż ul. Myśliborskiej na południe od Obrazkowej (linia autobusowa kursująca ul. Myśliborską – Konwaliową – Modlińska – Żerań FSO (pl. Hallera)
2) Obszaru osiedla Płudy:
a) Podzielenie linii 133 na dwie linie: 133 i 333. 133 z obecną trasą i częstotliwością co 15-20 minut w szczycie / co 30-40 minut poza nim oraz w dni wolne. Linia szczytowa 333 z trasą: Choszczówka – Raci-borska – Mehoffera – Fletniowa – Klasyków – Modlińska – Mehoffera – Światowida – Modlińska – Że-rań FSO i również częstotliwością co 15-20 minut w szczycie / co 30 minut poza nim. Te dwie linie dałyby wypadkową częstotliwość na krańcowych odcinkach co ok. 8-10 minut w szczycie / 15-20 minut poza nim oraz 30-40 minut w dni wolne. Mieszkańcy Choszczówki nie mieliby pogorszonej komunikacji (dwie na-przemiennie jeżdżące linie 133 i 333 zapewniłyby dojazd do Tarchomina i Żerania, jak obecnie realizo-wane jest to linią133), zaś mieszkańcy Płud zyskaliby autobus bliżej ich miejsca zamieszkania.
b) Dodanie do obecnych dodatkowej linii szczytowej 352 na trasie: Białołęka Dworska – Zegarynki – Ży-rardowska – Wałuszewska – Bohaterów – Klasyków – Fletniowa – Mehoffera – Modlińska – Światowida – Tarchomin z częstotliwością 15-20 minut w szczycie / 30 minut poza nim, kursującą naprzemiennie z li-nią 152 na odcinku Fletniowa – Ciupagi. Nowa linia poprawiłaby komunikację Białołęki Dworskiej z ul. Modlińską i Tarchominem oraz zapewniła lepsze skomunikowanie mieszkańcom z osiedla Płudy.

9. Zmiany przystankowe.
Przekształcenie zespołu przystankowego Świętosławskiego na dwa odrębne przystanki:
a) obecny Świętosławskiego01 (w stronę Centrum) – zmiana nazwy na Świderska01 oraz zmiana charakteru ze stałe-go na „na żądanie” dla wszystkich zatrzymujących się na nim linii (101 i 326)
b) obecny Świętosławskiego02 – zachowanie dotychczasowej nazwy i charakteru (stały).

10. Linie 101 i 126
Należy przekształcić przystanki stałe na warunkowe:
a) dla linii 126: Płudowska, Pancera i Talarowa;
b) dla linii 101: Pancera i Świderska (przekształconego z przystanku Świętosławskiego01),

11. Zmiany na linii 503
Wprowadzenie dla tej linii trasy: pętla Nowodwory – Światowida – Modlińska i dalej bez zmian.
Dodanie dla tej linii przystanku Białołęka-Ratusz jako na żądanie.

12. Zmiany na linii E-4 pod warunkiem uruchomienia linii 524:
a) zmiana trasy na: Nowodwory – ... – Modlińska – most Grota – Trasa AK – Słowackiego – metro Marymont – Sło-wackiego – metro pl. Wilsona (przystanek pl. Wilsona01) – Krasińskiego – Wisłostrada – most Grota – ... – No-wodwory.
b) likwidacja na tej linii przystanków: Ekspresowa i Białołęka-Ratusz
c) wprowadzenie kursowania jedynie w godzinach szczytu (6:00 – 10:00 i 15:00 – 20:00) z częstotliwością, co 4-5 minut (rano) i 7-8 minut (po południu).

13. Uruchomienie linii 524:
a) trasa: Dąbrówka Wiślana – Aluzyjna – Sprawna – Odkryta – Stefanika – Światowida – Modlińska – most Grota – Trasa AK – Słowackiego – metro Marymont – Słowackiego – pl. Wilsona – Krasińskiego – Wisłostrada – most Grota - ... – Dąbrówka Wiślana
b) przystanki: Dąbrówka Wiślana, rejon ronda Sprawnej z Aluzyjną, Odkryta/Dzierzgońska, Odkryta/Grzymalitów, Odkryta/H. Ordonówny, Odkryta/Stefanika, Stefanika, Tarchomin Płn., Ćmielowska, Mysliborska, Białołęka-Ratusz (nż), Ekspresowa (nż), metro Marymont, pl. Wilsona01
c) wprowadzenie kursowania przez cały tydzień z częstotliwością:
- w dzień powszedni: co 4-5 min (rano), 15 minut (międzyszczyt), 7-8 minut (po południu) i 10-15 minut (wieczór)
- w pozostałe dni: co 20 minut

Radny dz. Białołęka

: 24 lis 2007, 18:04
autor: jacek
Czy to przejdzie, bo cos mi to zbyt kosmicznie wyglada, aby było prawdziwe (-(

[ Dodano: 2007-11-24, 18:27 ]
tarantula01 pisze:Rada Dzielnicy Białołęka sprzeciwia się przekształceniu linii 144 w linię podmiejską
Tu się wcale nie dziwie (-(
tarantula01 pisze: Uruchomienie kursowania linii 326 przez cały tydzień.
Ciezki orzech do zgryzienia, czy to ma jakikolwiek sens :-k
tarantula01 pisze:Przywrócenie dla linii 104, 2 kursów (o 729 i 1339) na trasę wydłużoną do pętli Olesin.
Skoro ma to byc dla dobra dzieci, to czemu nie :dance:
tarantula01 pisze:Zmiana tras przejazdów autobusów z rejonu ul. Ostródzkiej i Kobiałka, poprzez wprowadzenie bezpośredniego po-łączenia ul. Ostródzkiej z Zespołem Szkół przy ul. Kobiałka 49, w celu zapewnienia bezpiecznego dojazdu dzieci do tej szkoły
Równiez dla dobra dzieci, wiec proponuje wyprostować 134, zaginając ja jednocześnie przez Juranda ze Spychowa i do Białołeckiej,synchronizując rozkład ze 104 O-)
tarantula01 pisze: Przedłużenie linii 404 do pętli Nowodwory w zamian za skrócenie linii 101 do obecnej pętli linii 404 oraz popro-wadzenie jej trasy na terenie Tarchomina ulicami: pętla Nowodwory-Światowida-Dzierzgońska-Odkryta-Stefanika-Światowida-Świętosławskiego-Świderska (powrót Świderska-Mehoffera)-Porajów-Myśliborska-Światowida-Modlińska i dalej bez zmian
Jesli pomiesci sie na Nowodworach kosztem 101, to czemu nie :D
tarantula01 pisze:. Zmiana trasy linii 176 z Choszczówka-Plac Hallera na Choszczówka-C.H.Arkadia z trasą: Choszczówka-…-Odrowąża-Starzyńskiego-Most Gdański-Słomińskiego-C.H. Arkadia.
Było duzo krzyku na forum, odnośnie tej kwesti i fajnie by bylo gdyby ten projekt, jednak przeszedl, chociaż dla satysfakcji kolegi Blooma, ktory dzielnie odpierał ataki forumowych krzykaczy, nie majacych stycznosci z tym rejonem, a co za tym idzie bladego pojecia :dance:
tarantula01 pisze:Obszaru wzdłuż ul. Myśliborskiej na południe od Obrazkowej (linia autobusowa kursująca ul. Myśliborską – Konwaliową – Modlińska – Żerań FSO (pl. Hallera)
Jęsli juz, to nie Konwaliowa, tylko raczej Dorodna, która jest wyasfaltowana, w przeciwienstwie do Konwaliowej-kiedys taki projekt zapodalem na forum (-X ,mozna by puscić 133, wtedy jakies 333, by miało jakikolwiek sens :-$
tarantula01 pisze: Podzielenie linii 133 na dwie linie: 133 i 333. 133 z obecną trasą i częstotliwością co 15-20 minut w szczycie / co 30-40 minut poza nim oraz w dni wolne.
Gdyby puscic 133,wg mojej propozycji z poprzedniego posta ;-)
tarantula01 pisze:Dodanie do obecnych dodatkowej linii szczytowej 352
Moze być za duzo tego dobrego :-s
tarantula01 pisze:12. Zmiany na linii E-4 pod warunkiem uruchomienia linii 524:
To juz wyzsza szkoła jazdy dla znawcow problematyki Tarchominsko-Nowodworskiej, bo na mój gust, to chyba faktycznie zbyt wiele faworyzowania tych okolic, kosztem innych rejonow Warszawy :neutral:

: 24 lis 2007, 18:49
autor: pawcio
Uwielbiam postulaty dzielnic. A potem się wyszyscy dziwią, że komunikacja wygląda, jak wygląda.

: 24 lis 2007, 18:53
autor: Bastian
W każdym bądź razie 516 nie zaspokoiło apetytów... :-s

: 24 lis 2007, 18:54
autor: Tm
bo rośnie on w miarę jedzenia

: 24 lis 2007, 20:01
autor: Frencher
Naprawdę komuś chyba na tej Białołęce puściły wodze fantazji (-X Ale jakie mają wymagania - autobus w szczycie co 4-5 minut ](*,) A co się będą rozdrabniać.

: 24 lis 2007, 20:04
autor: Dęboszczak
Na pierwszy rzut oka, można zgodzić się z postulatem wycofania linii 503 z Myśliborskiej.

: 24 lis 2007, 20:32
autor: pawcio
Podmiana 101 i 404 też jeszcze jest do przełknięcia. I postulaty zmian charakterów przystanków. Na resztę należy spuścić zasłonę litościwego milczenia.

: 24 lis 2007, 21:21
autor: Glonojad
pawcio pisze:Podmiana 101 i 404 też jeszcze jest do przełknięcia.
Primo: nie lepiej 186? Secundo: Tak czy siak, skąd brygady?

[ Dodano: 2007-11-24, 21:22 ]
Bastian pisze:W każdym bądź razie 516 nie zaspokoiło apetytów... :-s
Wiesz, jeszcze pół roku temu mamiono ich (nierealną i bezsensowna) wizją metra...

: 24 lis 2007, 21:26
autor: pawcio
Trzeba by się pobawić rozkładami, czy czegoś się tam wykroić nie da. Przede wszystkim w grę wchodzą postoje. Nie znam ich tak dokładnie, by móc cokolwiek konkretnego o tym powiedzieć.
Ps. Nie podpowiadaj, że mogą chcieć jeszcze więcej! :-$