: 23 lis 2007, 23:44
I więcej nie trza. A już zwłaszcza póki przy Wileniaku nie ma wspólnych przystanków za skrzyżowaniem.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
No super, ale zwykle ciężko jest do niego zmieścić, a jak już wejdziesz to jedziesz na ......... (uzupełnić wedle życzenia) i to marne uzasadnienie na krojenie kolejnych linii ... A przecież nie wszyscy jeżdżą do Centrum!dzidek pisze:Na Bielany przecież jeździ metro
A co to niby miałoby znaczyć?urluch pisze: No super, ale zwykle ciężko jest do niego zmieścić, a jak już wejdziesz to jedziesz na "glonojada"
Tu się wcale nie dziwietarantula01 pisze:Rada Dzielnicy Białołęka sprzeciwia się przekształceniu linii 144 w linię podmiejską
Ciezki orzech do zgryzienia, czy to ma jakikolwiek senstarantula01 pisze: Uruchomienie kursowania linii 326 przez cały tydzień.
Skoro ma to byc dla dobra dzieci, to czemu nietarantula01 pisze:Przywrócenie dla linii 104, 2 kursów (o 729 i 1339) na trasę wydłużoną do pętli Olesin.
Równiez dla dobra dzieci, wiec proponuje wyprostować 134, zaginając ja jednocześnie przez Juranda ze Spychowa i do Białołeckiej,synchronizując rozkład ze 104tarantula01 pisze:Zmiana tras przejazdów autobusów z rejonu ul. Ostródzkiej i Kobiałka, poprzez wprowadzenie bezpośredniego po-łączenia ul. Ostródzkiej z Zespołem Szkół przy ul. Kobiałka 49, w celu zapewnienia bezpiecznego dojazdu dzieci do tej szkoły
Jesli pomiesci sie na Nowodworach kosztem 101, to czemu nietarantula01 pisze: Przedłużenie linii 404 do pętli Nowodwory w zamian za skrócenie linii 101 do obecnej pętli linii 404 oraz popro-wadzenie jej trasy na terenie Tarchomina ulicami: pętla Nowodwory-Światowida-Dzierzgońska-Odkryta-Stefanika-Światowida-Świętosławskiego-Świderska (powrót Świderska-Mehoffera)-Porajów-Myśliborska-Światowida-Modlińska i dalej bez zmian
Było duzo krzyku na forum, odnośnie tej kwesti i fajnie by bylo gdyby ten projekt, jednak przeszedl, chociaż dla satysfakcji kolegi Blooma, ktory dzielnie odpierał ataki forumowych krzykaczy, nie majacych stycznosci z tym rejonem, a co za tym idzie bladego pojeciatarantula01 pisze:. Zmiana trasy linii 176 z Choszczówka-Plac Hallera na Choszczówka-C.H.Arkadia z trasą: Choszczówka-…-Odrowąża-Starzyńskiego-Most Gdański-Słomińskiego-C.H. Arkadia.
Jęsli juz, to nie Konwaliowa, tylko raczej Dorodna, która jest wyasfaltowana, w przeciwienstwie do Konwaliowej-kiedys taki projekt zapodalem na forumtarantula01 pisze:Obszaru wzdłuż ul. Myśliborskiej na południe od Obrazkowej (linia autobusowa kursująca ul. Myśliborską – Konwaliową – Modlińska – Żerań FSO (pl. Hallera)
Gdyby puscic 133,wg mojej propozycji z poprzedniego postatarantula01 pisze: Podzielenie linii 133 na dwie linie: 133 i 333. 133 z obecną trasą i częstotliwością co 15-20 minut w szczycie / co 30-40 minut poza nim oraz w dni wolne.
Moze być za duzo tego dobregotarantula01 pisze:Dodanie do obecnych dodatkowej linii szczytowej 352
To juz wyzsza szkoła jazdy dla znawcow problematyki Tarchominsko-Nowodworskiej, bo na mój gust, to chyba faktycznie zbyt wiele faworyzowania tych okolic, kosztem innych rejonow Warszawytarantula01 pisze:12. Zmiany na linii E-4 pod warunkiem uruchomienia linii 524:
Primo: nie lepiej 186? Secundo: Tak czy siak, skąd brygady?pawcio pisze:Podmiana 101 i 404 też jeszcze jest do przełknięcia.
Wiesz, jeszcze pół roku temu mamiono ich (nierealną i bezsensowna) wizją metra...Bastian pisze:W każdym bądź razie 516 nie zaspokoiło apetytów...