(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

Moderator: Wiliam

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 22 gru 2007, 15:29

XXXX pisze:Wiązałoby się to z:
- skierowaniem linii 16 trasą "33" od KIELECKIEJ: Rakowiecką, Boboli, Wołoską, Woronicza,
Puławską do krańca WYŚCIGI ( co 10-15-15 )
- połączeniem linii 19 i 33 w jedną linię 19 na trasie: PIASKI - al. Jana Pawła II - Nowowiejska - Puławska - METRO WILANOWSKA ( Częstotliwość: 5-7,5-15 )
Pomysl ogolnie ciekawy ale czegos by tu brakowalo. Mieszkancy Chomikow i okolic utraciliby bezposrednie polaczenie z Aleja JPII a to jednak wazna relacja.
Nie kombinowalbym z 15 na Broniewskiego, juz predzej tym czesto stosowanym objazdem: OKECIE... Andersa - Stawki - JPII - Popieluszki - Metro Marymont... HUTA
Ale i tak jestem zwolennikiem pozostawienia jej tak jak jest :)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 gru 2007, 15:31

XXXX pisze:- połączeniem linii 19 i 33 w jedną linię 19 na trasie: PIASKI - al. Jana Pawła II - Nowowiejska - Puławska - METRO WILANOWSKA ( Częstotliwość: 5-7,5-15 )
Dwukrotne zwiększenie częstotliwości by wyglądało w praktyce tak, że ZTM by dał 19 co 5 minut w styczniu, a na wakacje co 12. Po wakacjach już dobra częstotliwość by pewnie nie
wróciła.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

195
Posty: 518
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 22 gru 2007, 16:49

XXXX pisze:- połączeniem linii 19 i 33 w jedną linię 19 na trasie: PIASKI - al. Jana Pawła II - Nowowiejska - Puławska - METRO WILANOWSKA
a ja bym połączył 13 z 23 :arrow: 13 Węzeł Młociny-Kawęczyńska Bazylika (10/15/15)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 gru 2007, 17:27

Fikander pisze:
XXXX pisze:- połączeniem linii 19 i 33 w jedną linię 19 na trasie: PIASKI - al. Jana Pawła II - Nowowiejska - Puławska - METRO WILANOWSKA ( Częstotliwość: 5-7,5-15 )
Dwukrotne zwiększenie częstotliwości by wyglądało w praktyce tak, że ZTM by dał 19 co 5 minut w styczniu, a na wakacje co 12. Po wakacjach już dobra częstotliwość by pewnie nie
wróciła.
Wiesz, że to wołanie o mulitplikowanie liczby linii?

Inna rzecz, że ZTM dokładnie tak postępuje...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 gru 2007, 17:30

inż. Glonojad pisze:Wiesz, że to wołanie o mulitplikowanie liczby linii?
Wiesz. Przyjrzyj się dokładnie wypowiedzi mojej i czwóriksa :>
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 22 gru 2007, 18:20

Fikander pisze:
XXXX pisze:- połączeniem linii 19 i 33 w jedną linię 19 na trasie: PIASKI - al. Jana Pawła II - Nowowiejska - Puławska - METRO WILANOWSKA ( Częstotliwość: 5-7,5-15 )
Dwukrotne zwiększenie częstotliwości by wyglądało w praktyce tak, że ZTM by dał 19 co 5 minut w styczniu, a na wakacje co 12. Po wakacjach już dobra częstotliwość by pewnie nie
wróciła.
W tym przypadku chodzi o to, że linia 33 by została praktycznie zastąpiona przez 15 na odcinku: HUTA - STAWKI. Konieczne by było połączenia linii 19 i 33 z powodu ograniczonej
pojemności krańca HUTA ( obecnie: "13", "22" i "33" po zmianach "13", "15" i "22". ). Jest to jednak propozycja. Uważam, że proponowana przez wiele osób likwidacja linii 15 bądź wycofanie z Bielan jest bzdurą. Linia 15 w przeciwieństwie do metra zatrzymuje się na przystankach: GEN. ZAJĄCZKA, PL. INWALIDÓW, MURANOWSKA, MURANÓW, KRÓLEWSKA,
HOŻA, PL. KONSTYTUCJI i PL. ZBAWICIELA. To jest dostateczny powód, żeby linia 15 pozostała na trasie: HUTA-Broniewskiego-Marszałkowska-OKĘCIE lub najlepiej na obecnej
( HUTA - OKĘCIE )

195
Posty: 518
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 22 gru 2007, 18:28

XXXX pisze:Uważam, że proponowana przez wiele osób likwidacja linii 15 bądź wycofanie z Bielan jest bzdurą. Linia 15 w przeciwieństwie do metra zatrzymuje się na przystankach: GEN. ZAJĄCZKA, PL. INWALIDÓW, MURANOWSKA, MURANÓW, KRÓLEWSKA,
HOŻA, PL. KONSTYTUCJI i PL. ZBAWICIELA.
na tych przystankach również zatrzymuje się 36 które jest lepiej wykorzystywane przez pasażerów niż 15. Mam sentyment do tej linii ale po co patrzeć jak wagony jeżdżą puste na linii :!: 15 :!:
XXXX pisze:To jest dostateczny powód, żeby linia 15 pozostała na trasie: HUTA-Broniewskiego-Marszałkowska-OKĘCIE lub najlepiej na obecnej
a ja myśle że to jest niedostateczny powód aby ta linia w ogóle była na tej trasie :!: :!:

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 22 gru 2007, 18:53

195 pisze:
XXXX pisze:Uważam, że proponowana przez wiele osób likwidacja linii 15 bądź wycofanie z Bielan jest bzdurą. Linia 15 w przeciwieństwie do metra zatrzymuje się na przystankach: GEN. ZAJĄCZKA, PL. INWALIDÓW, MURANOWSKA, MURANÓW, KRÓLEWSKA,
HOŻA, PL. KONSTYTUCJI i PL. ZBAWICIELA.
na tych przystankach również zatrzymuje się 36 które jest lepiej wykorzystywane przez pasażerów niż 15. Mam sentyment do tej linii ale po co patrzeć jak wagony jeżdżą puste na linii :!: 15 :!:
XXXX pisze:To jest dostateczny powód, żeby linia 15 pozostała na trasie: HUTA-Broniewskiego-Marszałkowska-OKĘCIE lub najlepiej na obecnej
a ja myśle że to jest niedostateczny powód aby ta linia w ogóle była na tej trasie :!: :!:
Likwidacja jednej linii na Mickiewicza wiązałaby się z pogorszeniem dojazdu dla osób mieszkających między stacjami metra. Gdyby zabrać 15 trzebaby dać podwójne 36, a na to się raczej nie zanosi w związku z częstą 4.
Druga sprawa, to podobno na nowej Hucie mają być tylko 2 perony w stronę Nocznickiego. Czyżby się to wiązało z usunięciem czegoś z tej trasy? No i nie za bardzo dałoby się wcisnąć tam 15.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 gru 2007, 19:02

inż. Glonojad pisze:Brak mi połowy danych do wykonania Twojej propozycji :>
Twój problem :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 22 gru 2007, 19:03

XXXX pisze:z powodu ograniczonej
pojemności krańca HUTA ( obecnie: "13", "22" i "33" po zmianach "13", "15" i "22". )
skąd wiesz jaka pojemność będzie po przebudowie? :> układ pętli zmieniony ma być :>
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 gru 2007, 19:13

Bastian pisze:
inż. Glonojad pisze:Brak mi połowy danych do wykonania Twojej propozycji :>
Twój problem :P
Nie mój, tylko Fikandra :p

[ Dodano: 2007-12-22, 19:14 ]
MeWa pisze:skąd wiesz jaka pojemność będzie po przebudowie? :> układ pętli zmieniony ma być :>
Ja wiem - pojemność się nie zmieni, przy założeniu, że nie będzie linii tranzytowej. Będzie możliwość zwiększenia liczby torów dla linii z Marymonckiej, ale kosztem linii z Broniewskiego ( z tym, że nie bardzo jest co i dokąd stamtąd zabrać).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 gru 2007, 19:34

inż. Glonojad pisze:
Fikander pisze: Wiesz. Przyjrzyj się dokładnie wypowiedzi mojej i czwóriksa :>
Jak by to ująć. Brak mi połowy danych do wykonania Twojej propozycji :>
To był cytat z czwóriksa, który akapit wcześniej twierdził, że z tych właśnie względów niemożliwe jest zdublowanie częstotliwości 35 kosztem 15, po chwili proponując dokładnie to samo dla 33 i 19.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 gru 2007, 19:38

Zdziwniej i zdziwniej, jakby to powiedział Dziekan NU. :>

A samo połączenie 19 i 33 to pomysł zacny, przy pewnych przetasowaniach (i na pewno nie po obecnej trasie 19ki), ale że mój, to mi go głupio chwalić :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 22 gru 2007, 20:20

MeWa pisze:
XXXX pisze:z powodu ograniczonej
pojemności krańca HUTA ( obecnie: "13", "22" i "33" po zmianach "13", "15" i "22". )
skąd wiesz jaka pojemność będzie po przebudowie? :> układ pętli zmieniony ma być :>
W "Gazecie Wyborczej" napisano dwa tygodnie temu o dwóch torach w stronę Broniewskiego.

[ Dodano: 2007-12-22, 20:26 ]
Fikander pisze:
inż. Glonojad pisze: Jak by to ująć. Brak mi połowy danych do wykonania Twojej propozycji :>
To był cytat z czwóriksa, który akapit wcześniej twierdził, że z tych właśnie względów niemożliwe jest zdublowanie częstotliwości 35 kosztem 15, po chwili proponując dokładnie to samo dla 33 i 19.
Wytłumaczyłem już, że skierowanie linii 15 do Huty, musi się wiązać z wycofaniem np. "33" z tego krańca. A połączenie z 33 to luźna myśl. Przypadki 15 i 35 oraz 19 i 33 są zupełnie różne.
To że powiedziałem o tym, że połączenie linii 15 i 35 nie sprawdzi się, nie oznacza, że uważam
że to samo działanie, że połączenie 19 i 33 by miało negatywny skutek.

Uzasadnienie:
- w propozycji ciąg al. Jana Pawła II nie straci na bezpośrednich relacjach
- między PIASKAMI a ulicą STAWKI będą 24 kursy w szczycie - obecnie 15

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 gru 2007, 20:34

Odpadnie połączenie przez Rakowiecką, czy Woronicza z Puławską?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ