Komunikacja miejska we Włochach

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10707
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 wrz 2014, 0:39

Jest jeszcze jedna możliwość, ale głupia, na pętlę - ciekawe, ile osób by się tam przesiadało ewentualnie. Na samej Puławskiej - pod trasą S2.
Ale to już chyba lepiej do Onkologii, tam zawrotka i postój (są 2 przystanki OIDP w kier. Poleczki).
ŁK

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 13 wrz 2014, 11:12

linia 306 przede wszystkim powinna dowozić do Puławskiej, zatem wydłużenie trasy do pętli Ursynów Zachodni byłoby optymalne
ponadto dojazd przez niezakorkowane ulice 1 Sierpnia oraz Instalatorów powinien spowodować zmianę numeru linii na 106 i wprowadzenie kursów w soboty i niedziele, sama częstotliwość 30 min. mogłaby zostać, nawet jeżeli będzie co 20 min. i tak z reguły będzie to linia, na którą się wychodzi wg. rozkładu
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27443
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 wrz 2014, 11:19

Łukasz pisze:Ale to już chyba lepiej do Onkologii, tam zawrotka i postój (są 2 przystanki OIDP w kier. Poleczki).
Od dość dawna nie ma.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 wrz 2014, 11:50

Łukasz pisze:
pawcio pisze:Taka linia bez postojów? Szaleństwo!
Swoją drogą taka linia to może sobie stać gdziekolwiek, choćby przystanek dalej od M.Imielin.

PS kiedy wreszcie mają przebudować Płaskowickiej (Sójki?) do Puławskiej?
Mówiło się przynajmniej o 3 pasach do skrętu w lewo - to już by coś pewnie dało...
Już to zrobiono. Prawy pas Płaskowickiej jest do skrętu w obie strony.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 wrz 2014, 13:01

tomi pisze:linia 306 przede wszystkim powinna dowozić do Puławskiej, zatem wydłużenie trasy do pętli Ursynów Zachodni byłoby optymalne
ponadto dojazd przez niezakorkowane ulice 1 Sierpnia oraz Instalatorów powinien spowodować zmianę numeru linii na 106
Może od razu 506, skoro to taki międzydzielnicowy tranzyt? :P

Łukasz
Posty: 10707
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 wrz 2014, 15:13

726.
ŁK

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 wrz 2014, 15:21

Przypominam, że od 1977 r. Ursus jest częścią Warszawy! :>

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 13 wrz 2014, 17:03

666 :term: a na serio, jeszcze raz: Nie, 306 nie powinno przede wszystkim dowozić do Puławskiej (ursynowskie relacje lokalne obsługiwane przez linię z Ursusa przez Włochy i Ochotę?!) tylko zapewnić godną ofertę dla nowego odcinka ulicy oraz (jeśli zrobienie przystanku to nie problem) przesiadkę do kolei. Dalej jest obsługiwanie różnych pracowniczych dowozów. Puławska przy tych celach jest najmniej potrzebna.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 14 wrz 2014, 13:46

trasa nowego 306 przebiega przez kilka istotnych punktów przesiadkowych i docelowych tj. PKP Włochy (pociąg), Popularna-Al. Jerozolimskie (centra handlowe), PKP Rakowiec (pociąg, Al. Krakowska), Żwirki i Wigury - Novotel (przesiadki) i dalej jedzie praktycznie donikąd, dlatego relacja z ul. Puławską byłaby optymalna, szczególnie, że przystanek od Puławskiej jest pętla Ursynów Zachodni
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 wrz 2014, 16:31

A miejsce tam by było pod dłuższe postoje? No i pytanie, czy przesiadki na ciągu Hynka- Sasanki ... Al. Lotników są takie złe, że 306 koniecznie musi załapywać Puławską.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 14 wrz 2014, 20:57

w każdym z tych miejsc jest już komunikacja, po drugie jednym z zadań 306 jest dowóz pracowników DHL
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

Stary Pingwin
Posty: 5835
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 15 wrz 2014, 9:23

...a dobrze byłoby dowieźć pracowników poczty.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 894
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 16 wrz 2014, 1:08

tomi pisze:linia 306 przede wszystkim powinna dowozić do Puławskiej, zatem wydłużenie trasy do pętli Ursynów Zachodni byłoby optymalne
ponadto dojazd przez niezakorkowane ulice 1 Sierpnia oraz Instalatorów powinien spowodować zmianę numeru linii na 106 i wprowadzenie kursów w soboty i niedziele, sama częstotliwość 30 min. mogłaby zostać, nawet jeżeli będzie co 20 min. i tak z reguły będzie to linia, na którą się wychodzi wg. rozkładu
aż się prosi o np. 206+306 :arrow: 206 (oczywiście z modyfikacją wg Tomiego)
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 03 paź 2014, 18:09

Dlaczego 401 się zatrzymuje na przystanku Łopuszańska tylko w stronę Ursusa?

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 03 paź 2014, 18:32

Dlatego, że przystanek Zajezdnia Kleszczowa obowiązuje tylko w drugą stronę?

ODPOWIEDZ