Linie podmiejskie z Okęcia

Moderator: Wiliam

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 22 gru 2008, 15:07

Colony pisze:z Dawidów
Teokryt pisze:Z Dawidów
Z Dawid? :-k

Co ile to 715? Bo teraz razem z 809 jest takt co 30 min. I to nie jest za dużo...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 gru 2008, 15:16

Generalnie tempo urbanizacji (dokładniej: suburbanizacji :( ) całego korytarza podejścia do lotniska ;) jest tak duże, że wszystko tam trzeba będzie podkręcać w częstotliwościach. Warto byłoby to wszystko rozpiąć na paru kolejkach dojazdowych, a nawet i połączeniu obwodowym (jednotorowe WKD z mijankami od Michałowic do Konstancina, co 15/15/20, obsługiwane wagonami 25-30 m), tylko rezerw gruntów jakoś widać...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 22 gru 2008, 15:35

Glonojad pisze:tylko rezerw gruntów jakoś widać...
Marzenia :)
Pamiętajmy jeszcze o korytarzu TRASY S7 A może odgałęzienie tramwaju z Janek?
Obrazek

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 22 gru 2008, 16:19

Teokryt pisze:
Jakie są możliwości wyboru trasy?
715 zachowuje relacje podstawową lekko podbita częstotliwość. 706 ma wariantowe kursy do Podolszyna obsługując zupełne nowe tereny. 745 do Podolszyna z wariantowymi kursami z synchronizowanymi z Koleją (wspólny bilet) do PKP Jeziorki.
Czy droga pomiędzy Zamieniem i Starym Podolszynem, którą chcesz puścić 745, nie jest przypadkiem gruntowa?

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 22 gru 2008, 16:20

Teokryt pisze:Problem Dawid Bankowych - Jadą do Zamienia lub do Dawid i tam sie przesiadają w odpowiedni wariant 745, grunt to synchronizacja.
Korek na Krakowskiej czy Puławskiej rzecz nagminna. Każda koordynacja w rozłącznych ciągach Ci leży. Po drugie po to właśnie wygląda to tak, żeby tym dzieciom było łatwiej. Po co ludziom utrudniać, bo komuś się uwidziało poprawić komunikację na papierze.
wojtor pisze:Czy droga pomiędzy Zamieniem i Starym Podolszynem, którą chcesz puścić 745, nie jest przypadkiem gruntowa?
Jest częściowo. Ten plan to głównie jazda palcem po mapie. Z tym, że ładnie zrobiona.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 22 gru 2008, 17:22

Colony pisze:Ten plan to głównie jazda palcem po mapie.
Przyznaje się jednak na mapie NIE POWINNO być zaznaczonych dróg gruntowych takim samym oznaczaniem jak dróg o nawierzchni bitumicznej.
Wersja już urealniona.
Colony pisze:Po drugie po to właśnie wygląda to tak, żeby tym dzieciom było łatwiej.
To niechaj ZTM pozwoli na funkcjonowanie linii eksterytorialnych w innym finansowaniu niż 100% + bilety. Poza tym linie nie służy tylko dzieciom. Zapakowane po dach 715 o czymś świadczy.
Załączniki
mapa mini.gif
UREALNIONE
Obrazek

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 22 gru 2008, 17:26

No super zmieniles droge gruntowa na droge polna :)

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 22 gru 2008, 17:50

No super zmieniles droge gruntowa na droge polna
Tylko połowa :P, zresztą Raszyn mógłby się wykosztować na nakładki bitumiczne nawet u mnie nie m tylu dróg polnych co w Raszynie... Wygląda na to że Jedyne bitumiczne połączenie jest na Ul. Warszawskiej a kolejne dopiero w Lesznowoli!
IMHO MASAKRA!
Tak czy inaczej na Miklaszewskiego nie trzeba nic wpychać, jedynie wywalić bezsensowne podjazdy 715 do Podolszyna a 745 (815) robi za linii kręcącą się po całej okolicy z braku dróg.
Albo przepołowić 715 na dwie linie ze wspólnym krańcem w Podolszynie. Przynajmniej wyeliminuje się część spóźnień.
Obrazek

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7775
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 22 gru 2008, 19:03

geograf pisze:Przeciwnie, porównaj odpowiedzi na obydwa pytania :shock:
No właśnie nieco się zdziwiłem, gdy konkretna większość woli dojechać na Okęcie autobusem z Puławskiej :-s

Jak widać, nie ma co się takimi sondażami przejmować.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 18 lut 2009, 18:04

Witam

Zwracam się z wielką prośbą do użytkowników znających rejony zachodnie o mapkę (dokładną) linii 733


Z góry dziękuję

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 18 lut 2009, 18:22

tygrys pisze:Zwracam się z wielką prośbą do użytkowników znających rejony zachodnie o mapkę (dokładną) linii 733
O, to i dla mnie może być O-)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 lut 2009, 18:33

and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 lut 2009, 18:45

O Boże, admin ma dobry dzień :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 18 lut 2009, 19:04

Fenks, panie Admyn :smile:

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 18 lut 2009, 22:07

tylko uwaga, bo wkradł się tam mały błąd :)
po ruszeniu z "pętli" w Młochowie nie należy jechać prosto (tak się nawet nie da, to zamknięta, dostępna tylko dla pieszych droga), lecz skręcić w lewo i dopiero na rondzie w prawo, następnie drogą na Tarczyn do Krakowian i dalej wg mapki :)
noidea

ODPOWIEDZ