Strona 26 z 47
: 04 lis 2012, 11:30
autor: Pawel_
A przez Internet nie da się sprawdzić stanu konta? Czy może przez Internet też pobierają opłatę za zalogowanie się?
: 04 lis 2012, 11:38
autor: reserved
sajbeer pisze:*101#
No tak.
Pawel_ pisze:A przez Internet nie da się sprawdzić stanu konta?
A nie wiem, nie próbowałem.
: 04 lis 2012, 12:29
autor: R-9 Chełmska
Pawel_ pisze:A przez Internet nie da się sprawdzić stanu konta? Czy może przez Internet też pobierają opłatę za zalogowanie się?
Właśnie to jest sugerowana przez operatora darmowa droga.
: 04 lis 2012, 12:52
autor: Rosa
reserved pisze:Wpisuję specjalny nr tak samo jak się wybiera numer połączenia, jest na ekranie "łączenie" i pojawia się informacja o stanie konta.
I za to *101# od 6 sierpnia jest pobierana opłata 4 grosze, darmowe jest sprawdzanie przez internet.
: 04 lis 2012, 13:33
autor: Wolfchen
R-9 Chełmska pisze:Mieli wprowadzać, ale mi i znajomym z T-mobile nie pobierają tych 4 groszy.
Mi też nie, ale dlatego, że mam umowę i nie mogli mi zmienić.
R-9 Chełmska pisze:Zresztą - nic nie informowali, a mają taki obowiązek.
Informowali na stronie i przez SMSa.
: 04 lis 2012, 13:54
autor: reserved
Ja nic nie dostałem.
: 05 lis 2012, 2:17
autor: MeWa
reserved pisze:Mam problem. Zachciało mi się telewizji w internecie. Oczywiście trzeba było wysłać SMS. 30 zł zapłaciłem, oczywiście nie zauważyłem tego, że jest ta cena w regulaminie małym druczkiem na samym dole mimo zapewnień w reklamie, że to jest darmowe ale mniejsza z tym. To pół biedy, trudno.
Lepiej przeczytaj regulamin dokładnie, bo może co miesiąc będziesz musiał tyle płacić albo potem opłaty wzrastają, albo za niedopełnienie czegoś mogą naliczać odsetki itp.
A tak w ogóle to od kiedy ślepo wierzy się reklamom?
Widzę, że byłbyś idealnym klientem Amber Gold i kilku innych podejrzanych interesów
: 05 lis 2012, 9:51
autor: reserved
Wątpię, pierwszy raz w życiu dałem się naciągnąć, pewnie ostatni.
: 05 lis 2012, 10:07
autor: Rosa
To radzę tez uważać na to aby się nie zlapać na tą nową ofertę "no limit". Owszem dostanie sie te 5-10 dni w ciągu ktorych mozna za darmo rozmawiać ALE nieodwołalnie zostanie wyłączona roczna waznośc konta.
: 05 lis 2012, 10:12
autor: reserved
Najciekawsze jest to, że wczoraj regulamin był w internecie, dziś już nie można takiej strony wyszukać.
Znaczy tam generalnie było o tym, że płaci się za wysłanie SMS-a, który kosztuje 30 zł. Potem trzeba wysłać drugiego SMS-a, który kosztuje 20 zł i wtedy dopiero dostanie się jakiś tam kod. Ja tego drugiego SMS-a już nie wysyłałem, bo stwierdziłem, że pewnie jacyś oszuści. Dużo było w regulaminie o tym, że operator nie ponosi odpowiedzialności za to, że ktoś nie przeczytał, że to jest płatne itd. Nic o żadnych kolejnych opłatach w regulaminie nie było. Tylko o tym, gdzie składać reklamacje. Generalnie z tego wynikało, że po prostu trzeba się nakosztować raz i potem się ma. Trudno, mam nauczkę, że nigdy więcej nie będę się dawać wciągać w takie coś.
Edit: A nie, znalazłem regulamin.
: 05 lis 2012, 10:15
autor: vernalisadonis
Czy ktoś z was korzysta z nowego operatora Virgin Mobile Polska?, bo mam chęć przenieść tam numer, dlatego że Orange już mnie trochę denerwuje.
: 05 lis 2012, 13:27
autor: Wolfchen
Co Cię konkretnie interesuje? Co do kwestii technicznych, to jest to typowy Play.
: 05 lis 2012, 22:18
autor: vernalisadonis
Przede wszystkim ceny, w orange na kartę płacę 80/60 groszy za minutę i SMS 20gr, 6 lat jestem z nimi i nic ciekawego nie dostałem.
: 05 lis 2012, 23:22
autor: bepe
Wolfchen pisze:Co do kwestii technicznych, to jest to typowy Play.
Jesteś pewien? Play buduje własną infrastrukturę, a Virgin ma być chyba operatorem w pełni wirtualnym.
: 06 lis 2012, 0:17
autor: Wolfchen
Oczywiście, jako "pod względem technicznym" miałem na myśli, że to MVNO działający na infrastrukturze Playa