Strona 26 z 49

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 03 paź 2014, 2:02
autor: Georg
Czyli na odcinku Czumy-Fort Wola 2x rzadsze 26 będzie musiało poradzić sobie samo, tak? A i wsparcie w postaci 27 od Sowińskiego nie będzie duże, jeśli nadal będą tam jeździć tylko solówki.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 03 paź 2014, 8:24
autor: pawcio
Nie do końca samo, bo 10+11 dadzą więcej kursów niż obecne 8+10.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 03 paź 2014, 9:48
autor: Stary Pingwin
Ja już miałem przedsmak kombinowania z liniami z Osiedla. Na przystanku Płocka 10 zostawiła mi tłum pasażerów i od tego momentu moje 26 ocierało się o niezabieralność. Życzeniowe myślenie, że pasażerowie z ciągu P.Śląskich, Połczyńskiej i Wolskiej będą do Wileniaka jeździć naokoło metrem, gdy nawet czasowo jest to nieopłacalne w stosunku do 26, nie sprawdzi się. Chyba że, od Płockiej do Wileniaka postawimy ograniczenie dla tramów w postaci tak lubianej 10( ze względu na szyny po napawaniu, hałas, prace torowe).

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 03 paź 2014, 10:42
autor: primoż
Nie zdziwię się, jak pocięcie 26 skończy się odpaleniem 46 na krótszej trasie dla ratowania twarzy sytuacji.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 03 paź 2014, 10:48
autor: Domas
Do tego przydałaby się zawrotka przy MRA - do skrócenia 26 od strony Górczewskiej IMO.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 03 paź 2014, 10:51
autor: Georg
primoż pisze:Nie zdziwię się, jak pocięcie 26 skończy się odpaleniem 46 na krótszej trasie dla ratowania twarzy sytuacji.
Właśnie miałem to napisać. Tylko, że to już było. Cm. Wolski-Ratuszowa-ZOO. Tyle, że jeśli ZTM zagospodaruje wszystkie dostępne brygady, to nie będzie z czego utworzyć 46, nawet co 8 minut w szczycie. Na to trzeba by z 9-10 dodatków (odpowiednio przy postojach 4 lub 8 minut).

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 03 paź 2014, 10:57
autor: primoż
Domas pisze:Do tego przydałaby się zawrotka przy MRA - do skrócenia 26 od strony Górczewskiej IMO.
Szkoda, że nie idzie też zakombinować czegoś z torowiskiem, żeby był przejazd między torami dla dwukierunków. Znaczy się, fizycznie pewnie dałoby radę, ale chyba za dużo autobusów i tramwajów będzie nadal na TTA, żeby tramwaje dwukierunkowe zmieniały tor na Trasie W-Z :-k

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 03 paź 2014, 15:26
autor: Glonojad
MichalJ pisze: No nie, przecież do metra to nikt się nie przesiądzie, nikt zupełnie, po co to w ogóle otwierać, lepiej tam wino trzymać albo pieczarki.
No tak, autobusów w konsultacjach nie dano pociąć, to potniemy tramwaje bez konsultacji.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 20 paź 2014, 18:49
autor: Dantte
W wątku ze zmianami od .10 nie wyszło, więc zapytam tu: jakie są planowane zmiany obsługowe dla tramwajów od otworzenia Targowej (25.10?) ?

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 20 paź 2014, 19:37
autor: Domas
Obiło mi się o uszy, że na 3 ma jeździć Swing z "Żoliborza" - nie wiem ile w tym prawdy.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 20 paź 2014, 19:54
autor: Glonojad
800%

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 20 paź 2014, 20:09
autor: pawcio
Pomnożone przez 28%.
Reszta zmian dość naturalna ale skala spowoduje poważne zamieszanie.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 20 paź 2014, 20:42
autor: Dantte
Spoko, raczej nie spodziewam się niczego spektakularnego, jednak chodzi mi o konkretne dane. W sensie, jaka zajezdnia czym na jakiej linii. Jest możliwość, żeby ktoś to tu wypisał? Oczywiście nie chcę wyjść na nachalnego, po prostu jestem tego dość ciekawy - chociażby dlatego, że Praga na moją dzielnię nie zaglądała wieki a nie wiem, czy spodziewać się czegoś więcej, niż swingów.

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 20 paź 2014, 20:45
autor: ashir
To przecież większość wyjazdów/zjazdów będzie w rozkładach to łatwo będzie do wszystkiego dojść. :wink:

Rozkł‚ady tramwajowe - sezon 2013/2014

: 21 paź 2014, 7:34
autor: pawcio
Będzie się można doliczyć, choć rozkład świąteczny zaistnieje dopiero 09.11.