Komunikacja na Trakcie Królewskim
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Najśmieszniejsze jest to że fizycznie istnieje tam przystanek, stoi nawet słupek na którym dumnie powiewa szmata z napisem przystanek zawieszony Obowiązywał on chyba jedynie podczas jednego z sezonów linii 100.
Zdaje się, że ten przystanek został wtedy uruchomiony na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu, która obowiązywała tylko do końca tamego sezonu. A teraz z całego projektu pozostał tylko ten słupek. Ale tak, w tym miejscu powinien być przystanek, pas idealnie się do tego nadaje, a byłaby to także dobra przesiadka na tramwaj, wszakże nie wszystkie muszą się odbywać na niewygodnym Centrum czy rozsuniętej Kruczej.
Ale w jakie przesiadki? W jakim sensie Krucza jest rozsunięta?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Po cichu - bo nie ma na ten temat żadnej informacji prócz rozkładów - od jutra autobusy wracają do kursowania Nowym Światem przez cały tydzień. (nareszcie! )
Raz, że było do kiedy. A dwa, ze co roku jest podobnie.michael112 pisze:Po cichu - bo nie ma na ten temat żadnej informacji prócz rozkładów - od jutra autobusy wracają do kursowania Nowym Światem przez cały tydzień. (nareszcie! )
A tak przy okazji: czy Krucza/Szpitalna tylko dla autobusów to już na stałe?
ŁK
Ale o tym wiadomo od dawna...
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/06/0 ... atorska-2/
Zresztą w weekend cmentarny nikt by nie wyraził zgody na zamknięcie Traktu Królewskiego na deptak.
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/06/0 ... atorska-2/
Zresztą w weekend cmentarny nikt by nie wyraził zgody na zamknięcie Traktu Królewskiego na deptak.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Powodzenia w przekopywaniu się przez archiwum komunikatów. Nawet zresztą w ten sposób się nie da - oto przykład.
Wiem, ale to nie do mnie zażalenia.
W dzisiejszym Stołku artykuł o opóźnieniach na 116 i 180 spowodowanych budową trasy tramwajowej na Wilanów oraz długimi trasami. Nie wiem czy to pisanie dla samej informacji, czy też da się coś z tym zrobić. Postój na Wilanowie w popołudniowym szczycie to faktycznie śmiech na sali. 13 minut na taką długą trasę. Ale wiadomo - braki kadrowe.
Północny odcinek 180 można chyba bez większego problemu wymienić ze 111 .
Oczywiście, że to czysta wierszówka. Niczego przełomowego w tekście, zero konkretów. Autor przywołuje historię dwójki nowych mieszkańców Chomiczówki, którzy spóźniają się do pracy przez brak punktualności. Komentarz Kunerta miałki i ośmieszający ZTM. Zero konkretów.
Konkrety (rozwiązanie problemu) to raczej powinien ZTM przedstawić, a nie prasa.
Z tego co było napisane wynika, że jak wybudują tramwaj to opóźnienia się skończą, więc nie ma potrzeby nic zmieniać.
Jedyne konkrety to, moim zdaniem, aktualizacja czasów przejazdu i postojów na liniach permanentnie opóźnionych. Czyli - w aktualnej sytuacji kadrowej - polegać by to pewnie musiało na zabraniu pojedynczych brygad z linii, na których zamiana częstotliwości szczytowej np. z 10 min. na 12 min. czy 12 min. na 15 min. nie spowoduje wielkiego dramatu - i przeniesieniu tam, gdzie obecnie jest totalny collapse.
Moje kandydatury na "dawców": 103, 106, 111, 143, 151, 174, 183, 197, 198, 402 (a jakby dobrze poszukać, to pewnie jeszcze by się gdzieś coś znalazło...).