Strona 26 z 30

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 07 cze 2021, 20:33
autor: Autobus Czerwon
Najśmieszniejsze jest to że fizycznie istnieje tam przystanek, stoi nawet słupek na którym dumnie powiewa szmata z napisem przystanek zawieszony :D Obowiązywał on chyba jedynie podczas jednego z sezonów linii 100.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 08 cze 2021, 18:28
autor: KM
Zdaje się, że ten przystanek został wtedy uruchomiony na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu, która obowiązywała tylko do końca tamego sezonu. A teraz z całego projektu pozostał tylko ten słupek. Ale tak, w tym miejscu powinien być przystanek, pas idealnie się do tego nadaje, a byłaby to także dobra przesiadka na tramwaj, wszakże nie wszystkie muszą się odbywać na niewygodnym Centrum czy rozsuniętej Kruczej.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 09 cze 2021, 7:57
autor: KwZ
Ale w jakie przesiadki? W jakim sensie Krucza jest rozsunięta?

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 29 paź 2021, 21:11
autor: michael112
Po cichu - bo nie ma na ten temat żadnej informacji prócz rozkładów - od jutra autobusy wracają do kursowania Nowym Światem przez cały tydzień. (nareszcie! ;))

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 29 paź 2021, 21:28
autor: Łukasz
michael112 pisze:Po cichu - bo nie ma na ten temat żadnej informacji prócz rozkładów - od jutra autobusy wracają do kursowania Nowym Światem przez cały tydzień. (nareszcie! ;))
Raz, że było do kiedy. A dwa, ze co roku jest podobnie.

A tak przy okazji: czy Krucza/Szpitalna tylko dla autobusów to już na stałe?

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 29 paź 2021, 21:33
autor: ashir
Ale o tym wiadomo od dawna...

https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/06/0 ... atorska-2/

Zresztą w weekend cmentarny nikt by nie wyraził zgody na zamknięcie Traktu Królewskiego na deptak.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 29 paź 2021, 21:49
autor: michael112
ashir pisze:
29 paź 2021, 21:33
Ale o tym wiadomo od dawna...
Powodzenia w przekopywaniu się przez archiwum komunikatów. Nawet zresztą w ten sposób się nie da - oto przykład.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 29 paź 2021, 21:53
autor: ashir
Wiem, ale to nie do mnie zażalenia. :roll:

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 13 lut 2024, 9:49
autor: Georg
W dzisiejszym Stołku artykuł o opóźnieniach na 116 i 180 spowodowanych budową trasy tramwajowej na Wilanów oraz długimi trasami. Nie wiem czy to pisanie dla samej informacji, czy też da się coś z tym zrobić. Postój na Wilanowie w popołudniowym szczycie to faktycznie śmiech na sali. 13 minut na taką długą trasę. Ale wiadomo - braki kadrowe.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 13 lut 2024, 12:34
autor: TGM
Północny odcinek 180 można chyba bez większego problemu wymienić ze 111 :-k .

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 13 lut 2024, 12:42
autor: person
Georg pisze:
13 lut 2024, 9:49
Nie wiem czy to pisanie dla samej informacji,
Oczywiście, że to czysta wierszówka. Niczego przełomowego w tekście, zero konkretów. Autor przywołuje historię dwójki nowych mieszkańców Chomiczówki, którzy spóźniają się do pracy przez brak punktualności. Komentarz Kunerta miałki i ośmieszający ZTM. Zero konkretów.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 13 lut 2024, 13:11
autor: TGM
Konkrety (rozwiązanie problemu) to raczej powinien ZTM przedstawić, a nie prasa.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 13 lut 2024, 14:03
autor: Georg
Z tego co było napisane wynika, że jak wybudują tramwaj to opóźnienia się skończą, więc nie ma potrzeby nic zmieniać.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 13 lut 2024, 14:08
autor: person
TGM pisze:
13 lut 2024, 13:11
Konkrety (rozwiązanie problemu) to raczej powinien ZTM przedstawić, a nie prasa.
Dziennikarz nie wydawał się zadawać niewygodnych pytań, a rzecznik niczego nie przedstawił. Ot, tyle było tego artykułu ;)

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 13 lut 2024, 14:09
autor: man1956
TGM pisze:
13 lut 2024, 13:11
Konkrety (rozwiązanie problemu) to raczej powinien ZTM przedstawić, a nie prasa.
Jedyne konkrety to, moim zdaniem, aktualizacja czasów przejazdu i postojów na liniach permanentnie opóźnionych. Czyli - w aktualnej sytuacji kadrowej - polegać by to pewnie musiało na zabraniu pojedynczych brygad z linii, na których zamiana częstotliwości szczytowej np. z 10 min. na 12 min. czy 12 min. na 15 min. nie spowoduje wielkiego dramatu - i przeniesieniu tam, gdzie obecnie jest totalny collapse.
Moje kandydatury na "dawców": 103, 106, 111, 143, 151, 174, 183, 197, 198, 402 (a jakby dobrze poszukać, to pewnie jeszcze by się gdzieś coś znalazło...).