Quo vadis, MZA?

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1177
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 04 sty 2025, 21:07

wincenty pisze:
04 sty 2025, 20:59
ZielonyJamnik pisze:
04 sty 2025, 17:52
Wygląda jakby 2 zmiana nie miała szkolenia
Driver, który dziś rano jeździł na 163 pisał na swoim profilu na FB że na razie ostrożnie podchodzą do nowych elektryków i po swojej zmianie zjeżdża.
Mentalność Woronicza...
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

wincenty
Posty: 1679
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 04 sty 2025, 22:16

ZielonyJamnik pisze:
04 sty 2025, 21:07
wincenty pisze:
04 sty 2025, 20:59

Driver, który dziś rano jeździł na 163 pisał na swoim profilu na FB że na razie ostrożnie podchodzą do nowych elektryków i po swojej zmianie zjeżdża.
Mentalność Woronicza...
Nie, po prostu powolne wprowadzanie nowego sprzętu do ruchu... Nówki też trafiają na początku na dodatki, żeby kontrolować w razie czego choroby wieku dziecięcego...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Walas
Posty: 17352
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 04 sty 2025, 23:31

ZielonyJamnik pisze:
04 sty 2025, 21:07
wincenty pisze:
04 sty 2025, 20:59

Driver, który dziś rano jeździł na 163 pisał na swoim profilu na FB że na razie ostrożnie podchodzą do nowych elektryków i po swojej zmianie zjeżdża.
Mentalność Woronicza...
Nie Woronicza tylko jak kierowca ze zm. B nie ma szkolenia to jest robiona podmiana.
Jakiś czas temu na BWL 158+182 rano wyjechał elektryk z R-1 a w zm. B była zrobiona podmiana na spalinowkę bo kierowca powiedział że nie ma szkolenia na elektryka 18m i nie weźmie zmiany.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1177
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 05 sty 2025, 9:36

Ale wincenty napisał, że nie szkolenie kierowców tylko ostrożność.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Flash8222
Posty: 7964
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 sty 2025, 10:49

Żadna ostrożność tylko brak szkoleń.

KM
Posty: 201
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 13 sty 2025, 10:08

https://wiadomosci.wp.pl/warszawskie-au ... 559812320a
Wirtualna Polska pisze o tym, że gaz na Płochocińskiej pochodzi od rosyjskiej-nierosyjskiej spółki. Ciekawe czy w jakikolwiek sposób zmieni to funkcjonowanie zajezdni i działania MZA w zakresie zmian taborowych.

Na końcu fajna informacja o tym, że decyzję o wykreśleniu jej z listy sankcyjnej podjął wiceminister Czesław Mroczek, człowiek o takim samym nazwisku jak kierownik Stalowej – tego z artykułu się nie dowiemy, ale zbieżność nazwisk w tej sytuacji nie jest przypadkowa.

KR88
Posty: 381
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 13 sty 2025, 10:13

Właśnie czytam ten artykuł i chciałem go tu podrzucić ale mnie wyprzedziłeś.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1177
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 13 sty 2025, 10:20

Z tego co się mówi od dawna, to brat Antoniego z R-4. Ale drzewa genealogicznego nie widziałem
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

KR88
Posty: 381
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 13 sty 2025, 10:25

Wchodzimy w tematy grubo polityczne widzę 😀 wystarczy porównać pierwsze lepsze zdjęcia obu panów aby dostrzec podobieństwo.

Flash8222
Posty: 7964
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 13 sty 2025, 10:31

ZielonyJamnik pisze:
13 sty 2025, 10:20
Z tego co się mówi od dawna, to brat Antoniego z R-4. Ale drzewa genealogicznego nie widziałem
Tak, to jego brat.

Jurand
Posty: 1483
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 13 sty 2025, 11:49

Czyli niepowodzeń Płochocińskiej ciąg dalszy 😶
Arriva i Alba raczej prędko zajezdni nie opuszczą, włodarze MZA niezbyt dokładnie umowy z najemcami nie przeczytali, zapewne tak bardzo im zależało na szybkim sfinalizowaniu tej inwestycji 😁
Czekamy dalej, zobaczymy co jeszcze się tam wydarzy 🫢

Autobus Czerwon
Posty: 4455
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 13 sty 2025, 11:58

Ech, no gdyby tak tylko nie zlikwidowano kiedyś Pożarowej, Redutowej czy Piaseczna, to może nie trzeba by było teraz ratować sytuacji drutem i kartonem xd

man1956
Posty: 1729
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 13 sty 2025, 12:29

Do tej listy dodaj jeszcze: Chełmską i Inflancką.

Autobus Czerwon
Posty: 4455
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 13 sty 2025, 12:56

Akurat likwidację Chełmskiej czy Inflanckiej dosyć łatwo uzasadnić: atrakcyjne grunty w centrum (lub prawie centrum) szkoda marnować na zajezdnie. Ale czemu Stalowa będąca jakby nie patrzeć też niemal w funkcjonalnym centrum powstała tak stosunkowo późno i jeszcze do tego zaorano położoną w lepszym do tego celu miejacu Pożarową, która w dodatku w momencie likwidacji miała ledwie 23 lata - to jest dla mnie naprawdę zagadka.

Jurand
Posty: 1483
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 13 sty 2025, 13:22

KR88 pisze:
13 sty 2025, 10:25
Wchodzimy w tematy grubo polityczne widzę 😀 wystarczy porównać pierwsze lepsze zdjęcia obu panów aby dostrzec podobieństwo.
No niestety, to tylko polityka, zarówno zakup tejże nieruchomości, jak i pseudo afera z dostawcą gazu, gdzie jednym ruchem zdjęli sankcje (-(

ODPOWIEDZ