Mentalność Woronicza...
Quo vadis, MZA?
- ZielonyJamnik
- Posty: 1177
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Nie, po prostu powolne wprowadzanie nowego sprzętu do ruchu... Nówki też trafiają na początku na dodatki, żeby kontrolować w razie czego choroby wieku dziecięcego...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Nie Woronicza tylko jak kierowca ze zm. B nie ma szkolenia to jest robiona podmiana.
Jakiś czas temu na BWL 158+182 rano wyjechał elektryk z R-1 a w zm. B była zrobiona podmiana na spalinowkę bo kierowca powiedział że nie ma szkolenia na elektryka 18m i nie weźmie zmiany.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- ZielonyJamnik
- Posty: 1177
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ale wincenty napisał, że nie szkolenie kierowców tylko ostrożność.
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Żadna ostrożność tylko brak szkoleń.
https://wiadomosci.wp.pl/warszawskie-au ... 559812320a
Wirtualna Polska pisze o tym, że gaz na Płochocińskiej pochodzi od rosyjskiej-nierosyjskiej spółki. Ciekawe czy w jakikolwiek sposób zmieni to funkcjonowanie zajezdni i działania MZA w zakresie zmian taborowych.
Na końcu fajna informacja o tym, że decyzję o wykreśleniu jej z listy sankcyjnej podjął wiceminister Czesław Mroczek, człowiek o takim samym nazwisku jak kierownik Stalowej – tego z artykułu się nie dowiemy, ale zbieżność nazwisk w tej sytuacji nie jest przypadkowa.
Wirtualna Polska pisze o tym, że gaz na Płochocińskiej pochodzi od rosyjskiej-nierosyjskiej spółki. Ciekawe czy w jakikolwiek sposób zmieni to funkcjonowanie zajezdni i działania MZA w zakresie zmian taborowych.
Na końcu fajna informacja o tym, że decyzję o wykreśleniu jej z listy sankcyjnej podjął wiceminister Czesław Mroczek, człowiek o takim samym nazwisku jak kierownik Stalowej – tego z artykułu się nie dowiemy, ale zbieżność nazwisk w tej sytuacji nie jest przypadkowa.
Właśnie czytam ten artykuł i chciałem go tu podrzucić ale mnie wyprzedziłeś.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1177
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Z tego co się mówi od dawna, to brat Antoniego z R-4. Ale drzewa genealogicznego nie widziałem
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Wchodzimy w tematy grubo polityczne widzę
wystarczy porównać pierwsze lepsze zdjęcia obu panów aby dostrzec podobieństwo.
Tak, to jego brat.ZielonyJamnik pisze: ↑13 sty 2025, 10:20Z tego co się mówi od dawna, to brat Antoniego z R-4. Ale drzewa genealogicznego nie widziałem
Czyli niepowodzeń Płochocińskiej ciąg dalszy 
Arriva i Alba raczej prędko zajezdni nie opuszczą, włodarze MZA niezbyt dokładnie umowy z najemcami nie przeczytali, zapewne tak bardzo im zależało na szybkim sfinalizowaniu tej inwestycji
Czekamy dalej, zobaczymy co jeszcze się tam wydarzy
Arriva i Alba raczej prędko zajezdni nie opuszczą, włodarze MZA niezbyt dokładnie umowy z najemcami nie przeczytali, zapewne tak bardzo im zależało na szybkim sfinalizowaniu tej inwestycji
Czekamy dalej, zobaczymy co jeszcze się tam wydarzy
-
- Posty: 4455
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ech, no gdyby tak tylko nie zlikwidowano kiedyś Pożarowej, Redutowej czy Piaseczna, to może nie trzeba by było teraz ratować sytuacji drutem i kartonem xd
Do tej listy dodaj jeszcze: Chełmską i Inflancką.
-
- Posty: 4455
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Akurat likwidację Chełmskiej czy Inflanckiej dosyć łatwo uzasadnić: atrakcyjne grunty w centrum (lub prawie centrum) szkoda marnować na zajezdnie. Ale czemu Stalowa będąca jakby nie patrzeć też niemal w funkcjonalnym centrum powstała tak stosunkowo późno i jeszcze do tego zaorano położoną w lepszym do tego celu miejacu Pożarową, która w dodatku w momencie likwidacji miała ledwie 23 lata - to jest dla mnie naprawdę zagadka.