Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

michael112
Posty: 2848
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 28 lis 2018, 14:55

Nawiasem mówiąc, ja na miejscu Michałków bym się tak zacięcie nie bił o drugi kontrakt. Na razie pierwszego nie dają rady wyrobić kadrowo. A drugi byłby dwa razy większy. :D

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 28 lis 2018, 15:59

Ile nowych Scanii kupił Michalczewski?

Jurand
Posty: 1090
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 28 lis 2018, 16:05

Michalk001 pisze:
28 lis 2018, 15:59
Ile nowych Scanii kupił Michalczewski?
29

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 28 lis 2018, 16:58

.

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 28 lis 2018, 16:59

Jurand pisze:
28 lis 2018, 16:05
Michalk001 pisze:
28 lis 2018, 15:59
Ile nowych Scanii kupił Michalczewski?
29
Myślałem że 28 i zdziwiłem się na widok 9699. 😀

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3103
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 28 lis 2018, 17:19

28 było w wymaganiach przetargowych.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

michael112
Posty: 2848
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 28 lis 2018, 18:24

To ja jakiś czas temu pisałem na WarszawaWikii że mają 29 sztuk i mi poprawili na 28. :(

piorunus
Posty: 256
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 28 lis 2018, 20:16

Chyba pojawia się teoretyczna szansa na to, że Arriva będzie miała środki na bazę w Warszawie. https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 60237.html

Jurand
Posty: 1090
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 28 lis 2018, 22:22

piorunus pisze:
28 lis 2018, 20:16
Chyba pojawia się teoretyczna szansa na to, że Arriva będzie miała środki na bazę w Warszawie. https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 60237.html
Środki finansowe na bazę w Warszawie? Chyba jak sprzedadzą dobra z tych sześciu oddziałów, a to może potrwać 😅. Bardziej bym się martwił żeby Arriva przypadkiem nie liczyła na to że kierowcy ze zlikwidowanych oddziałów przyjadą do Warszawy pracować 😎. Wiem że po cichu na to liczą, a wiadomo że to raczej się nie uda, czego najlepszym przykładem są braki kierowców u Pani Michalczewskiej. Radom i Wrocław nie chętnie chce u nas jeździć.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2236
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 29 lis 2018, 0:54

alojz pisze:
27 lis 2018, 18:36
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... XT:PL:HTML

Wychodzi ponad 10 zł/km.
Gdzie Ty to masz? Nie mogę nic znaleźć na ten temat. Nie podano ani kwoty całkowitej ani stawki kilometrowej.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3103
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 29 lis 2018, 2:13

Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Punkt 2.4
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 24 888 215.52 PLN

Sekcja II: Przedmiot
Punkt 2.4
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu regularnego w ilości 2.477.000
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 29 lis 2018, 2:20

Jurand pisze:
28 lis 2018, 22:22
piorunus pisze:
28 lis 2018, 20:16
Chyba pojawia się teoretyczna szansa na to, że Arriva będzie miała środki na bazę w Warszawie. https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 60237.html
Środki finansowe na bazę w Warszawie? Chyba jak sprzedadzą dobra z tych sześciu oddziałów, a to może potrwać 😅. Bardziej bym się martwił żeby Arriva przypadkiem nie liczyła na to że kierowcy ze zlikwidowanych oddziałów przyjadą do Warszawy pracować 😎. Wiem że po cichu na to liczą, a wiadomo że to raczej się nie uda, czego najlepszym przykładem są braki kierowców u Pani Michalczewskiej. Radom i Wrocław nie chętnie chce u nas jeździć.
Mam wrażenie że Wrocław i Radom dają jednak trochę więcej alternatyw niż Sędziszów Małopolski. Tam nie masz wyboru: albo jeździsz tam, albo nigdzie, być może część przejdzie do lokalnych busiarzy ale na pewno nie znajdzie się tam miejsca dla wszystkich. Jest to więc szansa z przejścia na lepszą płacowo pracę, taką, gdzie zdobędziesz doświadczenie i nawet jak kontrakt się skończy, to masz w czym potem przebierać. Poza tym nie ma co na takim przykładzie wyrokować zachowań, bo sytuacja jest trochę nieadekwatna - przyjezdni z ITSu są tu na czasowych delegacjach, a w Arrivie Wieś zostają bez pracy.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 96
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 29 lis 2018, 19:37

michael112 pisze:
28 lis 2018, 9:42
[...] Tymczasem ma podobno być jeszcze jeden przetarg w lutym przyszłego roku. [...]
Nawet ogłoszony..
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=921&l=1
Obrazek

michael112
Posty: 2848
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 29 lis 2018, 19:49

Panie, tutaj to nic nie ma, nawet nie wiadomo, ile i jakiej długości wozy mają być.

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 96
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 29 lis 2018, 19:52

50 solo, otwarcie ofert planowo 14.02.2019
Obrazek

ODPOWIEDZ