Strona 253 z 271

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 01 lip 2017, 1:42
autor: osa
Jeśli to niezbyt precyzyjnie opisane miejsce znajduje się przy Dworcu Zachodnim, to w ZTM zapowiadali zawrotkę dla autobusów zastępujących pociągi podczas remontu linii grodziskiej.

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 01 lip 2017, 2:09
autor: Emyl
To chyba nie w tę stronę...

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 01 lip 2017, 20:00
autor: Glonojad
Zdecydowanie nie w tę.

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 01 lip 2017, 23:52
autor: MZ
osa pisze:Jeśli to niezbyt precyzyjnie opisane miejsce znajduje się przy Dworcu Zachodnim (...).
:arrow: To może w takim razie bardziej precyzyjnie: zawrotka powstaje pod wiaduktem - tak, aby pojazdy jadące od strony Dworca Zachodniego nie musiały wjeżdżać na rondo Zesłańców Syberyjskich, tylko bezpośrednio przed nim mogły zawrócić i pojechać w kierunku ulicy Grzymały-Sokołowskiego. Niby wydaje się trochę ciasna, ale autobusy linii 182 raczej dadzą sobie tam radę (tym bardziej, że często dawały sobie też radę na nieprzeznaczonym do tego skręcie w lewo na rondzie w jezdnię przecinającą centralną wyspę).

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 03 lip 2017, 16:18
autor: osa
A czy autobusy zmieszczą się pod tym wiaduktem, który na dojeździe do ronda dopiero się wspina?

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 19 lip 2017, 17:13
autor: Kleszczu
osa pisze:A czy autobusy zmieszczą się pod tym wiaduktem, który na dojeździe do ronda dopiero się wspina?

Przejazd jest nieco zagłębiony, pewnie dlatego żeby się zmieściły :-k

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 19 lip 2017, 19:43
autor: Walas
Kleszczu pisze:
osa pisze:A czy autobusy zmieszczą się pod tym wiaduktem, który na dojeździe do ronda dopiero się wspina?

Przejazd jest nieco zagłębiony, pewnie dlatego żeby się zmieściły :-k
I się mieszczą. Dziś nawet PolskiBus tam zawracał.

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 18 paź 2019, 16:58
autor: Gdynianin
Odświeżam wątek, bo po dyskusjach na wątkach o M2 (Wola; Co na Torwar?), o Włochach i o Ochocie zacząłem rozważać taką opcję

Generalnie pojawiające się uwagi:
- skręt w lewo Emilii w Aleje się blokuje
- 520 trzeba skrócić, ale wokół PKiNu robi się ciasno
- na Politechnice mamy dwa różne przystanki dla potoku w kierunku Pragi
- "wygaszane" jest 411 kosztem 502
Dodatkowo problemem jest blokowanie przez skręcające samochody słupka METRO POLITECHNIKA 01, przy Armii Ludowej.

To może zamiast:
Jelcz4755 pisze:
16 paź 2019, 22:59
520 do M Politechniki/Pl.Konstytucji albo Centrum.
Już nie jako 520, a jako 137. I najlepiej to przeorganizować cały ruch z Łazienkowskiej, bo po skróceniu 520 nie ma sensu dzielić potoków 182 z 5xx:

137 - MARYSIN - TŁ - Wawelska - GUS/DW. CENTRALNY
151 - WITOLIN - Jana Nowaka - TŁ - Wawelska - (Ochota zgodnie z pomysłami z innego wątku, o skróceniu 143 lub przejęciu relacji po 188).
502/514 - zapłowiecze - TŁ - GUS
525 - MIĘDZYLESIE - TŁ - Chałbińskiego - DW. CENTRALNY
411 - jeśli zostaną tylko kursy gocławskie to może odjeżdżać z innego przystanku i może zostać na Waryńskiego. GOCŁAW - TŁ - Waryńskiego - METRO POLITECHNIKA

Tylko przy takiej ilości kursów przydałyby się:
1. Przebudowa ok. 100 metrów jezdni - łącznika TŁ z Rondem Jazdy Polskiej: peron wyspowy przed Rondem Jazdy Polskiej. Wtedy jezdnia zjazdowa z Wawelskiej wyglądały tak:
(prawo/prosto, prosto z przystankiem, peron wyspowy, pas do skrętu w prawo)
2. Przystanek tramwajowy w kierunku północnym nad TŁ na Marszałkowskiej

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 26 paź 2019, 8:31
autor: Andrzej
Już kiedyś był projekt uzwyklenia 520, ale oprotestowany. Z tym że teraz, po ewentualnym skróceniu 520, ilość przystanków pomijanych stawałaby się już całkiem symboliczna (4 lub 5 przystanków w zależności od wariantu końcowego trasy).

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 26 paź 2019, 15:40
autor: Georg
Andrzej pisze:
26 paź 2019, 8:31
Już kiedyś był projekt uzwyklenia 520, ale oprotestowany. Z tym że teraz, po ewentualnym skróceniu 520, ilość przystanków pomijanych stawałaby się już całkiem symboliczna (4 lub 5 przystanków w zależności od wariantu końcowego trasy).
Pawcio pisał, że 137 nie zmieściłoby się na Torwarze i Rozbracie.

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 26 paź 2019, 15:51
autor: pawcio
Wale. Na Rozbracie już jest.

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 26 paź 2019, 18:10
autor: Georg
pawcio pisze:
26 paź 2019, 15:51
Wale. Na Rozbracie już jest.
Mea culpa. Zapomniałem.

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 27 paź 2019, 10:33
autor: Gdynianin
Cyferka to oddzielny temat. Jeśli trzeba to niech to nazywa się 5xx i omija całe dwa przystanki. Tak jako jak może być 1xx, omijające przystanek (są takie przykłady).

Kluczowe jest pytanie gdzie zakończyć 520(137) po otwarciu metra. I czy można przy okazji stworzyć wspólny przystanek dla linii jadących w kierunku Alei Stanów/Ostrobramskiej.

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 27 paź 2019, 18:02
autor: Andrzej
Naturalny wydaje się podział:
1) wszystko co jedzie Ostrobramską to z Waryńskiego
2) a wszystko co jedzie przez Al. Stanów/Wiatraczną to z Al. Armii Ludowej

Trasa Łazienkowska i nie tylko

: 06 maja 2020, 16:36
autor: Andrzej
Georg pisze:
26 paź 2019, 15:40
Andrzej pisze:
26 paź 2019, 8:31
Już kiedyś był projekt uzwyklenia 520, ale oprotestowany. Z tym że teraz, po ewentualnym skróceniu 520, ilość przystanków pomijanych stawałaby się już całkiem symboliczna (4 lub 5 przystanków w zależności od wariantu końcowego trasy).
Pawcio pisał, że 137 nie zmieściłoby się na Torwarze i Rozbracie.
A na Grochowskiej, np. przy placu Szembeka też się nie mieszczą czasem wszystkie chętne autobusy, i najwyżej jakiś chwilę poczeka.
Dlaczego urzędnicy zamiast szukać rozwiązań problemów, to szukają powodów, by "nie dało się"?