Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 gru 2018, 21:23

A ja myślałem po otworzeniu ofert, że to taki prosty przetarg będzie. :(

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 gru 2018, 21:30

Flash8222 pisze:
08 gru 2018, 21:12
Żaden termin wyjazdu na linie nie jest już realny. Ani marcowy, ani lipcowy. Dobrze byłoby jakby to był jeszcze 2019... Na chwilę obecną, najlepszym rozwiązaniem dla ZTMu jest zerwanie obecny przetarg i rozpisanie go na nowo, gwarantuje że nikt nie będzie się od tego odwoływał.
Od nowego też nikt nie będzie się odwoływał?

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 gru 2018, 21:39

Miałem na myśli zerwanie obecnego przetargu. Chociaż Mobilis mógłby się odwołać. Ogólnie nie na rękę jest teraz Arrivie obecny przetarg i nie chodzi o braki kadrowe.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 gru 2018, 21:43

Na przyszłość - dla Warszawy trzeba naprawdę dużo, dużo wcześniej ogłaszać przetargi. Wydaje się że dwa lata przed końcem dotychczasowego to jest minimum. Może nawet 2,5 nie byłoby przesadą.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 gru 2018, 22:47

Chyba że komuś mogłoby zależeć na umowach z wolnej stopy...
ŁK

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 gru 2018, 23:56

Przewoźnikom? :D Podobno całkiem niezłe stawki biorą sobie na tych umowach.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 gru 2018, 3:56

michael112 pisze:Przewoźnikom? :D Podobno całkiem niezłe stawki biorą sobie na tych umowach.
Tak. Czyli odwoływanie się od wszystkiego jest globalnie w ich interesie, raz my wam, raz wy nam. Może. Kto wie.
ŁK

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 gru 2018, 7:35

Jak nic musimy wrócić do czasów jednego MZK, skończą się odwołania! :p

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 10 gru 2018, 16:09

Flash8222 pisze:
08 gru 2018, 11:13
Nie, problem jest zdecydowanie gdzie indziej ale niestety nie mogę napisać nic więcej.
"Z pustego dzbana to i Salomon nie naleje", na przetargach biją się cenami do dołu, no i pózniej zaczynają się schody. Ciśnienie opadnie po wygranym przetargu i zaczyna się kombinowanie jak związać koniec z końcem. Zasadniczo to chyba będzie potrzebna baza i to taka żeby zmieściły się wozy i żeby ZTM dał certyfikat :roll: Gdzie tu zaoszczędzić żeby jeszcze coś zostało. Jak się okazuje oszczędności na taniej sile roboczej w postaci kierowców już się powoli kończą. :^o

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 gru 2018, 17:10

To co w kolejnych przetargach przewoźnicy będą startować w ramach jednego konsorcjum z ceną z kosmosu, jak na liniach lokalnych?

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 10 gru 2018, 20:07

ashir pisze:
10 gru 2018, 17:10
To co w kolejnych przetargach przewoźnicy będą startować w ramach jednego konsorcjum z ceną z kosmosu, jak na liniach lokalnych?
Nie koniecznie z ceną z kosmosu, ale ze stawką niewiele niższą za jaką jezdzi MZA, a takie konsorcjum może i by miało ręce i nogi.

kajo
Posty: 2795
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 10 gru 2018, 22:50

Jurand pisze:
10 gru 2018, 20:07
ashir pisze:
10 gru 2018, 17:10
To co w kolejnych przetargach przewoźnicy będą startować w ramach jednego konsorcjum z ceną z kosmosu, jak na liniach lokalnych?
Nie koniecznie z ceną z kosmosu, ale ze stawką niewiele niższą za jaką jezdzi MZA, a takie konsorcjum może i by miało ręce i nogi.

No chyba że wyjdzoe wyższa. Jak na stare trupy na Lkach liczą sobie tyle, to pytanie ile będzie na nowych wozach z certyfikatami dla kierowców...
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 12 gru 2018, 19:56

Flash8222 pisze:
08 gru 2018, 11:13
Nie, problem jest zdecydowanie gdzie indziej ale niestety nie mogę napisać nic więcej.
Flash8222 pisze:
08 gru 2018, 21:12
Żaden termin wyjazdu na linie nie jest już realny. Ani marcowy, ani lipcowy. Dobrze byłoby jakby to był jeszcze 2019... Na chwilę obecną, najlepszym rozwiązaniem dla ZTMu jest zerwanie obecny przetarg i rozpisanie go na nowo, gwarantuje że nikt nie będzie się od tego odwoływał.
Poszedłem dziś na Radę WTP specjalnie po to, żeby zapytać o losy tego przetargu. I... niczego nowego się nie dowiedziałem. :x
Panowie z ZTM wydelegowani do odpowiedzi na pytania indywidualne nie wiedzieli nic więcej ode mnie.
Zaś pan dyrektor - tak aktywny podczas części prezentacyjnej - ulotnił się tuż po niej, być może spodziewając się lawiny pytań na różne tematy.

Może byłoby lepiej, gdybym przejął inicjatywę i odezwał się na końcu części prezentacyjnej przy całej sali, w tym przy panu dyrektorze, jak pewna pani prosząca o przywrócenie 117 skręcającego przy Rotundzie na Mokotów...

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 12 gru 2018, 21:18

michael112 pisze:
12 gru 2018, 19:56
Może byłoby lepiej, gdybym przejął inicjatywę i odezwał się na końcu części prezentacyjnej przy całej sali, w tym przy panu dyrektorze, jak pewna pani prosząca o przywrócenie 117 skręcającego przy Rotundzie na Mokotów...
Pojawił się także postulat przywrócenia 103 na starej trasie z Huty na Dworzec Wschodni?

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 gru 2018, 21:38

Autobus Czerwon pisze:
michael112 pisze:
12 gru 2018, 19:56
Może byłoby lepiej, gdybym przejął inicjatywę i odezwał się na końcu części prezentacyjnej przy całej sali, w tym przy panu dyrektorze, jak pewna pani prosząca o przywrócenie 117 skręcającego przy Rotundzie na Mokotów...
Pojawił się także postulat przywrócenia 103 na starej trasie z Huty na Dworzec Wschodni?
156 jakoś bardzo daleko od tego nie jest :>

W sumie to mogłoby coś skręcać w tym centrum.
ŁK

ODPOWIEDZ