Strona 255 z 360

Czasy przejazdu

: 31 paź 2013, 22:41
autor: Domas
BusMan znowu namieszał, czyli sytuacja podobna jak kiedyś z 410 - czas przejazdu wziął z jedynej linii, która jeździła tym ciągiem, czyli... N91.

Czasy przejazdu

: 08 lis 2013, 20:01
autor: bartoni722
Mam nadzieję, że na objazdowym 110 będą 4 brygady, a nie 3? Bo czas przejazdu jest, delikatnie mówiąc, dyskusyjny... :> Zwłaszcza, że o 5:00 i 13:00 jest dokładnie taki sam...

Czasy przejazdu

: 08 lis 2013, 20:18
autor: ashir
bartoni722 pisze:Mam nadzieję, że na objazdowym 110 będą 4 brygady, a nie 3? Bo czas przejazdu jest, delikatnie mówiąc, dyskusyjny... :> Zwłaszcza, że o 5:00 i 13:00 jest dokładnie taki sam...
Pewnie M3 zmieni się na całodzienną brygadę 3 i dojdzie brygada M4. :wink:

Czasy przejazdu

: 08 lis 2013, 21:56
autor: mobil one
Co się od paru dni dzieje z linią 107 (tak,wiem-korki...) , że wozy jeżdżą brygada za brygadą, zwłaszcza rano ( w odstępach parominutowych) w kierunku kr: ESPERANTO ? Za krótkie postoje na KIERBEDZIA ? Może stosować kursy skrócone : ESPERANTO-ROZBRAT (zawrotka przy przyst: Legia-stadion) i powrót w kier: ESPERANTA ? Dochodzą do tego korki na Myśliwieckiej w kierunku Centrum.Więc dłuższe postoje na Kierbedzia czy kursy skrócone (wariantowe) byłyby lekarstwem na stada brygad które od paru dni (czy nawet tygodni) panują na 107 ?

Czasy przejazdu

: 09 lis 2013, 17:15
autor: ashir
bartoni722 pisze:Mam nadzieję, że na objazdowym 110 będą 4 brygady, a nie 3? Bo czas przejazdu jest, delikatnie mówiąc, dyskusyjny... :> Zwłaszcza, że o 5:00 i 13:00 jest dokładnie taki sam...
Na 110 jeżdżą 4 brygady, a na Cm. Północny-Bramę Zach. przyjechałem na +3, podobnie jak 409 na +2 do CH Arkadia, a dziś warunki do jazdy wcale takie dobre nie są, bo pada deszcz. :)

Czasy przejazdu

: 10 lis 2013, 16:56
autor: Janek1236
ashir pisze:
bartoni722 pisze:Mam nadzieję, że na objazdowym 110 będą 4 brygady, a nie 3? Bo czas przejazdu jest, delikatnie mówiąc, dyskusyjny... :> Zwłaszcza, że o 5:00 i 13:00 jest dokładnie taki sam...
Na 110 jeżdżą 4 brygady, a na Cm. Północny-Bramę Zach. przyjechałem na +3, podobnie jak 409 na +2 do CH Arkadia, a dziś warunki do jazdy wcale takie dobre nie są, bo pada deszcz. :)
Rozkład weekendowy został już skorygowany.

Czasy przejazdu

: 10 lis 2013, 17:05
autor: ashir
W jaki sposób?

Czasy przejazdu

: 10 lis 2013, 17:32
autor: Domas
ashir pisze:W jaki sposób?
Nie ma już obsługi trzech przystanków w minutę.

Czasy przejazdu

: 10 lis 2013, 17:37
autor: ashir
Ale ogólnie czas przejazdu pozostał bez zmian, a pomimo obsługi 3 przystanków w minutę nie było to żadnym problemem, żeby dojechać przed czasem na kraniec. :wink:

Czasy przejazdu

: 10 lis 2013, 18:12
autor: Domas
ashir pisze:Ale ogólnie czas przejazdu pozostał bez zmian, a pomimo obsługi 3 przystanków w minutę nie było to żadnym problemem, żeby dojechać przed czasem na kraniec. :wink:
Jechałeś wczoraj, a wtedy już był zmieniony czas przejazdu.

Czasy przejazdu

: 10 lis 2013, 18:15
autor: ashir
A kiedy nie był zmieniony, jak od wczoraj obowiazuje ta trasa objazdowa?

Czasy przejazdu

: 10 lis 2013, 21:31
autor: Domas
ashir pisze:A kiedy nie był zmieniony, jak od wczoraj obowiazuje ta trasa objazdowa?
No to najwidoczniej zmienili jeszcze przed wdrożeniem całego objazdu.

Czasy przejazdu

: 11 lis 2013, 9:20
autor: pawcio
To nie byłby pierwszy w historii przypadek rozkładu który został opublikowany a nie wszedł w życie.

Czasy przejazdu

: 12 lis 2013, 6:10
autor: Domas
Czy Jelcz na +5 na N02 z Marysina na "Stalową" to nie jest znak, że należy przyjrzeć się czasowi przejazdu tejże linii - tak naprawdę przez całą noc jest tam czas taki jakby ta linia jeździła za dnia.

Czasy przejazdu

: 12 lis 2013, 13:05
autor: Adam G.
Domas pisze:Czy Jelcz na +5 na N02 z Marysina na "Stalową" to nie jest znak, że należy przyjrzeć się czasowi przejazdu tejże linii - tak naprawdę przez całą noc jest tam czas taki jakby ta linia jeździła za dnia.
CO?! Nigdzie nie jeżdżę tak jak na N02 - z w miarę luźnym podejściem do przepisów i nogą cały czas głęboko w podłodze. Zdarza się, że mimo takiego podejścia na Młociny pierwszym ćwierćkursem ze Wschodniego docieram -9, regułą jest -6. Później nie jest wiele lepiej, choć z trudem da się być o czasie.

Tam jest problem z czasem, ale nie z jego ogólną ilością, tylko raczej z rozłożeniem. Metro Młociny - Park Kaskada to jakiś żart, osobówką miałbym problem ze zmieszczeniem się w czasie. Potem Os. Potok - Targówek-Ratusz jest go minimalnie za dużo, Handlowa - Piotra Skargi minimalnie za mało. Podjazdy pod Stalową powinno się zlikwidować - kiedyś chyba nagram anonimowy filmik i wyślę do mediów, jak kilkaset metrów trzeba jechać po prąd, ryzykując że zza autobusów stojących w korku do zjazdu wyjdzie pieszy, lub że nagle przed nosem wyrośnie nam jadący prawidłowo samochód. Niech zwiąchole z R-13 nie przesadzają, tylko zrobią sobie spacerek do Piotra Skargi, to chyba mniej niż 5 minut...

Szwedzka - Rondo Waszyngtona czasu jest znów troszkę za mało, choć do zniesienia. R Waszyngtona - Afrykańska poważnie za dużo, potem już wszystko zależy od świateł (które powinno się przeprogramować). Te przy Bora Komorowskiego / Fieldorfa do jazdy prosto zapalają się co 2min na (!!!) 7 sekund, mimo że w promieniu kilometra nie ma nic innego niż autobus czekający pod sygnalizatorem. Niewiele lepiej jest z tymi do skrętu w lewo przy pętli Gocław. Dalej bez zarzutu, jak nie ma pasażerów to da się nawet ze dwie minuty zyskać.

Oddzielna sprawa, że pewnie Jelczem-torpedą z ogranicznikiem na 100 i przyspieszeniem lepszym niż niejedna osobówka da się ten rozkład zrealizować aż za bardzo. Mułowatym nowym U12 ściętym na 60 - niezbyt.