Ona dostała potwierdzenie wpłatyTOMEK pisze: ee, ale jaki jest sens wystawiania wezwania obywatelom innych państw, w dodatku spoza UE ZTM chyba nie ma możliwości wyegzekwowania zapłaty po za granicami RP
Bilety, kontrole, taryfa
Moderator: JacekM
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Ostatni to miał być rok temu i jak widać wznowili. Ale to i tak cwanie, bo się na stronie nie pochwalili Czyli pewnie za jakieś 3 miechy może będzie kolejny, huh? Jak będziecie coś wiedzieli to dajcie mi znać, wróciłoby się na stare śmiecie.Bella pisze:elijah, ostatni nabór właśnie kończy szkolenie, przegapiłeś
--
Oko za oko, kwit za dowód.
Oko za oko, kwit za dowód.
Bo w istocie tak jest. Takie "długi" obcokrajowców trafiają do MSZ i może być tak, że przy przekraczaniu granicy przez dłużnika, celnik poprosi o uiszczenie opłaty, a jeśli nie - to zawróci. Choć nie wiedziałem, że dotyczy to także mandatów za jazdę bez biletuJotPeCet pisze:Ale znam sytuację sprzed wejściu Polski do unii Europejskiej, że ktoś złapany wcześniej przez kontrolera biletów za "tylko podjechanie paru przystanków" miał nieprzyjemności przy kolejnym przekraczaniu granicy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tak.soloviev pisze:Zawsze tak było, że kupując bilet 30-dniowy na jedną linię trzeba było podawać sprzedawcy numer linii?
Bilet na daną linię pikniesz wszędzie, nawet metro roztworzysz.soloviev pisze:Myślałem, że wyboru dokonuje się dopiero zbliżając kartę do kasownika w pojeździe określonej linii.
[Przeniosłem wątek biletowy z politycznego wątku...]
Nie, ale to sprawność komunikacji w szczycie jest determinująca i wygoda tych, którzy podróżują codziennie. Sorry.[/quote]Z tym się zgodzę. Jednak nie doprowadzajmy do sytuacji, gdy jednorazowy będzie kosztował więcej, niż 30% ceny dobowego...Wolfchen pisze:Hm, to może zlikwidujmy bilety jednorazowe, a komunikację zapewniajmy tylko w szczycie?Glonojad pisze:Problemem jest utrzymanie tych, którzy jeżdżą codziennie, zwłaszcza po ustalonych trasach i tylko w szczycie.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
A największym idiotyzmem w cenach naszych biletów jest bilet 60 minutowy ( i 90 minutowy):)
Naprawde kupuje i jezdże na różnych rodzajach biletow, 20,40 minutowe, jednorazowe, międzyszczytowe, dobowe, trzydniowe ale jeszcze nigdy nie miałem okazji skorzystać z biletu 60 minotowego. Jego cena po prostu jest zbyt wysoka lub czas zbyt krotki aby moglo się to oplacac.
Naprawde kupuje i jezdże na różnych rodzajach biletow, 20,40 minutowe, jednorazowe, międzyszczytowe, dobowe, trzydniowe ale jeszcze nigdy nie miałem okazji skorzystać z biletu 60 minotowego. Jego cena po prostu jest zbyt wysoka lub czas zbyt krotki aby moglo się to oplacac.
Myślę, że dobrym wyjściem byłoby połączenie biletu 60-minutowego i jednorazowego w jeden bilet. Jeśli się przesiadasz - jest ważny 60 minut. Jeśli korzystasz z jednego środka transportu - jest ważny bez ograniczeń czasowych, w ramach jednego przejazdu.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43