: 21 lip 2010, 5:33
Ona dostała potwierdzenie wpłatyTOMEK pisze: ee, ale jaki jest sens wystawiania wezwania obywatelom innych państw, w dodatku spoza UE ZTM chyba nie ma możliwości wyegzekwowania zapłaty po za granicami RP
Ona dostała potwierdzenie wpłatyTOMEK pisze: ee, ale jaki jest sens wystawiania wezwania obywatelom innych państw, w dodatku spoza UE ZTM chyba nie ma możliwości wyegzekwowania zapłaty po za granicami RP
Ostatni to miał być rok temu i jak widać wznowili. Ale to i tak cwanie, bo się na stronie nie pochwalili Czyli pewnie za jakieś 3 miechy może będzie kolejny, huh? Jak będziecie coś wiedzieli to dajcie mi znać, wróciłoby się na stare śmiecie.Bella pisze:elijah, ostatni nabór właśnie kończy szkolenie, przegapiłeś
Bo w istocie tak jest. Takie "długi" obcokrajowców trafiają do MSZ i może być tak, że przy przekraczaniu granicy przez dłużnika, celnik poprosi o uiszczenie opłaty, a jeśli nie - to zawróci. Choć nie wiedziałem, że dotyczy to także mandatów za jazdę bez biletuJotPeCet pisze:Ale znam sytuację sprzed wejściu Polski do unii Europejskiej, że ktoś złapany wcześniej przez kontrolera biletów za "tylko podjechanie paru przystanków" miał nieprzyjemności przy kolejnym przekraczaniu granicy.
To ten, który zaczynał, jak my SKMkę robiliśmy, czy już zdążyli zrobić następny?Bella pisze:elijah, ostatni nabór właśnie kończy szkolenie, przegapiłeś
Tak.soloviev pisze:Zawsze tak było, że kupując bilet 30-dniowy na jedną linię trzeba było podawać sprzedawcy numer linii?
Bilet na daną linię pikniesz wszędzie, nawet metro roztworzysz.soloviev pisze:Myślałem, że wyboru dokonuje się dopiero zbliżając kartę do kasownika w pojeździe określonej linii.
No ten. Numerki ok 153x.fik pisze:To ten, który zaczynał, jak my SKMkę robiliśmy, czy już zdążyli zrobić następny?Bella pisze:elijah, ostatni nabór właśnie kończy szkolenie, przegapiłeś
Nie, ale to sprawność komunikacji w szczycie jest determinująca i wygoda tych, którzy podróżują codziennie. Sorry.[/quote]Z tym się zgodzę. Jednak nie doprowadzajmy do sytuacji, gdy jednorazowy będzie kosztował więcej, niż 30% ceny dobowego...Wolfchen pisze:Hm, to może zlikwidujmy bilety jednorazowe, a komunikację zapewniajmy tylko w szczycie?Glonojad pisze:Problemem jest utrzymanie tych, którzy jeżdżą codziennie, zwłaszcza po ustalonych trasach i tylko w szczycie.