Bilety, kontrole, taryfa
Moderator: JacekM
A to zależy gdzie się jeździ. Ja na przykład jeśli już korzystam z szeroko pojętych jednorazówek, to, w zależności od destynacji, głównie z 20 i 60 minutowych.Rosa pisze:Jego cena po prostu jest zbyt wysoka lub czas zbyt krotki aby moglo się to oplacac.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- klarowny jan
- Posty: 166
- Rejestracja: 14 lip 2008, 15:36
60-minutowe się jednak opłacają wg mnie. Różnią się od jednorazówek tym, że można jechać czym się chce i przesiadać jak się chce, a do tego nas niestety władze często zmuszają. Likwiduje się wiele długich relacji na rzecz przesiadek (chociaż w większości akurat to popieram) w wyniku czego mało ludzi dojedzie do celu na takim jednorazowym i bardziej przyda mu się taki bilet 60-minutowy. A że droższy...za większą wygodę trzeba dopłacić. Chociaż ja bym raczej po prostu zniżył ceny czasówek.
- klarowny jan
- Posty: 166
- Rejestracja: 14 lip 2008, 15:36
To nigdy nie byloby zadnych podwyzek, bo sie zawsze elektorat bedzie burzyl.
W tym momencie mozna albo podniesc cene biletow albo ciac naklady na komunikacje.
Z racji ze sa podpisane umowy wieloletnie z przewoznikami na uslugi to ciac (nie rozpisywac) mozna praktycznie tylko przetargi na obsluge przez ajentow i inwestycje w infre petle, wezly przesiadkowe etc.
Niezaleznie jaka opcja i w jakiej konfiguracji bedzie po wyborach, bedzie musiala podjac jakies decyzje (cos z tej 2ki).
W tym momencie mozna albo podniesc cene biletow albo ciac naklady na komunikacje.
Z racji ze sa podpisane umowy wieloletnie z przewoznikami na uslugi to ciac (nie rozpisywac) mozna praktycznie tylko przetargi na obsluge przez ajentow i inwestycje w infre petle, wezly przesiadkowe etc.
Niezaleznie jaka opcja i w jakiej konfiguracji bedzie po wyborach, bedzie musiala podjac jakies decyzje (cos z tej 2ki).
Zgadza się ale biorac pod uwage bardzo zmienne i niepewne czasy oczekiwania na przesiadke czesto bezpieczniej jest kupic 2 bilety 20 minutowe lub 20 i 40 niż ryzykowac że 60 akurat tym razem wystarczy.reserved pisze:60-minutowe się jednak opłacają wg mnie. Różnią się od jednorazówek tym, że można jechać czym się chce i przesiadać jak się chce, a do tego nas niestety władze często zmuszają.
W przypadku 90 minut to juz z całą pewnością lepiej jest kupic 2x 40 min niż 1x90.
W stosunku do innych polskich miast? Owszem, ale wyłącznie okresowych. Jednorazowe jedne z najdroższych.Adam G. pisze:Generalnie mamy naprawdę niskie ceny biletów, a jednorazówka to idealny typ do podwyższania ceny.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27607
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Spora grupa pasażerów zeń korzystających o tym nie wieRosa pisze: Naprawde kupuje i jezdże na różnych rodzajach biletow, 20,40 minutowe, jednorazowe, międzyszczytowe, dobowe, trzydniowe ale jeszcze nigdy nie miałem okazji skorzystać z biletu 60 minotowego. Jego cena po prostu jest zbyt wysoka lub czas zbyt krotki aby moglo się to oplacac.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I słusznie.Wolfchen pisze:Jednorazowe jedne z najdroższych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Słuszne, możliwe. Ale czemu zatem odstraszać również i przypadkowych pasażerów, korzystających z komunikacji okazjonalnie (bo np. samochód jest w warsztacie )? Kiedyś były bilety 10-cio przejazdowe, teraz nie ma nic (pomijam międzyszczytowe, bo są one dostępne praktycznie tylko w punktach ZTMu i automatach).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43