Strona 257 z 271
Zmiany od września 2020
: 05 wrz 2020, 16:38
autor: Łukasz
Glonojad pisze:Dążę do tego, że 523 powinno po prostu nie jechać na Szaserów, których spokojnie obsłużyć może i powinien zwyklas, niekoniecznie do lotniska.
Ileś lat już trwa ta dyskusja i nic z niej nie wyniknęło. Dobrze, że chociaż 182/382 już nie skręca w Niepodległości. Natomiast ta relacja przy plotniku to głównie metro - Uniwersytet Medyczny i bliższy Rakowiec. Kiedyś, dawno temu, proponowałem skręcić coś w Marynarską i zakrańcować w Mordorze. Teraz doszła opcja skrętu w „Woronicza” - tylko ze Żwirki jest tam już 136. Prawdopodobnie było to średnio przemyślane, 136 mogłoby jeździć Racławicką, a 188 z Metra Politechnika do Metra Wilanowska przez Mordor. Wtedy 523 mogłoby dostać nawet 3.75 minuty częstotliwości z co drugim kursem skróconym.
Zmiany od września 2020
: 05 wrz 2020, 18:48
autor: fik
Glonojad pisze: ↑05 wrz 2020, 11:48
Dążę do tego, że 523 powinno po prostu nie jechać na Szaserów, których spokojnie obsłużyć może i powinien zwyklas, niekoniecznie do lotniska.
Mimo wszystko mądrzejszego krańca dla 523 nie widzę. Chyba, że podmiana ze 182 na Witolinie, ale to gruuuby klocek.
Zmiany od września 2020
: 05 wrz 2020, 19:04
autor: pawcio
Kiedyś proponowałem 523 na Witolin, 188 na Zachodni, 143 na Księcia Trojdena, a 182 do piachu.
Zmiany od września 2020
: 05 wrz 2020, 20:18
autor: reserved
A 523 na Dw. Wschodni (Lubelska) nie mogłoby przypadkiem pojechać? Zyskałoby też normalny kraniec z zapleczem sanitarnym i (chyba?) ekspedycją, co dla tej linii byłoby zbawienne.
Zmiany od września 2020
: 05 wrz 2020, 20:20
autor: Flash8222
Nie, to wciąż jest bezsensu. Tam nie ma takiego popytu.
Zmiany od września 2020
: 05 wrz 2020, 20:31
autor: Glonojad
Jeśli już to trzeba je wydłużać, a nie wyginać i skracać. Ze Wschodniego na TŁ co 5 minut? Bez sensu (choć w zasadzie właśnie w tej relacji planowane jest metro...)
Zmiany od września 2020
: 05 wrz 2020, 20:41
autor: fik
pawcio pisze: ↑05 wrz 2020, 19:04
Kiedyś proponowałem 523 na Witolin, 188 na Zachodni, 143 na Księcia Trojdena, a 182 do piachu.
Na początku mi się nie podobało, ale potem sobie rozpisałem to jako:
523 na Witolin, 182 na Olszynkę, 143 na Księcia Trojdena, a 188 do piachu
i już mi się podoba.
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 5:38
autor: Georg
Ja myślałem o czymś podobnym.
182 Dw. Zachodni - Olszynka
143 Rembertów - Lotnisko
523 Bemowo - Marysin
188 i 520 do piachu. Przy okazji likwidujemy dubel tramwajów z Politechniki do Bankowego.
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 10:33
autor: pawcio
Witolin zgubiłeś.
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 10:51
autor: fik
Ja bym eeeeewentualnie podumał nad 141 na Ostrobramską, a w ramach połączenia Witolina z Wiatrakiem jakaś linia lokalna typu 273 Wschodni - Dwernickiego - Wiatrak - Witolin.
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 11:37
autor: bartoni722
No ale to chyba mimo wszystko częstotliwość nie ta, o regularności nie wspominając?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 11:42
autor: Georg
pawcio pisze: ↑06 wrz 2020, 10:33
Witolin zgubiłeś.
158 do 523. Tam musi być specjalna linia?
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 11:48
autor: Solaris
Georg pisze: ↑06 wrz 2020, 5:38
Ja myślałem o czymś podobnym.
182 Dw. Zachodni - Olszynka
143 Rembertów - Lotnisko
523 Bemowo - Marysin
188 i 520 do piachu. Przy okazji likwidujemy dubel tramwajów z Politechniki do Bankowego.
A jaką masz zamienną propozycję dla ludzi (głównie starszych i mających problemy z poruszaniem się) jeżdżących 188 od krańca Gocławek-Wschodni do Wiatracznej i dalej do Rozdroża, M.Politechnika i GUS, skąd mogą przesiąść się w inne środki komunikacji, by dostać się w inne rejony miasta
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 11:53
autor: pawcio
Georg pisze: ↑06 wrz 2020, 11:42
pawcio pisze: ↑06 wrz 2020, 10:33
Witolin zgubiłeś.
158 do 523. Tam musi być specjalna linia?
Przede wszystkim nie ma sensu pchać tak wysokiej częstotliwości do Marysina.
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 12:40
autor: Łukasz
pawcio pisze:Georg pisze: ↑06 wrz 2020, 11:42
158 do 523. Tam musi być specjalna linia?
Przede wszystkim nie ma sensu pchać tak wysokiej częstotliwości do Marysina.
I wraca idea metrobusa...