Z tym że to się może zmienić po odpaleniu stacji Lazurowa.gfedorynski pisze: ↑10 kwie 2025, 10:3320 w wersji krótkiej (nie tylko szczeniaczkami, ale też u-bootami) ma problem z obsłużeniem przystanku Zielony Staw, ja nie wiem skąd się wziął mit o niskim obłożeniu tej linii, chyba pomiary były robione na odcinku Boernerowo - Stare Bemowo.
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36955
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 4455
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Po prostu trzeba zbudować nowe - z założenia mało obciążone - trasy tramwajowe. I problem z głowymb112 pisze: ↑14 kwie 2025, 20:19Ale czy nie prościej zamiast kombinowania z wydłużaniem byłoby takie przeorganizowanie tras żeby 134N mogły bez zastrzeżeń na nich jeździć.
Zamiana końcówek 6 i 28 była już wielokrotnie proponowana, wprawdzie 28 robi się wtedy strasznie długie ale 6 Metro Młociny - Dw. Wschodni na 134N byłaby wtedy ok, poza tym 27 i jeszcze wykombinować coś trzeciego i to pewnie wystarczy.
Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ci ludzie, którzy potem chcą jeździć nawet takimi mało obciążonymi trasamiAutobus Czerwon pisze:Po prostu trzeba zbudować nowe - z założenia mało obciążone - trasy tramwajowe. I problem z głowymb112 pisze: ↑14 kwie 2025, 20:19Ale czy nie prościej zamiast kombinowania z wydłużaniem byłoby takie przeorganizowanie tras żeby 134N mogły bez zastrzeżeń na nich jeździć.
Zamiana końcówek 6 i 28 była już wielokrotnie proponowana, wprawdzie 28 robi się wtedy strasznie długie ale 6 Metro Młociny - Dw. Wschodni na 134N byłaby wtedy ok, poza tym 27 i jeszcze wykombinować coś trzeciego i to pewnie wystarczy.

ŁK
M3 Wam nie wystarczy?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie ma czegoś takiego jak zadowolony motorowy. Zawsze albo za zimno, albo za ciepło, zmiana za długa, przerwy za krótkie. Ogólnie wszystko do dupy.
Ale przynajmniej ma być i metro i tramwaj na Gocław! I żółta łódź podwodna. Zmieniłbym w Twoim poście motorowy na pasażer i się zgadza(gdzieś mi cytowanie wcięło) .
Ale przynajmniej ma być i metro i tramwaj na Gocław! I żółta łódź podwodna. Zmieniłbym w Twoim poście motorowy na pasażer i się zgadza(gdzieś mi cytowanie wcięło) .
miłośnik 13N
To nie jest kwestia mentalności tylko uzasadnienia wydania sporych środków na budowę tramwaju od nowa. Warszawa sama tego nie zrobi, bo nie ma możliwości - to trzeba by było zlecić na zewnątrz.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1177
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
3102 jeździ lśniący po mieście, chyba testy po NG
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Raczej standardowo reklamacje po NG bo w ruchu liniowym po NG już był.

- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Pytanie, czy nie były przewidziane w zamówieniu. Na przykład Dublin dostał - bo zażyczył sobie tego - tramwaje z możliwością przedłużenia o moduły, bo tak zostały zaprojektowane.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Mmmm... Modertrans


Wytłumacz, proszę, związek. Raczej po Lazurowej tym bardziej ubędzie paxów z 20tki...Bastian pisze: ↑14 kwie 2025, 20:23Z tym że to się może zmienić po odpaleniu stacji Lazurowa.gfedorynski pisze: ↑10 kwie 2025, 10:3320 w wersji krótkiej (nie tylko szczeniaczkami, ale też u-bootami) ma problem z obsłużeniem przystanku Zielony Staw, ja nie wiem skąd się wziął mit o niskim obłożeniu tej linii, chyba pomiary były robione na odcinku Boernerowo - Stare Bemowo.
-
- Posty: 4455
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No właśnie tak zrozumiałem post Bastiana, że po otwarciu stacji Lazurowa pasażerów na 20 to raczej (delikatnie mówiąc) ubędzie niż przybędzie
Czyli kilka lat temu szczeniaki skierowano na 20, bo wiele lat później spadnie liczba pasażerów w tej linii?
- ZielonyJamnik
- Posty: 1177
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Kilka lat temu chwalono się, że U-booty będą jeździły na 20

Mkną po koleinach zielone jamniki... 

-
- Posty: 799
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
20 nikt nie zlikwiduje. Dalej będzie jeździć do relatywnego centrum, bez przesiadek. Jak nie na samo Boernerowo, to do Koła będzie zapełnione jak dotychczas.
ŁK