[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36955
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 kwie 2025, 20:23

gfedorynski pisze:
10 kwie 2025, 10:33
20 w wersji krótkiej (nie tylko szczeniaczkami, ale też u-bootami) ma problem z obsłużeniem przystanku Zielony Staw, ja nie wiem skąd się wziął mit o niskim obłożeniu tej linii, chyba pomiary były robione na odcinku Boernerowo - Stare Bemowo.
Z tym że to się może zmienić po odpaleniu stacji Lazurowa.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Autobus Czerwon
Posty: 4455
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 14 kwie 2025, 21:50

mb112 pisze:
14 kwie 2025, 20:19
Ale czy nie prościej zamiast kombinowania z wydłużaniem byłoby takie przeorganizowanie tras żeby 134N mogły bez zastrzeżeń na nich jeździć.
Zamiana końcówek 6 i 28 była już wielokrotnie proponowana, wprawdzie 28 robi się wtedy strasznie długie ale 6 Metro Młociny - Dw. Wschodni na 134N byłaby wtedy ok, poza tym 27 i jeszcze wykombinować coś trzeciego i to pewnie wystarczy.
Po prostu trzeba zbudować nowe - z założenia mało obciążone - trasy tramwajowe. I problem z głowy

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 kwie 2025, 21:58

Autobus Czerwon pisze:
mb112 pisze:
14 kwie 2025, 20:19
Ale czy nie prościej zamiast kombinowania z wydłużaniem byłoby takie przeorganizowanie tras żeby 134N mogły bez zastrzeżeń na nich jeździć.
Zamiana końcówek 6 i 28 była już wielokrotnie proponowana, wprawdzie 28 robi się wtedy strasznie długie ale 6 Metro Młociny - Dw. Wschodni na 134N byłaby wtedy ok, poza tym 27 i jeszcze wykombinować coś trzeciego i to pewnie wystarczy.
Po prostu trzeba zbudować nowe - z założenia mało obciążone - trasy tramwajowe. I problem z głowy
Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ci ludzie, którzy potem chcą jeździć nawet takimi mało obciążonymi trasami ;p
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25967
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 kwie 2025, 22:26

M3 Wam nie wystarczy?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 15 kwie 2025, 0:02

Nie ma czegoś takiego jak zadowolony motorowy. Zawsze albo za zimno, albo za ciepło, zmiana za długa, przerwy za krótkie. Ogólnie wszystko do dupy.
Ale przynajmniej ma być i metro i tramwaj na Gocław! I żółta łódź podwodna. Zmieniłbym w Twoim poście motorowy na pasażer i się zgadza(gdzieś mi cytowanie wcięło) .
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7876
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 15 kwie 2025, 0:50

Bywalec pisze:
14 kwie 2025, 19:59
Może nie LEGO ale w innych krajach dokonywano takich przeróbek. Cóż, najwyraźniej Polska mentalność jeszcze nie dojrzała do takich decyzji, no bo jak to, trzeba byłoby się przyznać do błędu jakim bym zakup 134N :kekeke:
To nie jest kwestia mentalności tylko uzasadnienia wydania sporych środków na budowę tramwaju od nowa. Warszawa sama tego nie zrobi, bo nie ma możliwości - to trzeba by było zlecić na zewnątrz.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1177
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 15 kwie 2025, 10:10

3102 jeździ lśniący po mieście, chyba testy po NG
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5221
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 15 kwie 2025, 10:11

Raczej standardowo reklamacje po NG bo w ruchu liniowym po NG już był.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 kwie 2025, 10:55

Bywalec pisze:
14 kwie 2025, 19:59
Może nie LEGO ale w innych krajach dokonywano takich przeróbek.
Pytanie, czy nie były przewidziane w zamówieniu. Na przykład Dublin dostał - bo zażyczył sobie tego - tramwaje z możliwością przedłużenia o moduły, bo tak zostały zaprojektowane.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8994
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 15 kwie 2025, 13:37

MisiekK pisze:
15 kwie 2025, 0:50
Warszawa sama tego nie zrobi, bo nie ma możliwości - to trzeba by było zlecić na zewnątrz.
Mmmm... Modertrans :P Sorry, musiałem ;)
Bastian pisze:
14 kwie 2025, 20:23
gfedorynski pisze:
10 kwie 2025, 10:33
20 w wersji krótkiej (nie tylko szczeniaczkami, ale też u-bootami) ma problem z obsłużeniem przystanku Zielony Staw, ja nie wiem skąd się wziął mit o niskim obłożeniu tej linii, chyba pomiary były robione na odcinku Boernerowo - Stare Bemowo.
Z tym że to się może zmienić po odpaleniu stacji Lazurowa.
Wytłumacz, proszę, związek. Raczej po Lazurowej tym bardziej ubędzie paxów z 20tki...

Autobus Czerwon
Posty: 4455
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 15 kwie 2025, 15:31

No właśnie tak zrozumiałem post Bastiana, że po otwarciu stacji Lazurowa pasażerów na 20 to raczej (delikatnie mówiąc) ubędzie niż przybędzie

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8994
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 15 kwie 2025, 15:43

Czyli kilka lat temu szczeniaki skierowano na 20, bo wiele lat później spadnie liczba pasażerów w tej linii?

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1177
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 15 kwie 2025, 16:31

person pisze:
15 kwie 2025, 15:43
Czyli kilka lat temu szczeniaki skierowano na 20, bo wiele lat później spadnie liczba pasażerów w tej linii?
Kilka lat temu chwalono się, że U-booty będą jeździły na 20 8-)
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

gfedorynski
Posty: 799
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 15 kwie 2025, 18:13

person pisze:
15 kwie 2025, 15:43
Czyli kilka lat temu szczeniaki skierowano na 20, bo wiele lat później spadnie liczba pasażerów w tej linii?
Nie, bo wiele lat temu na tej linii jeździły puste solówki co 24 minuty.

A czy spadnie to chwilowo spekulacje.

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 kwie 2025, 18:20

20 nikt nie zlikwiduje. Dalej będzie jeździć do relatywnego centrum, bez przesiadek. Jak nie na samo Boernerowo, to do Koła będzie zapełnione jak dotychczas.
ŁK

ODPOWIEDZ