Strona 258 z 266

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 14 kwie 2025, 20:23
autor: Bastian
gfedorynski pisze:
10 kwie 2025, 10:33
20 w wersji krótkiej (nie tylko szczeniaczkami, ale też u-bootami) ma problem z obsłużeniem przystanku Zielony Staw, ja nie wiem skąd się wziął mit o niskim obłożeniu tej linii, chyba pomiary były robione na odcinku Boernerowo - Stare Bemowo.
Z tym że to się może zmienić po odpaleniu stacji Lazurowa.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 14 kwie 2025, 21:50
autor: Autobus Czerwon
mb112 pisze:
14 kwie 2025, 20:19
Ale czy nie prościej zamiast kombinowania z wydłużaniem byłoby takie przeorganizowanie tras żeby 134N mogły bez zastrzeżeń na nich jeździć.
Zamiana końcówek 6 i 28 była już wielokrotnie proponowana, wprawdzie 28 robi się wtedy strasznie długie ale 6 Metro Młociny - Dw. Wschodni na 134N byłaby wtedy ok, poza tym 27 i jeszcze wykombinować coś trzeciego i to pewnie wystarczy.
Po prostu trzeba zbudować nowe - z założenia mało obciążone - trasy tramwajowe. I problem z głowy

Re: [Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 14 kwie 2025, 21:58
autor: Łukasz
Autobus Czerwon pisze:
mb112 pisze:
14 kwie 2025, 20:19
Ale czy nie prościej zamiast kombinowania z wydłużaniem byłoby takie przeorganizowanie tras żeby 134N mogły bez zastrzeżeń na nich jeździć.
Zamiana końcówek 6 i 28 była już wielokrotnie proponowana, wprawdzie 28 robi się wtedy strasznie długie ale 6 Metro Młociny - Dw. Wschodni na 134N byłaby wtedy ok, poza tym 27 i jeszcze wykombinować coś trzeciego i to pewnie wystarczy.
Po prostu trzeba zbudować nowe - z założenia mało obciążone - trasy tramwajowe. I problem z głowy
Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ci ludzie, którzy potem chcą jeździć nawet takimi mało obciążonymi trasami ;p

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 14 kwie 2025, 22:26
autor: pawcio
M3 Wam nie wystarczy?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 0:02
autor: Stary Pingwin
Nie ma czegoś takiego jak zadowolony motorowy. Zawsze albo za zimno, albo za ciepło, zmiana za długa, przerwy za krótkie. Ogólnie wszystko do dupy.
Ale przynajmniej ma być i metro i tramwaj na Gocław! I żółta łódź podwodna. Zmieniłbym w Twoim poście motorowy na pasażer i się zgadza(gdzieś mi cytowanie wcięło) .

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 0:50
autor: MisiekK
Bywalec pisze:
14 kwie 2025, 19:59
Może nie LEGO ale w innych krajach dokonywano takich przeróbek. Cóż, najwyraźniej Polska mentalność jeszcze nie dojrzała do takich decyzji, no bo jak to, trzeba byłoby się przyznać do błędu jakim bym zakup 134N :kekeke:
To nie jest kwestia mentalności tylko uzasadnienia wydania sporych środków na budowę tramwaju od nowa. Warszawa sama tego nie zrobi, bo nie ma możliwości - to trzeba by było zlecić na zewnątrz.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 10:10
autor: ZielonyJamnik
3102 jeździ lśniący po mieście, chyba testy po NG

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 10:11
autor: Bywalec
Raczej standardowo reklamacje po NG bo w ruchu liniowym po NG już był.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 10:55
autor: Glonojad
Bywalec pisze:
14 kwie 2025, 19:59
Może nie LEGO ale w innych krajach dokonywano takich przeróbek.
Pytanie, czy nie były przewidziane w zamówieniu. Na przykład Dublin dostał - bo zażyczył sobie tego - tramwaje z możliwością przedłużenia o moduły, bo tak zostały zaprojektowane.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 13:37
autor: person
MisiekK pisze:
15 kwie 2025, 0:50
Warszawa sama tego nie zrobi, bo nie ma możliwości - to trzeba by było zlecić na zewnątrz.
Mmmm... Modertrans :P Sorry, musiałem ;)
Bastian pisze:
14 kwie 2025, 20:23
gfedorynski pisze:
10 kwie 2025, 10:33
20 w wersji krótkiej (nie tylko szczeniaczkami, ale też u-bootami) ma problem z obsłużeniem przystanku Zielony Staw, ja nie wiem skąd się wziął mit o niskim obłożeniu tej linii, chyba pomiary były robione na odcinku Boernerowo - Stare Bemowo.
Z tym że to się może zmienić po odpaleniu stacji Lazurowa.
Wytłumacz, proszę, związek. Raczej po Lazurowej tym bardziej ubędzie paxów z 20tki...

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 15:31
autor: Autobus Czerwon
No właśnie tak zrozumiałem post Bastiana, że po otwarciu stacji Lazurowa pasażerów na 20 to raczej (delikatnie mówiąc) ubędzie niż przybędzie

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 15:43
autor: person
Czyli kilka lat temu szczeniaki skierowano na 20, bo wiele lat później spadnie liczba pasażerów w tej linii?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 16:31
autor: ZielonyJamnik
person pisze:
15 kwie 2025, 15:43
Czyli kilka lat temu szczeniaki skierowano na 20, bo wiele lat później spadnie liczba pasażerów w tej linii?
Kilka lat temu chwalono się, że U-booty będą jeździły na 20 8-)

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 18:13
autor: gfedorynski
person pisze:
15 kwie 2025, 15:43
Czyli kilka lat temu szczeniaki skierowano na 20, bo wiele lat później spadnie liczba pasażerów w tej linii?
Nie, bo wiele lat temu na tej linii jeździły puste solówki co 24 minuty.

A czy spadnie to chwilowo spekulacje.

Re: [Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 kwie 2025, 18:20
autor: Łukasz
20 nikt nie zlikwiduje. Dalej będzie jeździć do relatywnego centrum, bez przesiadek. Jak nie na samo Boernerowo, to do Koła będzie zapełnione jak dotychczas.