Strona 258 z 266
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 14 kwie 2025, 20:23
autor: Bastian
gfedorynski pisze: ↑10 kwie 2025, 10:33
20 w wersji krótkiej (nie tylko szczeniaczkami, ale też u-bootami) ma problem z obsłużeniem przystanku Zielony Staw, ja nie wiem skąd się wziął mit o niskim obłożeniu tej linii, chyba pomiary były robione na odcinku Boernerowo - Stare Bemowo.
Z tym że to się może zmienić po odpaleniu stacji Lazurowa.
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 14 kwie 2025, 21:50
autor: Autobus Czerwon
mb112 pisze: ↑14 kwie 2025, 20:19
Ale czy nie prościej zamiast kombinowania z wydłużaniem byłoby takie przeorganizowanie tras żeby 134N mogły bez zastrzeżeń na nich jeździć.
Zamiana końcówek 6 i 28 była już wielokrotnie proponowana, wprawdzie 28 robi się wtedy strasznie długie ale 6 Metro Młociny - Dw. Wschodni na 134N byłaby wtedy ok, poza tym 27 i jeszcze wykombinować coś trzeciego i to pewnie wystarczy.
Po prostu trzeba zbudować nowe - z założenia mało obciążone - trasy tramwajowe. I problem z głowy
Re: [Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 14 kwie 2025, 21:58
autor: Łukasz
Autobus Czerwon pisze:mb112 pisze: ↑14 kwie 2025, 20:19
Ale czy nie prościej zamiast kombinowania z wydłużaniem byłoby takie przeorganizowanie tras żeby 134N mogły bez zastrzeżeń na nich jeździć.
Zamiana końcówek 6 i 28 była już wielokrotnie proponowana, wprawdzie 28 robi się wtedy strasznie długie ale 6 Metro Młociny - Dw. Wschodni na 134N byłaby wtedy ok, poza tym 27 i jeszcze wykombinować coś trzeciego i to pewnie wystarczy.
Po prostu trzeba zbudować nowe - z założenia mało obciążone - trasy tramwajowe. I problem z głowy
Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ci ludzie, którzy potem chcą jeździć nawet takimi mało obciążonymi trasami
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 14 kwie 2025, 22:26
autor: pawcio
M3 Wam nie wystarczy?
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 0:02
autor: Stary Pingwin
Nie ma czegoś takiego jak zadowolony motorowy. Zawsze albo za zimno, albo za ciepło, zmiana za długa, przerwy za krótkie. Ogólnie wszystko do dupy.
Ale przynajmniej ma być i metro i tramwaj na Gocław! I żółta łódź podwodna. Zmieniłbym w Twoim poście motorowy na pasażer i się zgadza(gdzieś mi cytowanie wcięło) .
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 0:50
autor: MisiekK
Bywalec pisze: ↑14 kwie 2025, 19:59
Może nie LEGO ale w innych krajach dokonywano takich przeróbek. Cóż, najwyraźniej Polska mentalność jeszcze nie dojrzała do takich decyzji, no bo jak to, trzeba byłoby się przyznać do błędu jakim bym zakup 134N
To nie jest kwestia mentalności tylko uzasadnienia wydania sporych środków na budowę tramwaju od nowa. Warszawa sama tego nie zrobi, bo nie ma możliwości - to trzeba by było zlecić na zewnątrz.
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 10:10
autor: ZielonyJamnik
3102 jeździ lśniący po mieście, chyba testy po NG
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 10:11
autor: Bywalec
Raczej standardowo reklamacje po NG bo w ruchu liniowym po NG już był.
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 10:55
autor: Glonojad
Bywalec pisze: ↑14 kwie 2025, 19:59
Może nie LEGO ale w innych krajach dokonywano takich przeróbek.
Pytanie, czy nie były przewidziane w zamówieniu. Na przykład Dublin dostał - bo zażyczył sobie tego - tramwaje z możliwością przedłużenia o moduły, bo tak zostały zaprojektowane.
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 13:37
autor: person
MisiekK pisze: ↑15 kwie 2025, 0:50
Warszawa sama tego nie zrobi, bo nie ma możliwości - to trzeba by było zlecić na zewnątrz.
Mmmm... Modertrans

Sorry, musiałem
Bastian pisze: ↑14 kwie 2025, 20:23
gfedorynski pisze: ↑10 kwie 2025, 10:33
20 w wersji krótkiej (nie tylko szczeniaczkami, ale też u-bootami) ma problem z obsłużeniem przystanku Zielony Staw, ja nie wiem skąd się wziął mit o niskim obłożeniu tej linii, chyba pomiary były robione na odcinku Boernerowo - Stare Bemowo.
Z tym że to się może zmienić po odpaleniu stacji Lazurowa.
Wytłumacz, proszę, związek. Raczej po Lazurowej tym bardziej ubędzie paxów z 20tki...
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 15:31
autor: Autobus Czerwon
No właśnie tak zrozumiałem post Bastiana, że po otwarciu stacji Lazurowa pasażerów na 20 to raczej (delikatnie mówiąc) ubędzie niż przybędzie
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 15:43
autor: person
Czyli kilka lat temu szczeniaki skierowano na 20, bo wiele lat później spadnie liczba pasażerów w tej linii?
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 16:31
autor: ZielonyJamnik
person pisze: ↑15 kwie 2025, 15:43
Czyli kilka lat temu szczeniaki skierowano na 20, bo wiele lat później spadnie liczba pasażerów w tej linii?
Kilka lat temu chwalono się, że U-booty będą jeździły na 20

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 18:13
autor: gfedorynski
person pisze: ↑15 kwie 2025, 15:43
Czyli kilka lat temu szczeniaki skierowano na 20, bo wiele lat później spadnie liczba pasażerów w tej linii?
Nie, bo wiele lat temu na tej linii jeździły puste solówki co 24 minuty.
A czy spadnie to chwilowo spekulacje.
Re: [Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 15 kwie 2025, 18:20
autor: Łukasz
20 nikt nie zlikwiduje. Dalej będzie jeździć do relatywnego centrum, bez przesiadek. Jak nie na samo Boernerowo, to do Koła będzie zapełnione jak dotychczas.