Porządne 202 z jednoperonową przesiadką w silne 182. Jeśli nie wystarczy to zamiana krańcami 202 i 182.Solaris pisze: ↑06 wrz 2020, 11:48A jaką masz zamienną propozycję dla ludzi (głównie starszych i mających problemy z poruszaniem się) jeżdżących 188 od krańca Gocławek-Wschodni do Wiatracznej i dalej do Rozdroża, M.Politechnika i GUS, skąd mogą przesiąść się w inne środki komunikacji, by dostać się w inne rejony miasta
Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Też ubolewam nad tym, że 141 jest silniejsze od 182 w DSbartoni722 pisze: ↑06 wrz 2020, 11:37No ale to chyba mimo wszystko częstotliwość nie ta, o regularności nie wspominając?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Z tym akurat nie mogę się nie zgodzić. A jaka częstotliwość powinna być na Marysinie? Wcześniej 520 jeździło częściej. Teraz mamy 15 minut w międzyszczycie i DS.
Nie ma żadnego uzasadnienia, żeby 520 jeździło częściej niż 525 poza takim, że na Marysin jest bliżej niż do Międzylesia, więc zapewnianie podaży na Ostrobramskiej pod numerem 520 jest tańsze brygadowo niż jako 525.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 12178
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Nie wiem gdzie na Wiatraku ale jak masz na myśli pętlę (gdzie też chyba za bardzo nie ma już krawędzi dla mocnej linii) to ciężko będzie po wyjechaniu z niej znaleźć się znowu na przystanku w stronę TŁ.Jurand pisze:Może mocne Witolin- Olszynka lub Goclawek wsch i wtedy 523 zakrancowac na Wiatraku ?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
To ja bym proponował te 182 w relacji Gocławek-Wschodni Dw.Zachodni Gocławek-Wschodni i jeżeli ma być silne, to pozostawić je tam jako jedyne. Wtedy da się upchnąć nawet ze sześć brygad.Georg pisze: ↑06 wrz 2020, 13:04Porządne 202 z jednoperonową przesiadką w silne 182. Jeśli nie wystarczy to zamiana krańcami 202 i 182.Solaris pisze: ↑06 wrz 2020, 11:48
A jaką masz zamienną propozycję dla ludzi (głównie starszych i mających problemy z poruszaniem się) jeżdżących 188 od krańca Gocławek-Wschodni do Wiatracznej i dalej do Rozdroża, M.Politechnika i GUS, skąd mogą przesiąść się w inne środki komunikacji, by dostać się w inne rejony miasta
202 można przenieść na Olszynkę, ponieważ jest mniej brygad i da się łatwiej je ustawić na Olszynce. Ewentualnie można by się dobrze zastanowić, czy nie dać ze dwa kursy na godzinę tranzytem przez rondo Gocławek-Wschodni, tak by zapewnić relację w kierunku Dw.Wschodni.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?Solaris pisze: ↑06 wrz 2020, 22:02To ja bym proponował te 182 w relacji Gocławek-Wschodni Dw.Zachodni Gocławek-Wschodni i jeżeli ma być silne, to pozostawić je tam jako jedyne. Wtedy da się upchnąć nawet ze sześć brygad.
202 można przenieść na Olszynkę, ponieważ jest mniej brygad i da się łatwiej je ustawić na Olszynce. Ewentualnie można by się dobrze zastanowić, czy nie dać ze dwa kursy na godzinę tranzytem przez rondo Gocławek-Wschodni, tak by zapewnić relację w kierunku Dw.Wschodni.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
A gdyby 143 zamiast do Księcia Trojdena to od Pomnika Lotnika skierować po trasie 128 do Szczęśliwic? Wtedy 128 out i może skierowanie 188 z Lotniska do <M> Rondo Daszyńskiego? (w ramach szaleństw do Zachodniego od strony Tunelowej )
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Dlatego przecież napisałem to co wyżej. Można też od ręki ustanowić stałą trasę dla 202 Olszynka <M>Stadion Narodowy Olszynka przez Gocławek Wschodni. Dowóz na Dw. Wschodni pozostanie niezmieniony.fik pisze: ↑06 wrz 2020, 22:10I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?Solaris pisze: ↑06 wrz 2020, 22:02202 można przenieść na Olszynkę, ponieważ jest mniej brygad i da się łatwiej je ustawić na Olszynce. Ewentualnie można by się dobrze zastanowić, czy nie dać ze dwa kursy na godzinę tranzytem przez rondo Gocławek-Wschodni, tak by zapewnić relację w kierunku Dw.Wschodni.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To po co 202 wtedy na Olszynce, skoro każdy kurs i tak będzie zwiedzał przez 10 minut Makowską?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Jemu pewnie chodziło o dojazd do Dw.Wschodni, choć jakoś tak wprost nie napisał i trzeba się domyślać, co autor miał na myśli
Po to by pozostawić tą pętlę dla jednej silnej linii. Na dwie linie, silną i słabą, nie ma tam miejsca. Zawsze można przenieść tam 523 (będzie miejsce dla tylu brygad), a 182 puścić do piachu. Choć przydała by się czarna linia zatrzymująca się na wszystkich przystankach od ronda Wiatraczna, po Dw.Zachodni.
202 Olszynka <M> Stadion Narodowy i do niego będzie przesiadka z 523 dla chcących dojechać do Wschodniego lub metra.
Ale zawsze możesz przestać i zaproponować coś sensownego od siebie.
123 Z Lubelskiej - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Łukowska - przebicie do Nowaka - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Gocław
I ten metrobus cichaczem pod usprawiedliwieniem (ś)wirusa został właśnie ciachnięty do 15 w międzyszczycie i weekendy. Czad.