Strona 258 z 271
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 13:04
autor: Georg
Solaris pisze: ↑06 wrz 2020, 11:48
Georg pisze: ↑06 wrz 2020, 5:38
Ja myślałem o czymś podobnym.
182 Dw. Zachodni - Olszynka
143 Rembertów - Lotnisko
523 Bemowo - Marysin
188 i 520 do piachu. Przy okazji likwidujemy dubel tramwajów z Politechniki do Bankowego.
A jaką masz zamienną propozycję dla ludzi (głównie starszych i mających problemy z poruszaniem się) jeżdżących 188 od krańca Gocławek-Wschodni do Wiatracznej i dalej do Rozdroża, M.Politechnika i GUS, skąd mogą przesiąść się w inne środki komunikacji, by dostać się w inne rejony miasta
Porządne 202 z jednoperonową przesiadką w silne 182. Jeśli nie wystarczy to zamiana krańcami 202 i 182.
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 13:07
autor: fik
bartoni722 pisze: ↑06 wrz 2020, 11:37
No ale to chyba mimo wszystko częstotliwość nie ta, o regularności nie wspominając?
Też ubolewam nad tym, że 141 jest silniejsze od 182 w DS
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 13:13
autor: Georg
pawcio pisze: ↑06 wrz 2020, 11:53
Georg pisze: ↑06 wrz 2020, 11:42
158 do 523. Tam musi być specjalna linia?
Przede wszystkim nie ma sensu pchać tak wysokiej częstotliwości do Marysina.
Z tym akurat nie mogę się nie zgodzić. A jaka częstotliwość powinna być na Marysinie? Wcześniej 520 jeździło częściej. Teraz mamy 15 minut w międzyszczycie i DS.
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 14:13
autor: pawcio
Nie ma żadnego uzasadnienia, żeby 520 jeździło częściej niż 525 poza takim, że na Marysin jest bliżej niż do Międzylesia, więc zapewnianie podaży na Ostrobramskiej pod numerem 520 jest tańsze brygadowo niż jako 525.
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 18:03
autor: Jurand
fik pisze: ↑06 wrz 2020, 10:51
Ja bym eeeeewentualnie podumał nad 141 na Ostrobramską, a w ramach połączenia Witolina z Wiatrakiem jakaś linia lokalna typu 273 Wschodni - Dwernickiego - Wiatrak - Witolin.
Może mocne Witolin- Olszynka lub Goclawek wsch i wtedy 523 zakrancowac na Wiatraku ?
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 18:07
autor: bartoni722
Jurand pisze:fik pisze: ↑06 wrz 2020, 10:51
Ja bym eeeeewentualnie podumał nad 141 na Ostrobramską, a w ramach połączenia Witolina z Wiatrakiem jakaś linia lokalna typu 273 Wschodni - Dwernickiego - Wiatrak - Witolin.
Może mocne Witolin- Olszynka lub Goclawek wsch i wtedy 523 zakrancowac na Wiatraku ?
Nie wiem gdzie na Wiatraku ale jak masz na myśli pętlę (gdzie też chyba za bardzo nie ma już krawędzi dla mocnej linii) to ciężko będzie po wyjechaniu z niej znaleźć się znowu na przystanku w stronę TŁ.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 22:02
autor: Solaris
Georg pisze: ↑06 wrz 2020, 13:04
Solaris pisze: ↑06 wrz 2020, 11:48
A jaką masz zamienną propozycję dla ludzi (głównie starszych i mających problemy z poruszaniem się) jeżdżących 188 od krańca Gocławek-Wschodni do Wiatracznej i dalej do Rozdroża, M.Politechnika i GUS, skąd mogą przesiąść się w inne środki komunikacji, by dostać się w inne rejony miasta
Porządne 202 z jednoperonową przesiadką w silne 182. Jeśli nie wystarczy to zamiana krańcami 202 i 182.
To ja bym proponował te 182 w relacji Gocławek-Wschodni
Dw.Zachodni
Gocławek-Wschodni i jeżeli ma być silne, to pozostawić je tam jako jedyne. Wtedy da się upchnąć nawet ze sześć brygad.
202 można przenieść na Olszynkę, ponieważ jest mniej brygad i da się łatwiej je ustawić na Olszynce. Ewentualnie można by się dobrze zastanowić, czy nie dać ze dwa kursy na godzinę tranzytem przez rondo Gocławek-Wschodni, tak by zapewnić relację w kierunku Dw.Wschodni.
Zmiany od września 2020
: 06 wrz 2020, 22:10
autor: fik
Solaris pisze: ↑06 wrz 2020, 22:02
Georg pisze: ↑06 wrz 2020, 13:04
Porządne 202 z jednoperonową przesiadką w silne 182. Jeśli nie wystarczy to zamiana krańcami 202 i 182.
To ja bym proponował te 182 w relacji Gocławek-Wschodni
Dw.Zachodni
Gocławek-Wschodni i jeżeli ma być silne, to pozostawić je tam jako jedyne. Wtedy da się upchnąć nawet ze sześć brygad.
202 można przenieść na Olszynkę, ponieważ jest mniej brygad i da się łatwiej je ustawić na Olszynce. Ewentualnie można by się dobrze zastanowić, czy nie dać ze dwa kursy na godzinę tranzytem przez rondo Gocławek-Wschodni, tak by zapewnić relację w kierunku Dw.Wschodni.
I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?
Zmiany od września 2020
: 07 wrz 2020, 10:50
autor: 195
fik pisze: ↑05 wrz 2020, 20:41
523 na Witolin, 182 na Olszynkę, 143 na Księcia Trojdena, a 188 do piachu
A gdyby 143 zamiast do Księcia Trojdena to od Pomnika Lotnika skierować po trasie 128 do Szczęśliwic? Wtedy 128 out i może skierowanie 188 z Lotniska do <M> Rondo Daszyńskiego?
(w ramach szaleństw do Zachodniego od strony Tunelowej
)
Zmiany od września 2020
: 07 wrz 2020, 10:57
autor: Solaris
fik pisze: ↑06 wrz 2020, 22:10
Solaris pisze: ↑06 wrz 2020, 22:02
202 można przenieść na Olszynkę, ponieważ jest mniej brygad i da się łatwiej je ustawić na Olszynce. Ewentualnie można by się dobrze zastanowić, czy nie dać ze dwa kursy na godzinę tranzytem przez rondo Gocławek-Wschodni, tak by zapewnić relację w kierunku Dw.Wschodni.
I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?
Dlatego przecież napisałem to co wyżej. Można też od ręki ustanowić stałą trasę dla
202 Olszynka
<M>Stadion Narodowy
Olszynka przez Gocławek Wschodni. Dowóz na Dw. Wschodni pozostanie niezmieniony.
Zmiany od września 2020
: 07 wrz 2020, 11:10
autor: reserved
fik pisze: ↑06 wrz 2020, 22:10
I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?
Przecież Gocławek Wschodni jest przy kolei.
Zmiany od września 2020
: 07 wrz 2020, 11:35
autor: fik
Solaris pisze: ↑07 wrz 2020, 10:57
fik pisze: ↑06 wrz 2020, 22:10
I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?
Dlatego przecież napisałem to co wyżej. Można też od ręki ustanowić stałą trasę dla
202 Olszynka
<M>Stadion Narodowy
Olszynka przez Gocławek Wschodni. Dowóz na Dw. Wschodni pozostanie niezmieniony.
To po co 202 wtedy na Olszynce, skoro każdy kurs i tak będzie zwiedzał przez 10 minut Makowską?
Zmiany od września 2020
: 07 wrz 2020, 20:25
autor: Solaris
reserved pisze: ↑07 wrz 2020, 11:10
fik pisze: ↑06 wrz 2020, 22:10
I pozostawić Gocławek Wschodni bez dojazdu do kolei?
Przecież Gocławek Wschodni jest przy kolei.
Jemu pewnie chodziło o dojazd do Dw.Wschodni, choć jakoś tak wprost nie napisał i trzeba się domyślać, co autor miał na myśli
fik pisze: ↑07 wrz 2020, 11:35
Solaris pisze: ↑07 wrz 2020, 10:57
Dlatego przecież napisałem to co wyżej. Można też od ręki ustanowić stałą trasę dla
202 Olszynka
<M>Stadion Narodowy
Olszynka przez Gocławek Wschodni. Dowóz na Dw. Wschodni pozostanie niezmieniony.
To po co 202 wtedy na Olszynce, skoro każdy kurs i tak będzie zwiedzał przez 10 minut Makowską?
Po to by pozostawić tą pętlę dla jednej silnej linii. Na dwie linie, silną i słabą, nie ma tam miejsca. Zawsze można przenieść tam 523 (będzie miejsce dla tylu brygad), a 182 puścić do piachu. Choć przydała by się
czarna linia zatrzymująca się na wszystkich przystankach od ronda Wiatraczna, po Dw.Zachodni.
202 Olszynka
<M> Stadion Narodowy i do niego będzie przesiadka z 523 dla chcących dojechać do Wschodniego lub metra.
Ale zawsze możesz przestać
i zaproponować coś sensownego od siebie.
Zmiany od września 2020
: 07 wrz 2020, 20:38
autor: PiotrekP
fik pisze: ↑06 wrz 2020, 10:51
Ja bym eeeeewentualnie podumał nad 141 na Ostrobramską, a w ramach połączenia Witolina z Wiatrakiem jakaś linia lokalna typu 273 Wschodni - Dwernickiego - Wiatrak - Witolin.
123 Z Lubelskiej - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Łukowska - przebicie do Nowaka - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Gocław
Łukasz pisze: ↑06 wrz 2020, 12:40
pawcio pisze:
Przede wszystkim nie ma sensu pchać tak wysokiej częstotliwości do Marysina.
I wraca idea metrobusa...
I ten metrobus cichaczem pod usprawiedliwieniem
(ś)wirusa został właśnie ciachnięty do 15 w międzyszczycie i weekendy. Czad.
Zmiany od września 2020
: 07 wrz 2020, 22:17
autor: Wiliam
PiotrekP pisze: ↑07 wrz 2020, 20:38
fik pisze: ↑06 wrz 2020, 10:51
Ja bym eeeeewentualnie podumał nad 141 na Ostrobramską, a w ramach połączenia Witolina z Wiatrakiem jakaś linia lokalna typu 273 Wschodni - Dwernickiego - Wiatrak - Witolin.
123 Z Lubelskiej - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Łukowska -
przebicie do Nowaka - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Gocław
Droga jest, ale zaszlabanowana. I to tak to cholerstwo ustawili, że nawet rowerem nie przejedziesz.