O stronach ZTM MZA i TW
: 29 lis 2022, 17:33
Trasa linii zastępczej napisana kompletnie nieczytelnie, przez nieistniejące ulice (Aleje Niepodległości) lub istniejące w innych częściach miasta (ulica Wilanowska). Fajnie że udało się wydłużyć 33, szkoda że rekomenduje się korzystanie z linii 174, z której zabrano brygady do obsługi linii zastępczej. Dużo czytelniej byłoby też umieścić na stronie jakiś prosty schematy, co zajęłoby całe 5 minut pracy. Autobusy linii zastępczej nie wyświetlają się na aplikacjach, czekanie na nie to czysta loteria. Ursynów jest praktycznie odcięty od świata, nie rozumiem kogo i do czego dowozi 710, 724 i 742 na Kabaty, skoro metro jeździ tylko do Stokłos. Czy ktoś panuje nad tym burdelem?Z przyczyn technicznych linia metra M1 kursuje w pętlach Kabaty – Stokłosy – Kabaty oraz Młociny – Politechnika – Młociny. Zamkniętych zostało sześć stacji linii metra M1: Usynów, Służew, Wilanowska, Wierzbno, Racławicka i Pole Mokotowskie . Na odcinku Stokłosy – Politechnika – Stokłosy uruchomiono autobusową linię Z która kursuje w obu kierunkach na trasie: Metro Politechnika – Waryńskiego – Batorego – Aleje Niepodległości ( w stronę Metra Politechnika : … Puławska- Woronicza – … ) – przejazd przez kraniec Metro Wilanowska (tylko w stronę Metro Stokłosy) – Wilanowska – Rolna – aleja Harcerzy Rzeczpospolitej – aleja KEN – Metro Stokłosy .
Na odcinku Metro Pole Mokotowskie – Metro Wilanowska ( zespół przystankowy os.Domaniewska ) prosimy o korzystanie z autobusowej linii 174.
Na odcinku Metro Pole Mokotowskie – Metro Wilanowska prosimy o korzystanie z tramwajowej linii 33 której kursowanie zostało wydłużone: … Rakowiecka – Boboli – Wołoska – Woronicza – Puławska – Metro Wilanowska.
No a dokąd mają jeździć? Do Politechniki? A kilka ZP ma być pozbawionych całkowicie komunikacji? Idealnie by było, gdyby komunikaty w autobusach informowały o utrudnieniach, zalecały przesiadkę w 519 w Powsinie, a samo 519 kursowało na pełnej trasie co 15 minut.Autobus Czerwon pisze: ↑16 gru 2022, 10:24Ursynów jest praktycznie odcięty od świata, nie rozumiem kogo i do czego dowozi 710, 724 i 742 na Kabaty, skoro metro jeździ tylko do Stokłos. Czy ktoś panuje nad tym burdelem?
Oczywiście że miałyby jechać przez Korbońskiego, a potem KENem. Ok, może dublowałoby metro przez kawałek, ale w zasadzie metro na tym odcinku i tak było zupełnie bezużyteczne. Zamiast tej Wilanowskiej mogły też jechać właśnie np. do Stokłos, żeby oszczędzić przynajmniej jednej niepotrzebnej przesiadki. Na 742 w międzyszczycie kółko trwa 2 godziny, z czego jazdy jest 87 minut. Żeby jeździć do Stokłos zupełnie by wystarczyło, z Wilanowską faktycznie byłoby mocno krucho.TGM pisze: ↑17 gru 2022, 10:04No właśnie nie za bardzo mogły. Bo jeśli przez Wilanów starą trasą - kompletny brak obsługi komunikacyjnej Korbońskiego. Jeśli przez Ursynów - dublowanie metra na odcinku na którym właśnie kursuje. Ale jeśli przyjmiemy, że to OK, to jeśli mają kursować na dłuższej trasie bez dodatkowych wozów, to rozwala się kompletnie rozkład jazdy. W przypadku 710 to może przejdzie. Ale 742 które jeździ co dwie godziny? A dokładać dodatkowe wozy gdy na zametro przesuwa się wozy z innych linii z całego miasta? Nieładnie.