Rozkłady epidemiczne

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 lis 2020, 16:57

Problem jest taki, że stopniowanie podaży następuje w większości przypadków dopiero na peryferjach (połówka linii jedzie dalej pod numerem o 50 większym), a powinno być jeszcze dostopniowanie w dzielnicach przylegających do Śródmieścia :/

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 lis 2020, 17:45

Emyl pisze:
24 lis 2020, 16:57
Problem jest taki, że stopniowanie podaży następuje w większości przypadków dopiero na peryferjach (połówka linii jedzie dalej pod numerem o 50 większym), a powinno być jeszcze dostopniowanie w dzielnicach przylegających do Śródmieścia :/
W sensie w funkcjonalnym centrum nocki co 15 minut?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lis 2020, 18:41

fraktal pisze:
19 lis 2020, 12:11
A czemu maszyniści muszą być w pracy jak metro nie jeździ? To dziwne...
Glonojad pisze:
17 lis 2020, 21:17
A jak już oszczędzać i nie rezygnować z nocnego metra, to po dostawie Krecików możnaby parę rosyjskich składów skrócić do 3-4 wagonów i przeznaczyć wyłącznie na te nocne kursy.
Rosyjskie składy nie mogą jeździć po M2.
Na początek mogłyby jeździć chociaż na M1, a dostosowanei do M2 można by w ramach NG zrobić, zamiast kasacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 lis 2020, 7:41

Autobus Czerwon pisze:
24 lis 2020, 17:45
Emyl pisze:
24 lis 2020, 16:57
Problem jest taki, że stopniowanie podaży następuje w większości przypadków dopiero na peryferjach (połówka linii jedzie dalej pod numerem o 50 większym), a powinno być jeszcze dostopniowanie w dzielnicach przylegających do Śródmieścia :/
W sensie w funkcjonalnym centrum nocki co 15 minut?
Obawiam się, że to nie takie proste.

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 lis 2020, 10:18

Ale już na Bielanach można N44 skierować wzdłuż metra. Na dotychczasowej trasie przez Żeromskiego zostaje i tak N02.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 lis 2020, 12:05

Emyl pisze:
24 lis 2020, 16:23
No dobra, zawiesili, ale 60-80 osób co 15 minut, to 120-160 osób dodatkowo dla np. takiego N37 co pół godziny. Chyba wypadałoby jakoś ten problem zaadresować.
Przecież to statystyczna wielkość na całej trasie, a nie tylko na Ursynów. W nocy ludzie jeżdżą też na Bielany. Ba! Jeżdżą też na Pragę i Wolę, a nawet przemieszczają się na krótszych odcinkach.
Ta liczba to suma M1 i M2, więc o jakim przeciążeniu linii nocnych piszemy?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 lis 2020, 12:22

Z drugiej strony - średnio 60-80 osób to pewnie 200 osób o północy i 20 o 3 bardziej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 25 lis 2020, 12:25

No właśnie, te pomiary zawierają też ilość osób w kursach "dziennych" w zakresie np. 0:00-0:30 z Centrum, które przecież zostają.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 lis 2020, 12:35

Nie pomiary, tylko statystyki.

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 25 lis 2020, 13:34

A jaki jest sens kierowania N44 po linii metra? Daleko to dojść do głównej ulicy od trasy N44? Paranoją jest ustawiczne próbowanie dopasowywania trasy w imię przejścia kilkuset metrów więcej.
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 lis 2020, 13:38

person pisze:
25 lis 2020, 12:05
Emyl pisze:
24 lis 2020, 16:23
No dobra, zawiesili, ale 60-80 osób co 15 minut, to 120-160 osób dodatkowo dla np. takiego N37 co pół godziny. Chyba wypadałoby jakoś ten problem zaadresować.
Przecież to statystyczna wielkość na całej trasie, a nie tylko na Ursynów. W nocy ludzie jeżdżą też na Bielany. Ba! Jeżdżą też na Pragę i Wolę, a nawet przemieszczają się na krótszych odcinkach.
Ta liczba to suma M1 i M2, więc o jakim przeciążeniu linii nocnych piszemy?
Prawda, ale jako że głównym generatorem jest o tej porze Śródmieście, to jednak może to przy niektórych sabatach generować problemy z przekaczaniem limitów w autobusach - o ten problem mi chodziło.

Gdynianin
Posty: 641
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 25 lis 2020, 16:18

stołecznynocnik pisze:
25 lis 2020, 13:34
A jaki jest sens kierowania N44 po linii metra? Daleko to dojść do głównej ulicy od trasy N44? Paranoją jest ustawiczne próbowanie dopasowywania trasy w imię przejścia kilkuset metrów więcej.
Raczej w drugą stronę: po co było trzymać drogie M1, skoro N44 obejmuje całą północną część M1, a N36/N86 i N37 południową?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 lis 2020, 12:43

Pamiętajmy, że te 2,2k osób, to też wejścia do M2...

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 26 lis 2020, 15:40

Gdynianin pisze:
25 lis 2020, 16:18
stołecznynocnik pisze:
25 lis 2020, 13:34
A jaki jest sens kierowania N44 po linii metra? Daleko to dojść do głównej ulicy od trasy N44? Paranoją jest ustawiczne próbowanie dopasowywania trasy w imię przejścia kilkuset metrów więcej.
Raczej w drugą stronę: po co było trzymać drogie M1, skoro N44 obejmuje całą północną część M1, a N36/N86 i N37 południową?
Tak czy inaczej na N44 powinny być przeguby od tego weekendu. Ciekawe, czy będą faktycznie.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 lis 2020, 12:34

Przecież na N44 były przeguby przy braku metra. Nie szukaj sensacji tam, gdzie jej nie ma.
A metro to nie tylko M1, a M1 to nie tylko Ursynów. Wszyscy ekscytują się tym 2,2k, jakby wszyscy oni jechali/jeździli wyłącznie na Ursynów.

ODPOWIEDZ