Myślałem że Górczewska to jest zamknięta prawie do otwarcia metra, czyli na lata a nie miesiące. Ale faktycznie - do 3.09.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023
Moderator: Wiliam
Czy kiedykolwiek była tajemnicą?
BO TAK KIEDYŚ BYŁOprimoż pisze: ↑21 sie 2023, 22:16Tylko po co?michael112 pisze: ↑21 sie 2023, 21:31Przynajmniej coś by jeździło liniowo Skierniewicką.
Notabene - jeśli nie 11, to ja bym chętnie wygiął 13 przez Kasprzaka, Skierniewicką do Wolskiej.
Wyginanie 13 czy kierowanie 11 sensu nie ma. Ale połączenie traciliby tylko jadący z Elekcyjnej, Wolskiej i Sokołowskiej do Rogalińskiej i Szpitala Wolskiego. Czy się uzbiera na cały tramwaj, żeby była konieczna oddzielna linia to nie wiem.
Do MRD powinna jeździć 20 na dwukierunkach, żeby w razie czego robić nawijkę na jednotorze, jak gdzieś się coś stanie, a nie już na Kole.
ŁK
A 20 to nie miała kiedyś łączyć Sądów na Kocjana i Solidarności?
Właśnie coś mi się kojarzyło, że w zamian za skasowane 410/310 wydłużono 20. Ale być może pamięć mnie zawodzi.
- AdamKlocusky
- Posty: 592
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Formalnie rzecz biorąc trasa podstawowa linii 11 nadal przebiega przez Skierniewicką, Kasprzaka i Prostą. Trasa bezpośrednio przed zawieszeniem jest trasą zmienioną.
11 musi jechać przez Skierniewicką do Daszyńskiego bo innej linii nie ma co wrzucać tam , bo jaką niby inną? 26, 27 ?
Dla mnie powinno być tak że 10 przez Kasprzaka a 11 przez Skierniewicką i to tak naprawdę wystarczy. W końcu Skierniewicka to jeden przystanek (Rogalińska) więc więcej tam nie potrzeba . Bo przed zawieszeniem 10 jak 11 jechała do Daszyńskiego to rano było zazwyczaj tak że 10 zabierała cały potok a w 11 były miejsca leżące . A sama Rogalińska posiada też 106 a też Rogalińska jest w strefie dojścia do Szpitala Wolskiego
Dla mnie powinno być tak że 10 przez Kasprzaka a 11 przez Skierniewicką i to tak naprawdę wystarczy. W końcu Skierniewicka to jeden przystanek (Rogalińska) więc więcej tam nie potrzeba . Bo przed zawieszeniem 10 jak 11 jechała do Daszyńskiego to rano było zazwyczaj tak że 10 zabierała cały potok a w 11 były miejsca leżące . A sama Rogalińska posiada też 106 a też Rogalińska jest w strefie dojścia do Szpitala Wolskiego
Przedmówcy pisali, że 11 musi jechać do pl. Narutowicza bo ma wspólny tor na Bemowie. Ale gdyby 11 zaczynała na cm. Wolskim to mogłaby pojechać do MRD. Tylko wypadałoby, żeby jechała cały dzień i cały tydzień, a nie tylko w do od 6 do 20.
Z tym się zgodzę że 11 powinna jeździć przez cały tydzień i cały dzień, ale w takim razie 11 nie może jechać np na Koło , albo na Piaski ewentualnie na Młociny a 26 skrócić do np Górczewskiej albo np do Piasek , wtedy 11 ma swój tor i może jechać do Daszyńskiego. Ogólnie rzecz biorąc powinno się zrobić porządek z tramwajami na Bemowie bo to wszystko wygląda słabo .
Dlatego właśnie może powinno się pozamieniać część tras i tak oto
10 na Górczewską
11 na Młociny
23 na Koło
26 na Piaski
28 na Nowe Bemowo
35 na Górczewską
I w ten sposób 26 nie będzie jechało daleko na Młociny
11 ma swój tor na Młocinach i może jechać do MRD
10 ma część pętli dla siebie razem 35
23 nie jest konieczne na Bemowo bo jest 24 więc skrócenie będzie lepszym rozwiązaniem niż dublowanie tej dwójki przez Wolę i Bemowo . 23 ma swój tor na Kole . A dla osób które chcą do Nowego Bemowa jest jeszcze 184 a 28 jednocześnie zapewnia dojazd z Bemowa do Dworca Gdańskiego oraz Wschodniego a to wobec remontu Średnicy będzie ułatwieniem dojazdu z Bemowa do Dworców więc Bemowo takim sposobem dostaje dobrą komunikację szynową
Dlatego właśnie może powinno się pozamieniać część tras i tak oto
10 na Górczewską
11 na Młociny
23 na Koło
26 na Piaski
28 na Nowe Bemowo
35 na Górczewską
I w ten sposób 26 nie będzie jechało daleko na Młociny
11 ma swój tor na Młocinach i może jechać do MRD
10 ma część pętli dla siebie razem 35
23 nie jest konieczne na Bemowo bo jest 24 więc skrócenie będzie lepszym rozwiązaniem niż dublowanie tej dwójki przez Wolę i Bemowo . 23 ma swój tor na Kole . A dla osób które chcą do Nowego Bemowa jest jeszcze 184 a 28 jednocześnie zapewnia dojazd z Bemowa do Dworca Gdańskiego oraz Wschodniego a to wobec remontu Średnicy będzie ułatwieniem dojazdu z Bemowa do Dworców więc Bemowo takim sposobem dostaje dobrą komunikację szynową
Żadną i piszę to całkiem serio.
Żadne 11 przez Skierniewicką. nie po to buduje się za kupę kasy nowe torowisko, żeby potem pasażerowie tramwajów z dalszej Woli i Bemowa mieli zwiedzać Skierniewicką tylko dlatego, że niektórym podoba się dodatkowa kreseczka na mapie.Bietoro pisze:Dla mnie powinno być tak że 10 przez Kasprzaka a 11 przez Skierniewicką i to tak naprawdę wystarczy.
Przede wszystkim ZP Rogalińska jest w strefie dojściaBietoro pisze:W końcu Skierniewicka to jeden przystanek (Rogalińska) więc więcej tam nie potrzeba . Bo przed zawieszeniem 10 jak 11 jechała do Daszyńskiego to rano było zazwyczaj tak że 10 zabierała cały potok a w 11 były miejsca leżące . A sama Rogalińska posiada też 106 a też Rogalińska jest w strefie dojścia do Szpitala Wolskiego
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
Na FB wpis, że ponoć 14 i 35 żegna Puławską. Ciekawe ile w tym prawdy?
- Krzysztof_J
- Posty: 459
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
To w takim razie po co robiono skręty ze Skierniewickiej w Kasprzaka w prawo (i odwrotnie), skoro pewnie będą bardzo rzadko używane? I w takim razie dlaczego np. 22 jeździ przez Grochowską, skoro mogłoby przez Waszyngtona? I tak dobrze, że od Skierniewickiej jest wjazd do R-1, bo gdyby go nie było, to pewnie byłyby już pomysły całkowitej likwidacji tego torowiska.primoż pisze: ↑22 sie 2023, 23:27Żadną i piszę to całkiem serio.Żadne 11 przez Skierniewicką. nie po to buduje się za kupę kasy nowe torowisko, żeby potem pasażerowie tramwajów z dalszej Woli i Bemowa mieli zwiedzać Skierniewicką tylko dlatego, że niektórym podoba się dodatkowa kreseczka na mapie.Bietoro pisze:Dla mnie powinno być tak że 10 przez Kasprzaka a 11 przez Skierniewicką i to tak naprawdę wystarczy.Przede wszystkim ZP Rogalińska jest w strefie dojściaBietoro pisze:W końcu Skierniewicka to jeden przystanek (Rogalińska) więc więcej tam nie potrzeba . Bo przed zawieszeniem 10 jak 11 jechała do Daszyńskiego to rano było zazwyczaj tak że 10 zabierała cały potok a w 11 były miejsca leżące . A sama Rogalińska posiada też 106 a też Rogalińska jest w strefie dojścia do Szpitala WolskiegoPłocka. Na potoki występujące na tym przystanku nie potrzeba wyginać sztucznie żadnej obecnej linii tramwajowej w celu zapewnienia socjalnego połączenia. 106 tam wystarczy.