Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 sie 2023, 4:24

pawcio pisze:
21 sie 2023, 20:50
Annopol wraca, Żerań Wsch jeszcze nie teraz. Gorzej że Górczewska może nie wrócić.
Myślałem że Górczewska to jest zamknięta prawie do otwarcia metra, czyli na lata a nie miesiące. Ale faktycznie - do 3.09.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 sie 2023, 10:58

Paweł D. pisze:
21 sie 2023, 21:05
Czyżby Puławska już nie była tajemnicą? Jednak 1:1?
Czy kiedykolwiek była tajemnicą?
primoż pisze:
21 sie 2023, 22:16
michael112 pisze:
21 sie 2023, 21:31
Przynajmniej coś by jeździło liniowo Skierniewicką.
Notabene - jeśli nie 11, to ja bym chętnie wygiął 13 przez Kasprzaka, Skierniewicką do Wolskiej.
Tylko po co?
BO TAK KIEDYŚ BYŁO

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 sie 2023, 11:10

Wyginanie 13 czy kierowanie 11 sensu nie ma. Ale połączenie traciliby tylko jadący z Elekcyjnej, Wolskiej i Sokołowskiej do Rogalińskiej i Szpitala Wolskiego. Czy się uzbiera na cały tramwaj, żeby była konieczna oddzielna linia to nie wiem.

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 22 sie 2023, 13:08

person pisze:
22 sie 2023, 10:58
Paweł D. pisze:
21 sie 2023, 21:05
Czyżby Puławska już nie była tajemnicą? Jednak 1:1?
Czy kiedykolwiek była tajemnicą?
Jeżeli mówimy o układzie komunikacyjnym to tak. Ponoć były różne pomysły.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 sie 2023, 15:22

Do MRD powinna jeździć 20 na dwukierunkach, żeby w razie czego robić nawijkę na jednotorze, jak gdzieś się coś stanie, a nie już na Kole.
ŁK

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 sie 2023, 15:33

A 20 to nie miała kiedyś łączyć Sądów na Kocjana i Solidarności?

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3831
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 22 sie 2023, 15:58

person pisze:
22 sie 2023, 10:58
BO TAK KIEDYŚ BYŁO
Św. historyczna tarczka i św. kreseczka na mapie.
Georg pisze:
22 sie 2023, 15:33
A 20 to nie miała kiedyś łączyć Sądów na Kocjana i Solidarności?
NIe pomyliło CI się ze starym 410? :wink:

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 sie 2023, 16:02

Właśnie coś mi się kojarzyło, że w zamian za skasowane 410/310 wydłużono 20. Ale być może pamięć mnie zawodzi.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 592
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 22 sie 2023, 17:11

primoż pisze:
22 sie 2023, 15:58
person pisze:
22 sie 2023, 10:58
BO TAK KIEDYŚ BYŁO
Św. historyczna tarczka i św. kreseczka na mapie.
Formalnie rzecz biorąc trasa podstawowa linii 11 nadal przebiega przez Skierniewicką, Kasprzaka i Prostą. Trasa bezpośrednio przed zawieszeniem jest trasą zmienioną.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Bietoro
Posty: 6
Rejestracja: 11 sie 2023, 13:39

Post autor: Bietoro » 22 sie 2023, 19:41

11 musi jechać przez Skierniewicką do Daszyńskiego bo innej linii nie ma co wrzucać tam , bo jaką niby inną? 26, 27 ?
Dla mnie powinno być tak że 10 przez Kasprzaka a 11 przez Skierniewicką i to tak naprawdę wystarczy. W końcu Skierniewicka to jeden przystanek (Rogalińska) więc więcej tam nie potrzeba . Bo przed zawieszeniem 10 jak 11 jechała do Daszyńskiego to rano było zazwyczaj tak że 10 zabierała cały potok a w 11 były miejsca leżące . A sama Rogalińska posiada też 106 a też Rogalińska jest w strefie dojścia do Szpitala Wolskiego

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 sie 2023, 19:48

Przedmówcy pisali, że 11 musi jechać do pl. Narutowicza bo ma wspólny tor na Bemowie. Ale gdyby 11 zaczynała na cm. Wolskim to mogłaby pojechać do MRD. Tylko wypadałoby, żeby jechała cały dzień i cały tydzień, a nie tylko w do od 6 do 20.

Bietoro
Posty: 6
Rejestracja: 11 sie 2023, 13:39

Post autor: Bietoro » 22 sie 2023, 20:41

Z tym się zgodzę że 11 powinna jeździć przez cały tydzień i cały dzień, ale w takim razie 11 nie może jechać np na Koło , albo na Piaski ewentualnie na Młociny a 26 skrócić do np Górczewskiej albo np do Piasek , wtedy 11 ma swój tor i może jechać do Daszyńskiego. Ogólnie rzecz biorąc powinno się zrobić porządek z tramwajami na Bemowie bo to wszystko wygląda słabo .

Dlatego właśnie może powinno się pozamieniać część tras i tak oto

10 na Górczewską
11 na Młociny
23 na Koło
26 na Piaski
28 na Nowe Bemowo
35 na Górczewską

I w ten sposób 26 nie będzie jechało daleko na Młociny
11 ma swój tor na Młocinach i może jechać do MRD
10 ma część pętli dla siebie razem 35
23 nie jest konieczne na Bemowo bo jest 24 więc skrócenie będzie lepszym rozwiązaniem niż dublowanie tej dwójki przez Wolę i Bemowo . 23 ma swój tor na Kole . A dla osób które chcą do Nowego Bemowa jest jeszcze 184 a 28 jednocześnie zapewnia dojazd z Bemowa do Dworca Gdańskiego oraz Wschodniego a to wobec remontu Średnicy będzie ułatwieniem dojazdu z Bemowa do Dworców więc Bemowo takim sposobem dostaje dobrą komunikację szynową

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3831
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 22 sie 2023, 23:27

Bietoro pisze:
22 sie 2023, 19:41
11 musi jechać przez Skierniewicką do Daszyńskiego bo innej linii nie ma co wrzucać tam , bo jaką niby inną? 26, 27 ?
Żadną i piszę to całkiem serio.
Bietoro pisze:Dla mnie powinno być tak że 10 przez Kasprzaka a 11 przez Skierniewicką i to tak naprawdę wystarczy.
Żadne 11 przez Skierniewicką. nie po to buduje się za kupę kasy nowe torowisko, żeby potem pasażerowie tramwajów z dalszej Woli i Bemowa mieli zwiedzać Skierniewicką tylko dlatego, że niektórym podoba się dodatkowa kreseczka na mapie.
Bietoro pisze:W końcu Skierniewicka to jeden przystanek (Rogalińska) więc więcej tam nie potrzeba . Bo przed zawieszeniem 10 jak 11 jechała do Daszyńskiego to rano było zazwyczaj tak że 10 zabierała cały potok a w 11 były miejsca leżące . A sama Rogalińska posiada też 106 a też Rogalińska jest w strefie dojścia do Szpitala Wolskiego
Przede wszystkim ZP Rogalińska jest w strefie dojścia :mewa: Płocka. Na potoki występujące na tym przystanku nie potrzeba wyginać sztucznie żadnej obecnej linii tramwajowej w celu zapewnienia socjalnego połączenia. 106 tam wystarczy.

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 22 sie 2023, 23:27

Na FB wpis, że ponoć 14 i 35 żegna Puławską. Ciekawe ile w tym prawdy?

Awatar użytkownika
Krzysztof_J
Posty: 459
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 23 sie 2023, 0:39

primoż pisze:
22 sie 2023, 23:27
Bietoro pisze:
22 sie 2023, 19:41
11 musi jechać przez Skierniewicką do Daszyńskiego bo innej linii nie ma co wrzucać tam , bo jaką niby inną? 26, 27 ?
Żadną i piszę to całkiem serio.
Bietoro pisze:Dla mnie powinno być tak że 10 przez Kasprzaka a 11 przez Skierniewicką i to tak naprawdę wystarczy.
Żadne 11 przez Skierniewicką. nie po to buduje się za kupę kasy nowe torowisko, żeby potem pasażerowie tramwajów z dalszej Woli i Bemowa mieli zwiedzać Skierniewicką tylko dlatego, że niektórym podoba się dodatkowa kreseczka na mapie.
Bietoro pisze:W końcu Skierniewicka to jeden przystanek (Rogalińska) więc więcej tam nie potrzeba . Bo przed zawieszeniem 10 jak 11 jechała do Daszyńskiego to rano było zazwyczaj tak że 10 zabierała cały potok a w 11 były miejsca leżące . A sama Rogalińska posiada też 106 a też Rogalińska jest w strefie dojścia do Szpitala Wolskiego
Przede wszystkim ZP Rogalińska jest w strefie dojścia :mewa: Płocka. Na potoki występujące na tym przystanku nie potrzeba wyginać sztucznie żadnej obecnej linii tramwajowej w celu zapewnienia socjalnego połączenia. 106 tam wystarczy.
To w takim razie po co robiono skręty ze Skierniewickiej w Kasprzaka w prawo (i odwrotnie), skoro pewnie będą bardzo rzadko używane? I w takim razie dlaczego np. 22 jeździ przez Grochowską, skoro mogłoby przez Waszyngtona? I tak dobrze, że od Skierniewickiej jest wjazd do R-1, bo gdyby go nie było, to pewnie byłyby już pomysły całkowitej likwidacji tego torowiska.

ODPOWIEDZ