Strona 27 z 265

: 27 lis 2007, 18:05
autor: PiotrekP
Łał! Jakie fikuśne 722! Bardzo mi się podoba. ;)

: 27 lis 2007, 18:09
autor: Piotrek
Rozkład napisany też w sposób fikuśny. Dwa razy 16 i inne godziny śmiesznie napisane.

: 27 lis 2007, 18:17
autor: PiotrekP
I dwa razy 5 rano. ;]

: 27 lis 2007, 18:19
autor: Wolfchen
Wolę poczekać na tradycyjne rozkłady ZTMowskie ;)

: 27 lis 2007, 19:12
autor: Colony
Wydaje mi się, że nie potrzeba chyba, aby aż tyle kursów jeździło przez Zagórze, wystarczyłyby chyba podjazdy raz na 2 godziny?

: 27 lis 2007, 19:12
autor: Kleszczu
Wolfchen pisze:Wolę poczekać na tradycyjne rozkłady ZTMowskie ;)
Ja również. Szczególnie jeśli koordynacja z Wiatracznej ma wyglądać np. tak: 7-60-15-45 8-( (11:43, 11:50, 12:50, 13:05, 13:50)

: 27 lis 2007, 19:14
autor: Piotrek
Wydaje mi się, że nie potrzeba chyba, aby aż tyle kursów jeździło przez Zagórze, wystarczyłyby chyba podjazdy raz na 2 godziny?
A potem protesty jak to u nas - "a czeemu pan nie jedzie przez sanataoriuuum, olaaboga co ja mam zrobiić" i takie biadolenie ;)

: 27 lis 2007, 19:18
autor: Colony
Skoro Wiązowniaków stać na marnowanie czasu to proszę bardzo. ;-)

: 27 lis 2007, 20:56
autor: pawcio
R-11 Kleszczowa pisze:Ja również. Szczególnie jeśli koordynacja z Wiatracznej ma wyglądać np. tak: 7-60-15-45 8-( (11:43, 11:50, 12:50, 13:05, 13:50)
Zapewne w dziury wkłada się 704 (a przynajmniej powinno!), które układa równy takt do Starej Miłosnej.

: 27 lis 2007, 21:00
autor: Kleszczu
pawcio pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Ja również. Szczególnie jeśli koordynacja z Wiatracznej ma wyglądać np. tak: 7-60-15-45 8-( (11:43, 11:50, 12:50, 13:05, 13:50)
Zapewne w dziury wkłada się 704 (a przynajmniej powinno!), które układa równy takt do Starej Miłosnej.
Szkoda tylko, że traci na tym Wiązowna, która najwięcej do tego interesu dokłada.

: 27 lis 2007, 21:05
autor: Dęboszczak
R-11 Kleszczowa pisze:
pawcio pisze: Zapewne w dziury wkłada się 704 (a przynajmniej powinno!), które układa równy takt do Starej Miłosnej.
Szkoda tylko, że traci na tym Wiązowna, która najwięcej do tego interesu dokłada.
Niektóre kursy są "na zamówieni" UG Wiązowna. W przedstawionych rozkładach są błędy, np. w dp i ds ostatnie 720 odchodzi z Wiatraka 22:50, brakuje kursów włączających się z ZEA Ostrobramska w porannych godzinach. Pojawią się BWL:). Analizie zostaną podjęte "wypady" do Zagórza - możliwe, że z pewnych kursów trzeba będzie zrezygnować. Zachowanie mniej więcej godzinnego taktu umożliwi w dalszej perspektywie dokoordynowanie linii 704 np. do linii 722.

: 27 lis 2007, 21:05
autor: Krzysiek_S
R-11 Kleszczowa pisze:
pawcio pisze: Zapewne w dziury wkłada się 704 (a przynajmniej powinno!), które układa równy takt do Starej Miłosnej.
Szkoda tylko, że traci na tym Wiązowna, która najwięcej do tego interesu dokłada.
No ma być rozkład tymczasowy, więc zapewne później do tego dołączy linia 730 i wtedy dopiero będzie koordynacja, najlepiej też z 704 , ale nie wiem czy się da.

: 27 lis 2007, 21:10
autor: Kleszczu
pawcio pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Ja również. Szczególnie jeśli koordynacja z Wiatracznej ma wyglądać np. tak: 7-60-15-45 8-( (11:43, 11:50, 12:50, 13:05, 13:50)
Zapewne w dziury wkłada się 704 (a przynajmniej powinno!), które układa równy takt do Starej Miłosnej.
Nie zawsze. Czasem jest o tej samej porze co kursujące co godzinę 7xx (xx:50). W każdym razie skoro Dęboszczak mówi, że są błędy to mam nadzieję, że w ostatecznej i oficjalnej wersji ZTM wszystko będzie jako tako ułożone.

: 27 lis 2007, 21:12
autor: pawcio
Dęboszczak pisze:Zachowanie mniej więcej godzinnego taktu umożliwi w dalszej perspektywie dokoordynowanie linii 704 np. do linii 722.
Nie mogę nie zapytać. Dlaczego nie od razu? Przecież 704 kursuje na jakimś idiotycznym takcie 35/50!

: 27 lis 2007, 21:32
autor: Dęboszczak
pawcio pisze:
Dęboszczak pisze:Zachowanie mniej więcej godzinnego taktu umożliwi w dalszej perspektywie dokoordynowanie linii 704 np. do linii 722.
Nie mogę nie zapytać. Dlaczego nie od razu? Przecież 704 kursuje na jakimś idiotycznym takcie 35/50!
Umowy z gminami podwarszawskimi. Generalnie najlepiej jest dokonywać zmiany od nowego roku rozliczeniowego. 704 to linia "halinowska". Najpierw trzeba będzie przyjrzeć się nowym 720 i 722. Rozkłady byłyby ciut lepsze, gdyby nie potrzeby społeczne mieszkańców, które należało uwzględnić np. dojazdy na msze, dzieci do szkoły, itd. Ale skoro gmina "zamawia" pewne kursy to się je realizuje. Od 1.01 dużo linii podmiejskich zmieni rozkłady jazdy, praktycznie większość.