: 27 lis 2007, 18:05
Łał! Jakie fikuśne 722! Bardzo mi się podoba. 
Ja również. Szczególnie jeśli koordynacja z Wiatracznej ma wyglądać np. tak: 7-60-15-45Wolfchen pisze:Wolę poczekać na tradycyjne rozkłady ZTMowskie
A potem protesty jak to u nas - "a czeemu pan nie jedzie przez sanataoriuuum, olaaboga co ja mam zrobiić" i takie biadolenieWydaje mi się, że nie potrzeba chyba, aby aż tyle kursów jeździło przez Zagórze, wystarczyłyby chyba podjazdy raz na 2 godziny?
Zapewne w dziury wkłada się 704 (a przynajmniej powinno!), które układa równy takt do Starej Miłosnej.R-11 Kleszczowa pisze:Ja również. Szczególnie jeśli koordynacja z Wiatracznej ma wyglądać np. tak: 7-60-15-45(11:43, 11:50, 12:50, 13:05, 13:50)
Szkoda tylko, że traci na tym Wiązowna, która najwięcej do tego interesu dokłada.pawcio pisze:Zapewne w dziury wkłada się 704 (a przynajmniej powinno!), które układa równy takt do Starej Miłosnej.R-11 Kleszczowa pisze:Ja również. Szczególnie jeśli koordynacja z Wiatracznej ma wyglądać np. tak: 7-60-15-45(11:43, 11:50, 12:50, 13:05, 13:50)
Niektóre kursy są "na zamówieni" UG Wiązowna. W przedstawionych rozkładach są błędy, np. w dp i ds ostatnie 720 odchodzi z Wiatraka 22:50, brakuje kursów włączających się z ZEA Ostrobramska w porannych godzinach. Pojawią się BWL:). Analizie zostaną podjęte "wypady" do Zagórza - możliwe, że z pewnych kursów trzeba będzie zrezygnować. Zachowanie mniej więcej godzinnego taktu umożliwi w dalszej perspektywie dokoordynowanie linii 704 np. do linii 722.R-11 Kleszczowa pisze:Szkoda tylko, że traci na tym Wiązowna, która najwięcej do tego interesu dokłada.pawcio pisze: Zapewne w dziury wkłada się 704 (a przynajmniej powinno!), które układa równy takt do Starej Miłosnej.
No ma być rozkład tymczasowy, więc zapewne później do tego dołączy linia 730 i wtedy dopiero będzie koordynacja, najlepiej też z 704 , ale nie wiem czy się da.R-11 Kleszczowa pisze:Szkoda tylko, że traci na tym Wiązowna, która najwięcej do tego interesu dokłada.pawcio pisze: Zapewne w dziury wkłada się 704 (a przynajmniej powinno!), które układa równy takt do Starej Miłosnej.
Nie zawsze. Czasem jest o tej samej porze co kursujące co godzinę 7xx (xx:50). W każdym razie skoro Dęboszczak mówi, że są błędy to mam nadzieję, że w ostatecznej i oficjalnej wersji ZTM wszystko będzie jako tako ułożone.pawcio pisze:Zapewne w dziury wkłada się 704 (a przynajmniej powinno!), które układa równy takt do Starej Miłosnej.R-11 Kleszczowa pisze:Ja również. Szczególnie jeśli koordynacja z Wiatracznej ma wyglądać np. tak: 7-60-15-45(11:43, 11:50, 12:50, 13:05, 13:50)
Nie mogę nie zapytać. Dlaczego nie od razu? Przecież 704 kursuje na jakimś idiotycznym takcie 35/50!Dęboszczak pisze:Zachowanie mniej więcej godzinnego taktu umożliwi w dalszej perspektywie dokoordynowanie linii 704 np. do linii 722.
Umowy z gminami podwarszawskimi. Generalnie najlepiej jest dokonywać zmiany od nowego roku rozliczeniowego. 704 to linia "halinowska". Najpierw trzeba będzie przyjrzeć się nowym 720 i 722. Rozkłady byłyby ciut lepsze, gdyby nie potrzeby społeczne mieszkańców, które należało uwzględnić np. dojazdy na msze, dzieci do szkoły, itd. Ale skoro gmina "zamawia" pewne kursy to się je realizuje. Od 1.01 dużo linii podmiejskich zmieni rozkłady jazdy, praktycznie większość.pawcio pisze:Nie mogę nie zapytać. Dlaczego nie od razu? Przecież 704 kursuje na jakimś idiotycznym takcie 35/50!Dęboszczak pisze:Zachowanie mniej więcej godzinnego taktu umożliwi w dalszej perspektywie dokoordynowanie linii 704 np. do linii 722.