Strona 27 z 27

Koleje Dużych Prędkości (tzw. Ygrek)

: 16 cze 2021, 16:15
autor: kveld
Glonojad pisze:
16 cze 2021, 15:03
kveld pisze:
16 cze 2021, 11:49
Jeszcze do tego ten kurnik z kawałkiem pola jest w najbardziej zamglonym miejscu Mazowsza (Wisła, Bug, Narew, Zalew Zegrzyński robią swoje) - niby przy dzisiejszej technice to nie jest wielki problem, ale bywa uciążliwe i powinno być przynajmniej wskazaniem do nierozwijania tego projektu.
No dobrze, ale jakie są statystyki niedostępności pogodowej kurnika w stosunku do Warszawy Egipskiej na ten przykład?
http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/b ... ejczyk.pdf

Koleje Dużych Prędkości (tzw. Ygrek)

: 28 gru 2021, 12:06
autor: KwZ
Podpisano umowę na DŚU Wawa - CPK - Łódź (materiały do wniosku i uzyskanie samej decyzji):
Rynek Lotniczy pisze: Bliżej do KDP na linii Warszawa Zachodnia – CPK – Łódź Fabryczna

Koleje Dużych Prędkości (tzw. Ygrek)

: 08 cze 2023, 21:37
autor: kulikowski
jak się ma obecny projekt kdp CPK względem staergo projektu KDP "igrek"? Ktoś coś?

Koleje Dużych Prędkości (tzw. Ygrek)

: 08 cze 2023, 22:54
autor: Wiliam
Coś mi się wydaje że pierwotny pomysł na igrek rozgałęział się jakoś przy Kaliszu. Obecny w okolicach Sieradza.

Koleje Dużych Prędkości (tzw. Ygrek)

: 09 cze 2023, 17:34
autor: Glonojad
Też kojarzę, że to jest fundamentalna różnica, bo rozwala to sens puszczania przez NowoYgrek sprinterów Wrocław - Poznań - Szczecin.

Koleje Dużych Prędkości (tzw. Ygrek)

: 14 cze 2023, 14:19
autor: fik
Biorąc pod uwagę, że pierwotne studium nie zakładało takich pociągów (były w nim jedynie krótkie pociągi Wrocław - Poznań w dawce homeopatycznej), to tezę o fundamentalności tej różnicy uważam za przynajmniej lekko przesadzoną.