Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 wrz 2006, 9:28

@dzidek:
Mimo iż SKMka zawodzi- niestety- tak czy siak trzeba na nią postawić- zaryzykowac tak jak to zrobiono w Rembertowie. To może zadzialać na plus tak dla SKMki, jaki i mieszkańców Ursusa.

Co do Gołąbek: nie mówię, że Twoja trasa jest zła. Aczkolwiek jeśli 177 miałaby robic taki zakrętas przez Gołąbki to warto rozważyć trasę od zakładów przez Kadłubka, Białego, Przejazdową, a powrót od Krzywoustego przez Leszczyńskiego :-k
Natomiast co do Bony- to naprawdę od wielu miesięcy nie widać światełka w tunelu żeby ta ulica została w końcu wyremontowana do końca. Jednakze idea autobusu na niej wcale zła nie jest.
No i Twój projekt zabiera bezpośrednie połączenie, oblegana zresztą dośc mocno z bazarku na Stary Ursus. Dodatkowo warto zauważyć, że w zamierzeniu ZTM linia ma łączyć UD z Ursusem, a nie dodatkowo kluczyć- jednakze to jest już mocno sporna kwestia ;)
Co do wozów wielkopojemnych. IMHO kierowcy mogliby mie problemy przy skręcie z Leszczyńskiego w Krzywoustego. Na pozostałych zakrętach, które zaproponowałem większych problemow być nie powinno.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

reserved
Posty: 14705
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 wrz 2006, 10:17

519 na regulska? :| Rozumiem ze beda krotkie wozy tak? :|

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 wrz 2006, 10:20

djmc100 pisze:519 na regulska? :| Rozumiem ze beda krotkie wozy tak? :|
Przegubowe.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

reserved
Posty: 14705
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 wrz 2006, 10:26

R-11 Kleszczowa pisze:
djmc100 pisze:519 na regulska? :| Rozumiem ze beda krotkie wozy tak? :|
Przegubowe.
A czy one tam dadza rade?
191 ma chyba male problemy ze skretami, przynajmniej tak bylo jak jechalem jakis czas temu, nie jestem pewny...

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 wrz 2006, 10:28

:-s A co ma 191 do zaproponowanej trasy 519
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 11 wrz 2006, 14:28

R-11 Kleszczowa pisze:
djmc100 pisze:519 na regulska? :| Rozumiem ze beda krotkie wozy tak? :|
Przegubowe.
heeeh,ale projekt z 519 i tak raczej nie przejdzie :dance:

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 11 wrz 2006, 14:58

djmc100 pisze:A czy one tam dadza rade?
Kiepski pomysł. Skręty z Regulskiej w Bodycha i z Bodycha w Noworegulską są ciasne. Nie wiem, czy jeździło tam kiedyś coś większego niż Urbinetto.
xxx

reserved
Posty: 14705
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 wrz 2006, 15:18

djmc100 napisał/a:
A czy one tam dadza rade?
Kiepski pomysł. Skręty z Regulskiej w Bodycha i z Bodycha w Noworegulską są ciasne. Nie wiem, czy jeździło tam kiedyś coś większego niż Urbinetto.
Dokładnie.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2710
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 11 wrz 2006, 15:31

Nie wiem dlaczego chcecie skierować 517 czy 187 z pominięciem Placu - z obecnego przystanku Obr. Helu 52 nie ma dojścia w rejony Placu trzeba się cofać aż do Poczty Gdańskiej, w okolicy są głównie domki jednorodzinne i blok przy Parku Achera, a to chyba zbyt mało ma 517, jeśli coś tam musi jeździć to 187. Jestem za puszczaniem linii dwukierunkowo przez Plac, choć należało o tym myśleć przed remontem, aby umieścić tam ewentualną zatoczkę. Co do 194 jestem oczywiście za wydłużeniem. 177 nie powinno zabierać się z przystanku Gierdziejewskiego. 129 przez okolice przyst. PKP - jest to dobry pomysł, ale wydaje mi się, że nie jest to odpowiednia linia, bo wtedy ulica Komp. Kordian traci połączenie z Wolą, a okolice stacji mają 194/384/716, więc przychylam się do propozycji linii 199, ale wydaje mi się, że na ul. Apartamentowej są jednak progi zwalniające. Jeśli ktoś się ze mną nie zgadza - proszę śmiało krytykować.
P.S. Roboty na przystanku Poczty Gdańskiej trwają już w najlepsze.

buli
Posty: 18
Rejestracja: 24 sty 2006, 13:20

Post autor: buli » 11 wrz 2006, 16:12

dzidek pisze:177 - Pl. Czerwca ... Gierdziejewskiego, Leszczyńskiego, Kadłubka, Leszka Białego, Przejazdowa, Krzywoustego, Bony, Orłów Piastowskich, Keniga, Wojciechowskiego, Jagiełły, Lalki, Kościuszki, Plutonu Torpedy, Dzieci Warszawy, Sławka, Pużaka, Spisaka, (P:Sosnkowskiego) Al. Jerozolimskie ... Odolany (w przyszłości możliwość skrócenia do Okęcia)
Zamiast przejazdu ul. Bony proponuje : Przejazdowa, Krzywoustego, Pobożnego, Orłów Piastowskich.
A tak po za tym zamiast puszczać na Gołąbki 177 lepiej by było wydłużenie trasy 194 aby bardziej jeździł przez Gołąbki a następująco: Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Leszczyńskiego, Krzywoustego, Pobożnego, Kadłubka ,Laskonogiego na pętle Gołąbki. Powrót Czerwona Droga, Kadłubka, Jagiellończyka, Krzywoustego, Pobożnego, Orłów Piastowskich i dalej starą trasą.
26 27 106 125 149 187 191 194 401 405 517
716 E-5

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 wrz 2006, 16:14

Hieronim pisze:
djmc100 pisze:A czy one tam dadza rade?
Kiepski pomysł. Skręty z Regulskiej w Bodycha i z Bodycha w Noworegulską są ciasne. Nie wiem, czy jeździło tam kiedyś coś większego niż Urbinetto.
Jezdziło. Jelcz M11 (chyba- czy co tam oni kiedyś mieli) Mobilisu na 129 przez kilka tygodni jesienią 2004. Ale nowa pętla jest już na ukończeniu- dwuterminalowa. No i nie mówcie mi jak wyglądają te skręty bo jestem tam średnio raz w tygodniu ;-) Przez te 3 lata liceum bardzo mocno sie związałem z Ursusem :-$


Co do 517- skierowanie go przez Dzieci Warszawy powoduje gigantyczny wzrost popularności nowego 519 na Pużaka i w tych rejonach, a "siedemnastka" i tak nie straci pasaerów z Niedźwiadka i Solipsów. Co do Apratemntowej- wybiorę się jutro, albo w środę zbadac czy są tam progi. A gdyby były to można pomysleć o jakiejś innej pętli :-k -może kólko przez Ryzową, aleje i Składkowskiego na Starodęby aczkolwiek to mocne marnotrawienie wozokilometrów.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14802
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 wrz 2006, 16:44

buli pisze:Zamiast przejazdu ul. Bony proponuje : Przejazdowa, Krzywoustego, Pobożnego, Orłów Piastowskich.
A tak po za tym zamiast puszczać na Gołąbki 177 lepiej by było wydłużenie trasy 194 aby bardziej jeździł przez Gołąbki a następująco: Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Leszczyńskiego, Krzywoustego, Pobożnego, Kadłubka ,Laskonogiego na pętle Gołąbki. Powrót Czerwona Droga, Kadłubka, Jagiellończyka, Krzywoustego, Pobożnego, Orłów Piastowskich i dalej starą trasą.
A czy Connexowskie U15 się powyrabia? Ja już bym nie kombinował z trasą 194, tylko utworzył jakąś linię okrężną w Ursusie jako dojazd do SKM, która powinna być - jak to R-11 Kleszczowa zauważył - główną osią komunikacyjną na trasie Ursus - Centrum. Można pomyśleć nad taką lokalną linią.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 11 wrz 2006, 17:26

R-11 Kleszczowa pisze:gigantyczny wzrost popularności nowego 519 na Pużaka i w tych rejonach
ehhh ](*,) ileż mozna tłumaczyc...519 robi za dowozówke ludzi z Powsina,Stegien,Wilanowa i Dolnego Mokotowa do Centrum :-$ A wydłużenie jej do Ursusa spowoduje duże zmiany(głównie czasowe) na minus w kursowaniu tejże linii :!:

barluk
Posty: 167
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:22
Lokalizacja: Bielany
Kontakt:

Post autor: barluk » 11 wrz 2006, 18:00

Santos pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:gigantyczny wzrost popularności nowego 519 na Pużaka i w tych rejonach
ehhh ](*,) ileż mozna tłumaczyc...519 robi za dowozówke ludzi z Powsina,Stegien,Wilanowa i Dolnego Mokotowa do Centrum :-$ A wydłużenie jej do Ursusa spowoduje duże zmiany(głównie czasowe) na minus w kursowaniu tejże linii :!:
Popieram w 100 %

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 11 wrz 2006, 18:19

barluk pisze:
Santos pisze: ehhh ](*,) ileż mozna tłumaczyc...519 robi za dowozówke ludzi z Powsina,Stegien,Wilanowa i Dolnego Mokotowa do Centrum :-$ A wydłużenie jej do Ursusa spowoduje duże zmiany(głównie czasowe) na minus w kursowaniu tejże linii :!:
Popieram w 100 %
Może faktycznie lepszym pomysłem jest przekształcenie 405 w 513.

ODPOWIEDZ