Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
@dzidek:
Mimo iż SKMka zawodzi- niestety- tak czy siak trzeba na nią postawić- zaryzykowac tak jak to zrobiono w Rembertowie. To może zadzialać na plus tak dla SKMki, jaki i mieszkańców Ursusa.
Co do Gołąbek: nie mówię, że Twoja trasa jest zła. Aczkolwiek jeśli 177 miałaby robic taki zakrętas przez Gołąbki to warto rozważyć trasę od zakładów przez Kadłubka, Białego, Przejazdową, a powrót od Krzywoustego przez Leszczyńskiego
Natomiast co do Bony- to naprawdę od wielu miesięcy nie widać światełka w tunelu żeby ta ulica została w końcu wyremontowana do końca. Jednakze idea autobusu na niej wcale zła nie jest.
No i Twój projekt zabiera bezpośrednie połączenie, oblegana zresztą dośc mocno z bazarku na Stary Ursus. Dodatkowo warto zauważyć, że w zamierzeniu ZTM linia ma łączyć UD z Ursusem, a nie dodatkowo kluczyć- jednakze to jest już mocno sporna kwestia
Co do wozów wielkopojemnych. IMHO kierowcy mogliby mie problemy przy skręcie z Leszczyńskiego w Krzywoustego. Na pozostałych zakrętach, które zaproponowałem większych problemow być nie powinno.
Mimo iż SKMka zawodzi- niestety- tak czy siak trzeba na nią postawić- zaryzykowac tak jak to zrobiono w Rembertowie. To może zadzialać na plus tak dla SKMki, jaki i mieszkańców Ursusa.
Co do Gołąbek: nie mówię, że Twoja trasa jest zła. Aczkolwiek jeśli 177 miałaby robic taki zakrętas przez Gołąbki to warto rozważyć trasę od zakładów przez Kadłubka, Białego, Przejazdową, a powrót od Krzywoustego przez Leszczyńskiego
Natomiast co do Bony- to naprawdę od wielu miesięcy nie widać światełka w tunelu żeby ta ulica została w końcu wyremontowana do końca. Jednakze idea autobusu na niej wcale zła nie jest.
No i Twój projekt zabiera bezpośrednie połączenie, oblegana zresztą dośc mocno z bazarku na Stary Ursus. Dodatkowo warto zauważyć, że w zamierzeniu ZTM linia ma łączyć UD z Ursusem, a nie dodatkowo kluczyć- jednakze to jest już mocno sporna kwestia
Co do wozów wielkopojemnych. IMHO kierowcy mogliby mie problemy przy skręcie z Leszczyńskiego w Krzywoustego. Na pozostałych zakrętach, które zaproponowałem większych problemow być nie powinno.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Przegubowe.djmc100 pisze:519 na regulska? Rozumiem ze beda krotkie wozy tak?
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
A co ma 191 do zaproponowanej trasy 519
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
- Solaris U10
- Posty: 2710
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Nie wiem dlaczego chcecie skierować 517 czy 187 z pominięciem Placu - z obecnego przystanku Obr. Helu 52 nie ma dojścia w rejony Placu trzeba się cofać aż do Poczty Gdańskiej, w okolicy są głównie domki jednorodzinne i blok przy Parku Achera, a to chyba zbyt mało ma 517, jeśli coś tam musi jeździć to 187. Jestem za puszczaniem linii dwukierunkowo przez Plac, choć należało o tym myśleć przed remontem, aby umieścić tam ewentualną zatoczkę. Co do 194 jestem oczywiście za wydłużeniem. 177 nie powinno zabierać się z przystanku Gierdziejewskiego. 129 przez okolice przyst. PKP - jest to dobry pomysł, ale wydaje mi się, że nie jest to odpowiednia linia, bo wtedy ulica Komp. Kordian traci połączenie z Wolą, a okolice stacji mają 194/384/716, więc przychylam się do propozycji linii 199, ale wydaje mi się, że na ul. Apartamentowej są jednak progi zwalniające. Jeśli ktoś się ze mną nie zgadza - proszę śmiało krytykować.
P.S. Roboty na przystanku Poczty Gdańskiej trwają już w najlepsze.
P.S. Roboty na przystanku Poczty Gdańskiej trwają już w najlepsze.
Zamiast przejazdu ul. Bony proponuje : Przejazdowa, Krzywoustego, Pobożnego, Orłów Piastowskich.dzidek pisze:177 - Pl. Czerwca ... Gierdziejewskiego, Leszczyńskiego, Kadłubka, Leszka Białego, Przejazdowa, Krzywoustego, Bony, Orłów Piastowskich, Keniga, Wojciechowskiego, Jagiełły, Lalki, Kościuszki, Plutonu Torpedy, Dzieci Warszawy, Sławka, Pużaka, Spisaka, (P:Sosnkowskiego) Al. Jerozolimskie ... Odolany (w przyszłości możliwość skrócenia do Okęcia)
A tak po za tym zamiast puszczać na Gołąbki 177 lepiej by było wydłużenie trasy 194 aby bardziej jeździł przez Gołąbki a następująco: Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Leszczyńskiego, Krzywoustego, Pobożnego, Kadłubka ,Laskonogiego na pętle Gołąbki. Powrót Czerwona Droga, Kadłubka, Jagiellończyka, Krzywoustego, Pobożnego, Orłów Piastowskich i dalej starą trasą.
26 27 106 125 149 187 191 194 401 405 517
716 E-5
716 E-5
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Jezdziło. Jelcz M11 (chyba- czy co tam oni kiedyś mieli) Mobilisu na 129 przez kilka tygodni jesienią 2004. Ale nowa pętla jest już na ukończeniu- dwuterminalowa. No i nie mówcie mi jak wyglądają te skręty bo jestem tam średnio raz w tygodniu Przez te 3 lata liceum bardzo mocno sie związałem z UrsusemHieronim pisze:Kiepski pomysł. Skręty z Regulskiej w Bodycha i z Bodycha w Noworegulską są ciasne. Nie wiem, czy jeździło tam kiedyś coś większego niż Urbinetto.djmc100 pisze:A czy one tam dadza rade?
Co do 517- skierowanie go przez Dzieci Warszawy powoduje gigantyczny wzrost popularności nowego 519 na Pużaka i w tych rejonach, a "siedemnastka" i tak nie straci pasaerów z Niedźwiadka i Solipsów. Co do Apratemntowej- wybiorę się jutro, albo w środę zbadac czy są tam progi. A gdyby były to można pomysleć o jakiejś innej pętli -może kólko przez Ryzową, aleje i Składkowskiego na Starodęby aczkolwiek to mocne marnotrawienie wozokilometrów.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
A czy Connexowskie U15 się powyrabia? Ja już bym nie kombinował z trasą 194, tylko utworzył jakąś linię okrężną w Ursusie jako dojazd do SKM, która powinna być - jak to R-11 Kleszczowa zauważył - główną osią komunikacyjną na trasie Ursus - Centrum. Można pomyśleć nad taką lokalną linią.buli pisze:Zamiast przejazdu ul. Bony proponuje : Przejazdowa, Krzywoustego, Pobożnego, Orłów Piastowskich.
A tak po za tym zamiast puszczać na Gołąbki 177 lepiej by było wydłużenie trasy 194 aby bardziej jeździł przez Gołąbki a następująco: Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Leszczyńskiego, Krzywoustego, Pobożnego, Kadłubka ,Laskonogiego na pętle Gołąbki. Powrót Czerwona Droga, Kadłubka, Jagiellończyka, Krzywoustego, Pobożnego, Orłów Piastowskich i dalej starą trasą.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
ehhh ileż mozna tłumaczyc...519 robi za dowozówke ludzi z Powsina,Stegien,Wilanowa i Dolnego Mokotowa do Centrum A wydłużenie jej do Ursusa spowoduje duże zmiany(głównie czasowe) na minus w kursowaniu tejże liniiR-11 Kleszczowa pisze:gigantyczny wzrost popularności nowego 519 na Pużaka i w tych rejonach
Popieram w 100 %Santos pisze:ehhh ileż mozna tłumaczyc...519 robi za dowozówke ludzi z Powsina,Stegien,Wilanowa i Dolnego Mokotowa do Centrum A wydłużenie jej do Ursusa spowoduje duże zmiany(głównie czasowe) na minus w kursowaniu tejże liniiR-11 Kleszczowa pisze:gigantyczny wzrost popularności nowego 519 na Pużaka i w tych rejonach
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Może faktycznie lepszym pomysłem jest przekształcenie 405 w 513.barluk pisze:Popieram w 100 %Santos pisze: ehhh ileż mozna tłumaczyc...519 robi za dowozówke ludzi z Powsina,Stegien,Wilanowa i Dolnego Mokotowa do Centrum A wydłużenie jej do Ursusa spowoduje duże zmiany(głównie czasowe) na minus w kursowaniu tejże linii