Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
ITS A 218
- Posty: 3167
- Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
- Lokalizacja: stąd
Post
autor: ITS A 218 » 20 sty 2007, 10:50
Ja tydzień temu w poniedziałek jechałem M7/525
5303. Kurcze, takiego drugiego rzęcha to chyba nie ma. Na przegubie to strach było stać. Takie wozy powinni likwidować albo wymieniać te przeguby co jakiś czas.
RELOBUS A38 ESTRADY
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8622
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 20 sty 2007, 18:44
endrju pisze:taka kontrole moznaby przeprowadzic w mniej uciazliwych warunkach - np przy zjazdach, a nie w nocnych godzinach szczytu. wg mnie-bezsens
Jeśli autobus byłby niesprawny lub kierowca nietrzeźwy, to wtedy mogłoby być już odrobinę za późno...
-
inflancka2828
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
- Lokalizacja: R-5 Inflancka
-
Kontakt:
Post
autor: inflancka2828 » 20 sty 2007, 18:51
MZ pisze:Jeśli autobus byłby niesprawny lub kierowca nietrzeźwy, to wtedy mogłoby być już odrobinę za późno...
Zgadza się. Ale zatrzymywanie autobusu pełnego pasażerów w środku trasy też nie jest najlepszym rozwiązaniem. Najlepiej kontrole organizować podczas wyjazdów.
MZK Warszawa 1964-1994
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8622
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 20 sty 2007, 19:08
inflancka2828 pisze:Zgadza się. Ale zatrzymywanie autobusu pełnego pasażerów w środku trasy też nie jest najlepszym rozwiązaniem.
W środku trasy, ale tylko częściowo. Na Dworcu Centralnym wykorzystywali rozkładowe postoje.
-
inflancka2828
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
- Lokalizacja: R-5 Inflancka
-
Kontakt:
Post
autor: inflancka2828 » 20 sty 2007, 19:14
MZ pisze:W środku trasy, ale tylko częściowo. Na Dworcu Centralnym wykorzystywali rozkładowe postoje.
A co z wypoczynkiem kierowcy? Posiłek, potrzeby fizjologiczne... O tym nikt nie myśli, bo jak ma potrzebę, to idzie do WC kiedy chce. Spróbuj kiedyś zaplanować rano o której będziesz korzystał z WC i zrealizuj ten plan. Powodzenia.
MZK Warszawa 1964-1994
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8622
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 20 sty 2007, 19:24
inflancka2828 pisze:A co z wypoczynkiem kierowcy? Posiłek, potrzeby fizjologiczne...
Jak powie, że chce do WC, to inspektorzy go nie puszczą na minutę?
-
inflancka2828
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
- Lokalizacja: R-5 Inflancka
-
Kontakt:
Post
autor: inflancka2828 » 20 sty 2007, 19:25
MZ pisze: Jak powie, że chce do WC, to inspektorzy go nie puszczą na minutę?
A jak musi na 5 minut? I jeszcze 10 minut śniadania?
MZK Warszawa 1964-1994
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 20 sty 2007, 19:36
inflancka2828 pisze:A jak musi na 5 minut?
Na pewno da radę. Po za tym kontrole to nie czynność codzienna.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8622
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 20 sty 2007, 19:40
inflancka2828 pisze:A jak musi na 5 minut? I jeszcze 10 minut śniadania?
Śniadanie? W środku nocy? A to nie może przyglądać się inspektorom ITD, jedząc kanapkę?
Nie szukajmy problemów tam, gdzie ich nie ma, odwracając uwagę od bezpieczeństwa.
-
inflancka2828
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
- Lokalizacja: R-5 Inflancka
-
Kontakt:
Post
autor: inflancka2828 » 20 sty 2007, 19:56
MZ pisze:Nie szukajmy problemów tam, gdzie ich nie ma, odwracając uwagę od bezpieczeństwa.
Nikt z kierowców nie chce jeździć wozem, który zagraża bezpieczeństwu. Kontrole są jak najbardziej na rękę kierowcom, bo to oni spędzają najwięcej czasu w autobusach.
MZ pisze:Śniadanie? W środku nocy?
Nie wiem, jak inaczej nazwałbyś przerwę posiłkową kierowcy autobusu nocnego.
MZK Warszawa 1964-1994
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 20 sty 2007, 19:59
z głodu nie umrze, jak przerwę sobie odłoży na inną porę, np. na następny postój na pętli
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 20 sty 2007, 20:01
Uwaga dyscyplinująca: dyskusja odbiega od tytułu tematu!
15/12/2005-12/7/2019
-
pawcio
- Posty: 25434
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 20 sty 2007, 20:09
Będzie ją miał w następnym kółku, lub miał ją w porzednim. Tu akurat nie ma problemu, bo postoje na nocnych są stałe niezależnie od wykonywanego kółka.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
jgas
- Posty: 1401
- Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
- Lokalizacja: z ukrycia
Post
autor: jgas » 20 sty 2007, 20:52
Dzisiejsza Rzepa napisała:
"17 miejskich autobusów skontrolowali w piątek funkcjonariusze Inspekcji Transportu Drogowego. Kierowcom czterech ikarusów i dwóch solarisów Miejskich Zakładów Autobusowych odebrali dowody rejestracyjne z powodu długiej listy usterek, m.in. niesprawnych hamulców, niedziałających drzwi, braku biegu wstecznego. "
Hmm, Solarisy też niesprawne...
-
inflancka2828
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
- Lokalizacja: R-5 Inflancka
-
Kontakt:
Post
autor: inflancka2828 » 20 sty 2007, 20:56
jgas pisze:Hmm, Solarisy też niesprawne...
Co za różnica. Każdy autobus wymaga konserwacji. Lepiej jeździć niesprawnym ikarusem niż niesprawnym solarisem.
MZK Warszawa 1964-1994