[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2008

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 sty 2008, 15:25

kozioł pisze:Może i planują remont, a może planują zamknięcie Jelenia-Wrocław.
Bał bym się raczej o Szklarską Porębę. Przecież tam samochodem się jedzie dwa razy szybciej, niż pociągiem... :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 28 sty 2008, 22:03

nowa porcja poprawek:

-TLK Kordecki i Pojezierze jadą przez Gliwice-Bytom
-Albatros bez odcinka Gdynia-Malbork
-Toruń-Sierpc KKA do odwołania, pociągi w (F)

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 30 sty 2008, 22:55

W najbliższy weekend pociąg pojadą przez Tolkmicko: http://www.pr.pkp.pl/img_in//regiony/po ... ewo%20.pdf
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 31 sty 2008, 0:01

łał! Ostbahn remontują?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 31 sty 2008, 6:12

Możliwe, nie wiem.
Bym się nawet wybrał gdyby była jakaś sensowna możliwość wydostania się z Braniewa.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 31 sty 2008, 7:54

PKS
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 31 sty 2008, 10:06

Napisałem sensowną :P
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 31 sty 2008, 17:56

bohun pisze:Napisałem sensowną :P
Nie trzeba długo czekać, jedzie się 50 minut, nie dziwne, że nadzalewówka upadła.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 lut 2008, 14:14

Arriva nadal jeździ do Sierpca.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
span
Posty: 500
Rejestracja: 15 gru 2005, 0:47
Lokalizacja: OcHoTa rEwIr

Post autor: span » 08 lut 2008, 13:58

Za forum infokolej.pl

5.02.2008 r. - czesko-polska narada w Urzędzie Miejskim w Szklarskiej Porębie.
W tydzień po przejęciu przez Urząd Marszałkowski linii kolejowej nr 311 od stacji Szklarska Poręba do granicy państwa, z inicjatywy Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei (DSDiK) we Wrocławiu odbyła się w Urzędzie Miejskim w Szklarskiej Porębie czesko-polska narada.

Przedmiotem narady było wytypowanie w trybie pilnym czeskiego partnera do wniosku o pozyskanie środków z Programu EWT Polska- Czechy 2007-2013 na rewitalizację linii kolejowej Szklarska Poręba Harrachov oraz omówienie propozycji dalszych działań.

Ustalono, że partnerem dla DSDiK, będzie firma KORID LK. Mówiono o konkretach pozwalających z dużą dozą prawdopodobieństwa na uruchomienie kilku jazd promocyjnych już wiosną tego roku, a w zimowym rozkładzie jazdy można zaplanować regularne połączenia Tanvald – Szklarska Poręba. Czesi przywieźli nawet projekt rozkładu jazdy, który opublikujemy po otrzymaniu ich zgody.

Firma KORID LK koordynowałaby prowadzenie pociągów na linii kolejowej Szklarska Poręba Górna – Harrachov (zasięg oraz koncepcja transportu, planowanie rozkładów jazdy, przygotowanie zamówień i wywiązywanie się z umowy przez przewoźnika, pokrycie udowodnionych strat wynikających z realizowanych przewozów itp.).

Propozycje strony czeskiej przyjęto z zadowoleniem. Czekamy na komunikat DSDiK, w którym zawarta będzie odpowiedź na propozycje strony czeskiej, między innymi zezwolenie na jazdy próbne.
W naradzie uczestniczyli:
Ze strony czeskiej Petr Prokeš, dyrektor firmy KORID LK w Libercu, która jest koordynatorem publicznego transportu w Libereckim Kraju oraz Tomaš Hadek, przedstawiciel Železniční společnost Tanvald.
Ze strony polskiej: Artur Pelc, Gł. Specjalista w (DSDiK); Tomasz Maciejewski, specjalista ds. kolejnictwa w DSDiK; Wiesław Durka, mistrz ds. torowych w sekcji ds. drogowych i budowlanych PLK Wałbrzych sekcja Jelenia Góra oraz gospodarze narady Arkadiusz Wichniak, Burmistrz Szklarskiej Poręby i Grzegorz Sokoliński, przewodniczący Rady Miejskiej w Szklarskiej Porębie.
Na naradę zaproszono również Towarzystwo Kolei Izerskiej, które reprezentowali: Petr Špetlák, wiceprezes TKI – znakomicie tłumaczący przebieg narady i Wojciech Grzybowski, sekretarz TKI.
Na koniec.........otrzymany z firmy KORID LK rozkład jazdy Tanvald-Szklarska Poręba sezon 2008/2009 - jest to propozycja do dalszych konsultacji. Have fun :!:


Fikander pisze:Arriva nadal jeździ do Sierpca.
Arriva w ramach rekompensaty za niedogodności, wzięła na siebie ciężar finansowania części połączenia Toruń-Sierpc. Jak już informowaliśmy, popularny „Sierpczak” miał wypaść z rozkładu jazdy właśnie w lutym. Jako powód Urząd Marszałkowski podaje brak dofinansowania 22-kilometrowego odcinka trasy przebiegającego przez województwo mazowieckie przez tamtejszego marszałka. Szynobusy Arrivy miały mieć swój końcowy przystanek w Skępym. Na razie jednak dojeżdżają również do Sierpca.
- I będzie tak na pewno do 1 kwietnia, gdyż taką zawarliśmy umowę ze spółką Arriva PCC - mówi Tomasz Moraczewski z Urzędu Marszałkowskiego.

źródło: Express Bydogoski


Skoro już jesteśmy przy kujpomie - w dziesiejszym tyfusiarskim dodatku do wybiórczej jest taki oto artykuł pt.:

Marszałek chce rektywować linię Bydgoszcz-Chełmża

Marszałek województwa kujawsko-pomorskiego chce reaktywować nieczynną linię kolejową z Bydgoszczy do Chełmży. Najpierw jednak kolejarze musieliby wyremontować zrujnowane torowisko.
Pociągi z naszego miasta przez Ostromecko, Dąbrowę Chełmińską i Unisław Pomorski do Chełmży przestały kursować w 2000 r. PKP zlikwidowały połączenia twierdząc, że podróżuje nimi za mało osób i ich utrzymanie jest nieopłacalne. Teraz Piotr Całbecki, marszałek województwa, chce reaktywować kursowanie składów. - Uważamy, że linia ta cieszyłaby się zainteresowaniem. Na początek planujemy, żeby pociągi na tej trasie kursowały dwa, trzy razy dziennie - wyjaśnia Tomasz Moraczewski, dyrektor wydziału infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego.
Jednak zanim pociągi ruszą, trzeba wyremontować torowisko. Nieużywane od lat zarosło krzewami, a miejscami stało się łupem złodziei, którzy wynieśli tysiące śrub, podbić torów. Do tego trzeba odbudować przejazdy kolejowe w Brdyujściu i Strzyżawie, wyremontować perony i oświetlenie na zniszczonych stacjach kolejowych. - Szacujemy, że będzie nas to kosztować 4,5 mln zł. W budżecie bydgoskiego zakładu nie mamy na ten cel ani złotówki. Zwróciliśmy się więc do centrali w Warszawie z pytaniem, czy mamy szanse je otrzymać. Odpowiedzi spodziewamy się w ciągu kilku dni - wyjaśnia Tomasz Talarczyk, zastępca dyrektora Zakładu Linii Kolejowych w Bydgoszczy.
Nie wiadomo, czyje składy miałyby jeździć na tej trasie. Gdy okaże się, że znajdą się pieniądze na remont, to marszałek województwa ogłosi przetarg na obsługę połączenia. Zainteresowana nim jest Arriva PCC, która jest pierwszym prywatnym przewoźnikiem kolejowym w Polsce.
- Nie ma jeszcze decyzji w tej sprawie, ale dokładnie przyglądamy się wszystkim możliwościom powiększenia zasięgu naszych usług i chcemy startować we wszystkich możliwych przetargach - wyjaśnia Maciej Królak, rzecznik konsorcjum.
Również Marek Ostrowski, zastępca dyrektora PKP Przewozy Regionalne w Bydgoszczy zapowiada, że jego firma stanie do przetargu.

źródło: Gazeta Wyborcza, Bydgoszcz
Załączniki
Projekt_jizdni_rad_Tanvald_Szklarska_Poreba.pdf
(31.11 KiB) Pobrany 100 razy
KS Unibax Toruń - mój klub
503 - moja linia
208 - linia z przymusu

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 08 lut 2008, 19:20

Wolfchen pisze:
kozioł pisze:Może i planują remont, a może planują zamknięcie Jelenia-Wrocław.
Bał bym się raczej o Szklarską Porębę. Przecież tam samochodem się jedzie dwa razy szybciej, niż pociągiem... :-k
Niby chcą modernizować...
Ale myślę, że jeżeli by ją zamykali od Jeleniej do Szklarskiej, minie jeszcze z pare lat. Ta linia naprawdę jest potrzebna, np. turystom, a przecież dalej jest przejście graniczne... :-k
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lut 2008, 19:45

ziomal pisze:Ta linia naprawdę jest potrzebna, np. turystom, a przecież dalej jest przejście graniczne...
Moja drobna uwaga: spora część turystów jeździ busami, które stoją pod dworcem kolejowym. Wielokrotnie szybciej, a od przystanku kolejowego Szklarska Poręba Górna do granicy (d. przejścia granicznego) jest spory spacerek.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lut 2008, 19:50

Nie podoba mi się ten rozkład, trzy przesiadki z Wrocławia do Liberca? Kpina.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 25 lut 2008, 13:12

Reymont od marca do września pojedzie przez Piotrków, DGZ, Szczakową.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 lut 2008, 14:20

Ale jakto poco dlaczemu? ](*,) ](*,)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ