Projekt zmian na Ursynowie

Moderator: Wiliam

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 17 sie 2008, 14:40

Bastian pisze:Przede wszystkim trzeba dodać, że 192 jest potrzebne nie tylko na samym Ursynowie, ale także w relacjach Wilanowska Poleczki i Natolin Poleczki...
O czym juz szerzej wspominalem wczesniej.

To bedzie linia oblegana przez emerytow, tak jak teraz oblegane jest 505.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36667
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 17 sie 2008, 15:19

Nie tylko emerytów, Poleczki robią się dzielnicą biurową...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 17 sie 2008, 16:19

Na dzien dziesiejszy biurowce sa raczej blizej Pulawskiej.
Problem w tym (dla neo-192), ze sie to niedlugo zmieni.
ZP Zaklady Wkleslodrukowe

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 sie 2008, 10:00

BJ.2052 pisze:Tak jak napisal Bastian - w tym przypadku takt zostanie zachowany.
To znaczy, że korki nie wpływają na czas przejazdu? 8-(
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 sie 2008, 10:03

Wpływają, ale dopóki się mieszczą w rezerwach z pętli, to gęstość autobusów w czasie jest w miarę utrzymana.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 sie 2008, 10:06

Dopóki. No i dopóki wpływ na czas przejazdu każdej z brygad jest porównywalny, co jest marnym założeniem (wystarczy przecież fakt, że 414 na przystanku BW20 pojawia się z taktem rzędu 10-20 zamiast zakładanego 15, w zależności od tego jak akurat pracuje lewoskręt z Grójeckiej i kiedy kierowca zaczyna się wpychać ;]).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5303
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 23 sie 2008, 21:07

No dobra, to te zmiany w końcu wchodzą w życie? Miały być 1 września, a w komunikatach informują jedynie, że 1 września wracają (niektóre) linie z zawieszenia.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 23 sie 2008, 21:30

Komunikat pojawi się zapewne w poniedziałek.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 26 sie 2008, 7:50

Z panem Formińskim się pożegnaliśmy. Temat został posprzątany.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 26 sie 2008, 11:01

Jarek pisze:Komunikat pojawi się zapewne w poniedziałek.
mamy wtorek i ani śladu informacji

a to przecież nie są jakieś tam drobiazgi, tylko prawie że rewolucja.

Pewno pojawią się dopiero za pięć dwunasta, czyli w piątek.

Kabaciarz
Posty: 482
Rejestracja: 01 kwie 2007, 12:41
Lokalizacja: Kabaty

Post autor: Kabaciarz » 26 sie 2008, 12:23

W ogóle ciekawe jaki tabor będzie obsługiwał poszczególne linie ...
Słyszałem, że nowe 505 będzie obsługiwać Mobilis U10 piaseczyńskie,
306 też U10 ale z Ursusa. Nowa wersja 179 będzie miało tyle samo brygad,
czyli 7 DP plus 1 szczytowa. Ale nie wiadomo jakie busiki będą obsługiwały ...
Doszło też do moich uszek, że 306 będzie miała większą częstotliwość.
Podobno ciekawe rzeczy się szykują co do rozdysponowania taboru
na 192 i 166. Byle nie Libera na 192!

Pozdrówka

Kabaciarz

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 26 sie 2008, 12:31

Kabaciarz pisze:Byle nie Libera na 192!
Dęboszczak pisze:192 R-7 (przeguby pt/sb sb/ndz)

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 26 sie 2008, 12:41

Bastian pisze:Przede wszystkim trzeba dodać, że 192 jest potrzebne nie tylko na samym Ursynowie, ale także w relacjach Wilanowska Poleczki i Natolin Poleczki...
I co tu nie przeszkadza laczenie kilku roznych zadan w jednej linii? Ta wypowiedzia potwierdziles ze stosujecie swoja ideologie wybiorczo. Niektore pomysly na tym forum krytykujecie za to ze dana linia laczy kilka funkcji, a tutaj z tym 192 jakos nie przeszkadza ze do linii ktora powinna byc stricte dowozowka na terenie Ursynowa dodajecie inne funkcje. I dlaczego jedna czesc dzielnicy ma cierpiec z powodu nieregularnosci dowozowki a inna nie? Oczywiscie zaraz ktos sie odezwie ze takt bedzie zachowany, co nie jest prawda.

Do polaczenie Natolin :arrow: Poleczki wystarczy 504, nie jezdzi nabite aby musialo miec pomoc. A do polaczenia Wilanowska :arrow: Poleczki trzeba zrobic osobna linie z Wilanowskiej do Wyczolek, a 192 tylko na terenie ursynowa.

Kabaciarz
Posty: 482
Rejestracja: 01 kwie 2007, 12:41
Lokalizacja: Kabaty

Post autor: Kabaciarz » 26 sie 2008, 12:46

Ok dzięki nie zauważyłem info odnośnie 192,
aż taki wielkopojemny?
Także i w dni świąteczne?
bardzo ciekawie się kroi przyszły tydzień. :-)
Acz szkoda, że 179 nie będzie jeżdżiło przez
mój rewir, mieszkam blisko Rosoła.

Pozdrówka zasyłam

Kabaciarz

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 26 sie 2008, 12:56

geograf_OSU pisze:
Bastian pisze:Przede wszystkim trzeba dodać, że 192 jest potrzebne nie tylko na samym Ursynowie, ale także w relacjach Wilanowska Poleczki i Natolin Poleczki...
I co tu nie przeszkadza laczenie kilku roznych zadan w jednej linii? Ta wypowiedzia potwierdziles ze stosujecie swoja ideologie wybiorczo. Niektore pomysly na tym forum krytykujecie za to ze dana linia laczy kilka funkcji, a tutaj z tym 192 jakos nie przeszkadza ze do linii ktora powinna byc stricte dowozowka na terenie Ursynowa dodajecie inne funkcje. I dlaczego jedna czesc dzielnicy ma cierpiec z powodu nieregularnosci dowozowki a inna nie? Oczywiscie zaraz ktos sie odezwie ze takt bedzie zachowany, co nie jest prawda.

Do polaczenie Natolin :arrow: Poleczki wystarczy 504, nie jezdzi nabite aby musialo miec pomoc. A do polaczenia Wilanowska :arrow: Poleczki trzeba zrobic osobna linie z Wilanowskiej do Wyczolek, a 192 tylko na terenie ursynowa.
Rozumiem że 504 także łączy Al. Lotników z Ursynowem. Głupotą jest tworzenie linii na trasie Metro Wilanowska - Wyczółki. Od dawna wiadomo że takie połączenie jest potrzebne. Korki na Puławskiej nie są tak duże żeby powodowały nie wiadomo jaką nieregularność tej linii.

ODPOWIEDZ