Jest przecież dość duża zatoka w kierunku Kasprowicza za skrzyżowaniem Al.Reymonta / Żeromskiego. Następnym przystankiem byłoby OCZAPOWSKIEGO 01fraktal pisze:Chciałbyś puścić autobus Oczapowskiego w dwie strony? To musiałbyś zrobić nowe przystanki w kierunku Kasprowicza.... Ogólnie, to myślałem, że będziesz upraszczał trasy, a nie je komplikował...
KM po ukoĹczeniu budowy pierwszej linii Metra
Moderator: Wiliam
Technicznie jest to możliwe - przypomnę, że swego czasu, gdy Żeromskiego było nieprzejezdne z powodu weekendowego remontu, to objazd dla autobusów z Chomików poprowadzono właśnie Oczapowskiego. Zastanawiam się tylko nad sensownością takiego rozwiązania? Czy Bemowo musi mieć koniecznie połączenie ze Słodowcem i Starymi Bielanami? Przecież do metra mogliby się równie dobrze przesiadać na stacji Wawrzyszew zamiast Stare Bielany... A już na pewno nie podoba mi się pomysł skracania 184. 184 ma dobre zapełnienie już od bazarku na Wolumenie (i to nie tylko w dni targowe, choć akurat w te dni szczególnie), a nowe 112 nie zachowywałoby tej relacji.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie musi na Starych Bielanach, ale 184 z Wawrzyszewa nie wzmocnisz na pewno. A 112 według mnie można by, bo byłoby kosztem czego. Gdybym miał do wyboru linię co 15 z Wawrzyszewa i co 8 ze Starych Bielan, chyba wiesz, co bym wybrał. A na Wolumen przecież wysłałoby się coś innego...fraktal pisze:Czy Bemowo musi mieć koniecznie połączenie ze Słodowcem i Starymi Bielanami? Przecież do metra mogliby się równie dobrze przesiadać na stacji Wawrzyszew zamiast Stare Bielany...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Nie podoba mi się pozbawianie Broniewskiego 112. Ale o tym jeszcze pogadamyBastian pisze:Pomysł ciekawy, a jesienią poszedłbym nawet dalej i puścił Reymonta - Oczapowskiego - Kasprowicza (!) - Żeromskiego - AK, zarazem skracając 184 do Jelonek lub Bemowa, a 156 do Bródna (lub nawet kasując). No i oczywiście wtedy to 112 trzeba by wzmocnić do 8 minut. Bemowo miałoby dobry dojazd do Starych Bielan, a Bródno połączenie ze Słodowcem
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Pomysł nie za bardzo mi się podoba.Bastian pisze:Czemu na kilka miesięcy? Pomysł ciekawy, a jesienią poszedłbym nawet dalej i puścił Reymonta - Oczapowskiego - Kasprowicza (!) - Żeromskiego - AK, zarazem skracając 184 do Jelonek lub Bemowa, a 156 do Bródna (lub nawet kasując). No i oczywiście wtedy to 112 trzeba by wzmocnić do 8 minut. Bemowo miałoby dobry dojazd do Starych Bielan, a Bródno połączenie ze SłodowcemJacekM pisze:Totalna bzdura, po co zmieniać dobrze funkcjonującą trasę na kilka miesięcy?
Na Kasprowicza na odcinku Oczapowskiego - Słodowiec widziałbym jednak zdecydowanie linię jadącą w całym ciągu Kasprowicza aż do Huty zapewniającą relacje lokalne, czyli 156.
Bemowo do metra dowoziłbym wydłużonym i lekko wzmocnionym 105 od Piastów Śląskich po trasie 184, przy jednoczesnym skróceniu 184 do Jelonek.
Zachowałbym jednak relację Bemowo - Broniewskiego realizowaną przez 112.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Może 106?fraktal pisze:Ale co na przykład?
No to przecież ta relacja by została.Nazgul pisze:Zachowałbym jednak relację Bemowo - Broniewskiego realizowaną przez 112.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Za dużo kombinowania i za dużo linii na Oczapowskiego, tym bardziej, że widziałbym nową bardzo częstą linię lokalną (po wycofanu 114 z Żeromskiego) z Chomików przez M Wawrzyszew w ciąg Żeromskiego do Włościańskiej, która pełniłaby 3 istotne relacje: Chomiki - M Wawrzyszew, Wawrzyszew - ciąg Żeromskiego, ciąg Żeromskego - M Słodowiec/MarymontBastian pisze:Może 106?
Ja w ten ciąg wrzuciłbym 197, żeby przy okazji zahaczało o M Stare Bielany, czyli na trasie: Gwiaździsta - Podleśna - Kasprowicza - Al. zjednoczenia - Jarzębskiego - Broniewskiego - ... - Tunelowaselsa pisze: Bez autobusu zostaje wtedy jednak ciąg Al. Zjednoczenia /Jarzębskiego- pytanie na ile jest on kluczowy
Skoro ma być 106, to tym bardziej nie warto chyba się bawić w nowy wariant 112. Ale jeśli zabierzesz 106 z Sokratesa, to co tam dasz w zamian?Bastian pisze:Może 106?
Skoro już tak sobie fantazjujemy na temat przebiegu linii na Bielanach, to można również pokusić się o dowożenie Chomiczówki do stacji Stare Bielany i puścić autobus, wykorzystując częściowo trasę niedawno uruchomionego darmobusu do Leclerca po trasie Chomiczówka - Wólczyńska - Oczapowskiego - Kasprowicza-Żeromskiego- Słowackiego-Włościańska. Może to nie jest trasa do najbliższej stacji, ale za to obejmuje ZP Aspekt.
[ Dodano: 2008-04-26, 10:20 ]
Relację Wawrzyszew - ciąg Żeromskiego po skróceniu 114 w pełni może zaspokoić odpowiednio wzmocnione 103. Nie trzeba tworzyć nowej linii (z Wawrzyszewa do Słodowca i Marymontu będzie metro, poza tym jakaś linia autobusowa na Kasprowicza powinna zostać - np. 156).Nazgul pisze:z Chomików przez M Wawrzyszew w ciąg Żeromskiego do Włościańskiej, która pełniłaby 3 istotne relacje: Chomiki - M Wawrzyszew, Wawrzyszew - ciąg Żeromskiego, ciąg Żeromskego - M Słodowiec/Marymont
Właśnie o to chodzi, że 103 połączyłbym ze 132, a patrząc od strony cmentarza przed Kasprowicza oraz za Wilsona zbyt duża częstotliwość takiej linii nie jest potrzebna, a może być za mała na odcinku Wawrzyszew - ciąg Żeromskiego, więc tutaj przydałoby się uzupełnienie. Poza tym po wycofaniu 114 z Żeromskiego oraz skróceniu 7xx do Huty, samo 116 i 110 w relacji M Słodowiec/Marymont - ciąg Żeromskiego będzie raczej za mało.fraktal pisze:Relację Wawrzyszew - ciąg Żeromskiego po skróceniu 114 w pełni może zaspokoić odpowiednio wzmocnione 103. Nie trzeba tworzyć nowej linii (z Wawrzyszewa do Słodowca i Marymontu będzie metro, poza tym jakaś linia autobusowa na Kasprowicza powinna zostać - np. 156).