KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

barluk
Posty: 167
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:22
Lokalizacja: Bielany
Kontakt:

Post autor: barluk » 25 kwie 2008, 16:40

fraktal pisze:Chciałbyś puścić autobus Oczapowskiego w dwie strony? To musiałbyś zrobić nowe przystanki w kierunku Kasprowicza.... Ogólnie, to myślałem, że będziesz upraszczał trasy, a nie je komplikował...
Jest przecież dość duża zatoka w kierunku Kasprowicza za skrzyżowaniem Al.Reymonta / Żeromskiego. Następnym przystankiem byłoby OCZAPOWSKIEGO 01

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 kwie 2008, 18:25

Technicznie jest to możliwe - przypomnę, że swego czasu, gdy Żeromskiego było nieprzejezdne z powodu weekendowego remontu, to objazd dla autobusów z Chomików poprowadzono właśnie Oczapowskiego. Zastanawiam się tylko nad sensownością takiego rozwiązania? Czy Bemowo musi mieć koniecznie połączenie ze Słodowcem i Starymi Bielanami? Przecież do metra mogliby się równie dobrze przesiadać na stacji Wawrzyszew zamiast Stare Bielany... A już na pewno nie podoba mi się pomysł skracania 184. 184 ma dobre zapełnienie już od bazarku na Wolumenie (i to nie tylko w dni targowe, choć akurat w te dni szczególnie), a nowe 112 nie zachowywałoby tej relacji.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 25 kwie 2008, 18:30

Za rok problem dojazdu do Kasprowicza rozwiąże planowane przedłużenie Reymonta. Nie ma więc potrzeby budowy dodatkowych przystanków na Oczapowskiwgo.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 kwie 2008, 18:54

fraktal pisze:Czy Bemowo musi mieć koniecznie połączenie ze Słodowcem i Starymi Bielanami? Przecież do metra mogliby się równie dobrze przesiadać na stacji Wawrzyszew zamiast Stare Bielany...
Nie musi na Starych Bielanach, ale 184 z Wawrzyszewa nie wzmocnisz na pewno. A 112 według mnie można by, bo byłoby kosztem czego. Gdybym miał do wyboru linię co 15 z Wawrzyszewa i co 8 ze Starych Bielan, chyba wiesz, co bym wybrał. A na Wolumen przecież wysłałoby się coś innego...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 25 kwie 2008, 18:59

Bastian pisze:Pomysł ciekawy, a jesienią poszedłbym nawet dalej i puścił Reymonta - Oczapowskiego - Kasprowicza (!) - Żeromskiego - AK, zarazem skracając 184 do Jelonek lub Bemowa, a 156 do Bródna (lub nawet kasując). No i oczywiście wtedy to 112 trzeba by wzmocnić do 8 minut. Bemowo miałoby dobry dojazd do Starych Bielan, a Bródno połączenie ze Słodowcem :-k
Nie podoba mi się pozbawianie Broniewskiego 112. Ale o tym jeszcze pogadamy ;)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 25 kwie 2008, 20:44

Bastian pisze:
JacekM pisze:Totalna bzdura, po co zmieniać dobrze funkcjonującą trasę na kilka miesięcy?
Czemu na kilka miesięcy? Pomysł ciekawy, a jesienią poszedłbym nawet dalej i puścił Reymonta - Oczapowskiego - Kasprowicza (!) - Żeromskiego - AK, zarazem skracając 184 do Jelonek lub Bemowa, a 156 do Bródna (lub nawet kasując). No i oczywiście wtedy to 112 trzeba by wzmocnić do 8 minut. Bemowo miałoby dobry dojazd do Starych Bielan, a Bródno połączenie ze Słodowcem :-k
Pomysł nie za bardzo mi się podoba.
:arrow: Na Kasprowicza na odcinku Oczapowskiego - Słodowiec widziałbym jednak zdecydowanie linię jadącą w całym ciągu Kasprowicza aż do Huty zapewniającą relacje lokalne, czyli 156.
:arrow: Bemowo do metra dowoziłbym wydłużonym i lekko wzmocnionym 105 od Piastów Śląskich po trasie 184, przy jednoczesnym skróceniu 184 do Jelonek.
:arrow: Zachowałbym jednak relację Bemowo - Broniewskiego realizowaną przez 112.

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 kwie 2008, 20:57

Plesim pisze:Za rok problem dojazdu do Kasprowicza rozwiąże planowane przedłużenie Reymonta
Coś mi się wydaje, że dłużej to potrwa.
Bastian pisze:A na Wolumen przecież wysłałoby się coś innego...
Ale co na przykład?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 kwie 2008, 22:35

fraktal pisze:Ale co na przykład?
Może 106? :-k
Nazgul pisze:Zachowałbym jednak relację Bemowo - Broniewskiego realizowaną przez 112.
No to przecież ta relacja by została.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 26 kwie 2008, 1:02

Bastian pisze:Może 106? :-k
Za dużo kombinowania i za dużo linii na Oczapowskiego, tym bardziej, że widziałbym nową bardzo częstą linię lokalną (po wycofanu 114 z Żeromskiego) z Chomików przez M Wawrzyszew w ciąg Żeromskiego do Włościańskiej, która pełniłaby 3 istotne relacje: Chomiki - M Wawrzyszew, Wawrzyszew - ciąg Żeromskiego, ciąg Żeromskego - M Słodowiec/Marymont
selsa pisze: Bez autobusu zostaje wtedy jednak ciąg Al. Zjednoczenia /Jarzębskiego- pytanie na ile jest on kluczowy :-k
Ja w ten ciąg wrzuciłbym 197, żeby przy okazji zahaczało o M Stare Bielany, czyli na trasie: Gwiaździsta - Podleśna - Kasprowicza - Al. zjednoczenia - Jarzębskiego - Broniewskiego - ... - Tunelowa

Awatar użytkownika
Sindbad
Posty: 900
Rejestracja: 16 gru 2005, 15:58
Lokalizacja: Służew

Post autor: Sindbad » 26 kwie 2008, 2:34

:?: :?: :?: Przecież z pod wiaduktu na Marymonckiej są trzy kroki do stacji Marymont :-k
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
S.J.Lec

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 26 kwie 2008, 10:11

Bastian pisze:Może 106? :-k
Skoro ma być 106, to tym bardziej nie warto chyba się bawić w nowy wariant 112. Ale jeśli zabierzesz 106 z Sokratesa, to co tam dasz w zamian?

Skoro już tak sobie fantazjujemy na temat przebiegu linii na Bielanach, to można również pokusić się o dowożenie Chomiczówki do stacji Stare Bielany i puścić autobus, wykorzystując częściowo trasę niedawno uruchomionego darmobusu do Leclerca po trasie Chomiczówka - Wólczyńska - Oczapowskiego - Kasprowicza-Żeromskiego- Słowackiego-Włościańska. Może to nie jest trasa do najbliższej stacji, ale za to obejmuje ZP Aspekt. :razz:

[ Dodano: 2008-04-26, 10:20 ]
Nazgul pisze:z Chomików przez M Wawrzyszew w ciąg Żeromskiego do Włościańskiej, która pełniłaby 3 istotne relacje: Chomiki - M Wawrzyszew, Wawrzyszew - ciąg Żeromskiego, ciąg Żeromskego - M Słodowiec/Marymont
Relację Wawrzyszew - ciąg Żeromskiego po skróceniu 114 w pełni może zaspokoić odpowiednio wzmocnione 103. Nie trzeba tworzyć nowej linii (z Wawrzyszewa do Słodowca i Marymontu będzie metro, poza tym jakaś linia autobusowa na Kasprowicza powinna zostać - np. 156).

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 26 kwie 2008, 13:03

fraktal pisze:wykorzystując częściowo trasę niedawno uruchomionego darmobusu do Leclerca
Ależ to muchy wozi by the way :D
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 26 kwie 2008, 15:16

fraktal pisze:Skoro ma być 106, to tym bardziej nie warto chyba się bawić w nowy wariant 112. Ale jeśli zabierzesz 106 z Sokratesa, to co tam dasz w zamian?
może by dać wtedy jakąś nową linie okresową np 3XX super mocną w szczytach 8-(

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 26 kwie 2008, 18:28

fraktal pisze:Relację Wawrzyszew - ciąg Żeromskiego po skróceniu 114 w pełni może zaspokoić odpowiednio wzmocnione 103. Nie trzeba tworzyć nowej linii (z Wawrzyszewa do Słodowca i Marymontu będzie metro, poza tym jakaś linia autobusowa na Kasprowicza powinna zostać - np. 156).
Właśnie o to chodzi, że 103 połączyłbym ze 132, a patrząc od strony cmentarza przed Kasprowicza oraz za Wilsona zbyt duża częstotliwość takiej linii nie jest potrzebna, a może być za mała na odcinku Wawrzyszew - ciąg Żeromskiego, więc tutaj przydałoby się uzupełnienie. Poza tym po wycofaniu 114 z Żeromskiego oraz skróceniu 7xx do Huty, samo 116 i 110 w relacji M Słodowiec/Marymont - ciąg Żeromskiego będzie raczej za mało.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 26 kwie 2008, 20:48

Według mnie pomysły Nazgula na temat obsługi Bielan są najlepsze ,ale 197 nie ruszać . (-X

ODPOWIEDZ