Strona 27 z 37
Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 3:51
autor: Glonojad
Formalnie dla 401 19 minut nie starczy, ale w praktyce można dać i 39 i małe szanse, by więcej niż 2 autobusy się pojawiĺy
Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 8:42
autor: pawcio
Zacznijmy od tego, że na skrzyżowaniu Umińskiego/Bora takie 401 nie miałoby prawa ani jak zawrócić.
Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 12:23
autor: Vilén
Wolfchen pisze:A ja bym dał na Gocław, z uwzględnieniem koordynacji ze 148 na odcinku Gocław - Dolinka. Relacja wbrew pozorom dość popularna.
To może od razu zrobić z tego jedną silną linię, powiedzmy na trasie BOKSERSKA - Postępu - Al. Lotników - Wałbrzyska - Most Siekiewkowski - Gocław - WIATRACZNA? Zaś 148 skrócić do odcinka między lotniskiem a Ursynowem.
Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 13:15
autor: pawcio
401 z Marsa na Gocław trochę ludzi przywozi rano, więc tak łatwo tego nie wytniesz.
Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 18:38
autor: kalapix
Wydaje mi się, że w porównaniu z ubiegłymi latami, 401 na trasie Marysin - lewy brzeg Wisły wozi coraz więcej pasażerów, nie tylko rano czy popołudniu. Bynajmniej nie jest to zasługa Gocławia. Nie rozumiem więc, dlaczego 401 ew. miałoby być skrócone tylko do Gocławia.
Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 19:08
autor: pawcio
Przenoszenie 401 wgłąb Gocławia musi skutkować przeniesieniem 148 na Zapłowiecze. Ale to nie miejsce na takie dywagacje.
Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 20:58
autor: Vilén
pawcio pisze:401 z Marsa na Gocław trochę ludzi przywozi rano, więc tak łatwo tego nie wytniesz.
Tj. masz na myśli, że przywozi ludzi których celem podróży jest Gocław, czy tych których interesuje przejechanie dalej na drugi brzeg Wisły? Bo to pierwsze da się łatwo załatać wydłużeniem 168 na Marysin, odpowiedź na drugie zależy od tego skąd się biorą ludzie chcący wsiąść do 401 na Marsa.
Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 21:13
autor: pawcio
Jest biegały i stale rosnący (choć w tempie żółwim) potok z Marsa na Mokotów. Skąd dokładnie to nie wiem.
Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 21:25
autor: Wiliam
Może dojazdy na Służewiec? 401 do PKP Służewiec jedzie z Zapłowiecza nieznacznie dłużej niż S2 i to przy lepszej częstotliwości. Przynajmniej rozkładowo.
Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 21:34
autor: pawcio
Rozkład 401 służy wyłącznie do wyznaczania opóźnień. Rano zdarzyło mi się na odcinku Gocław-Beldan złapać rozpiętość pod 5 minut przyspieszenia do godziny opóźnienia.
Odp: Linie 189 i 401
: 24 paź 2014, 22:39
autor: Miki996
Autobus Czerwon pisze:Mam zupełnie odmienne uczucia od twoich, ale może jeździmy w innych godzinach.
Niestety nie mam czasu i chęci na jazdę non stop jednym autobusem. W DŚ zazwyczaj jeżdżę w godzinach 9-16 od Jadźwingów do Magellana albo dalej, więc wątpię że jeździmy w innych godzinach.
Linie 189 i 401
: 25 paź 2014, 16:19
autor: Piottr
reserved pisze:A nie dałoby się zrobić jakiegoś 317f (znaczy się całotygodniowego) na trasie skróconej WILANÓW - RZYMOWSKIEGO? Przy okazji poprawilibyśmy jakoś komunikacyjnie ciąg Al. Wilanowskiej.
Przypomnę, że kiedyś była taka linia całotygodniowa, nazywała się 117, i nie ma co kombinować, po prostu powinna wrócić.
Może nie jako 117 na Gocław, ale jako całotygodniowa linia z Wilanowa (a może nawet - z Sadyby, coby 180 wzmocnić) do GalMoku i na stary Mokotów.
Linie 189 i 401
: 25 paź 2014, 17:32
autor: Autobus Czerwon
I z jaką częstotliwością ta linia by wróciła? Znów 3 kursy na godzinę?
Linie 189 i 401
: 25 paź 2014, 19:53
autor: reserved
Była taka linia, ale trzy razy dłuższa. A to robi różnicę! Zresztą 117 dalej jest, tylko pod postacią innej linii. 117 podzielono na 507 i 317.
Linie 189 i 401
: 25 paź 2014, 20:17
autor: MichalJ
I którą z tych linii dojadę z Madalińskiego do Smyka?