Strona 27 z 50

: 08 gru 2012, 18:48
autor: Szeregowy_Równoległy
A112 wrócił.

: 08 gru 2012, 18:52
autor: sajbeer
Szeregowy_Równoległy pisze:A112 wrócił.
To już SU18 na 159 nie zobaczymy w przyszłym tygodniu :?: :D

: 08 gru 2012, 21:51
autor: Pawel_
Napiszę Ci w poniedziałek rano, okej? :P

: 08 gru 2012, 22:35
autor: Walas
Szeregowy_Równoległy pisze:A112 wrócił.
Zgadza się, (na 118) dziś.

: 09 gru 2012, 10:59
autor: 2952
Kelly pisze:Czyli co, solówki zostają a przeguby out?
Aż takiej wiedzy nie mam, bo słyszało się różne bajki na temat solo-Ikarusów. Miały już nie jeździć wg. jednej teorii, wg. drugiej wszystkie miały do końca roku być skasowane, a teraz takie #6308, #6381 czy #6382 mają poprzedłużoną datę ważności badań technicznych do 05.2013 r.
Wyjątek może stanowić wóz #6474, któremu badania się kończą jakoś pod koniec zbliżającego się tygodnia (chyba 14.12) i raczej dłużej nie pojeździ.

: 21 gru 2012, 9:17
autor: Bernard

: 21 gru 2012, 9:46
autor: michał1984
Bernard pisze:A325 wraca do życia
Temu co znowu było jakiś pożarek czy wypadek?

: 21 gru 2012, 11:24
autor: R-9 Chełmska
Pogorzelec.

: 21 gru 2012, 11:46
autor: Marvin
Bernard pisze:A325 wraca do życia
Przeciąga się ten remont od niepamiętnych czasów. Tylko po co? Rozumiem, że w Warszawie się przyda przez pół roku, a co potem? Do jakiegoś PKS-u mobilisowego?

: 21 gru 2012, 19:15
autor: Szeregowy_Równoległy
Mobilisowi na pewno się przyda. Nie po to U10 wykupili z leasingu, żeby ich nie reanimować i z nich później nie korzystać. Plota głosi o wypchnięciu ich do PKSów.

: 27 gru 2012, 5:24
autor: Michalk001
Mogliby podpisać umowy z podwarszawskimi miastami i puścić je np. na 717 bez udziału ZTM. Ceny jakie narzuca ZTM za linie podmiejskie to już lekka przesada i jak widać na przykładzie linii P-1 da się taniej i na WKM. Nie obraziłbym się gdyby wróciły na 717 - wtedy jeździły dość punktualnie i kursy nie wypadały, wystarczy jak ostatnio na mrozie -13 czekałem na 717 godzinę później podjechała A508 która w połowie trasy padła na wszystkie drzwi.

: 27 gru 2012, 14:40
autor: Kamil1992
Tak. Tylko czy od marca na takich liniach będzie obowiązywała WKM? I w ogóle to nie w temacie chyba? :-k

: 30 gru 2012, 10:54
autor: blinski
Mam takie pytanie - czy jest szansa na znalezienie (bądź stworzenie przez kogoś z dostępem do danych) wykazu wozów wyremontowanych już 'po nowemu'? Na koniec roku fajnie byłoby mieć wgląd w taką listę :)
Druga rzecz - czy w 2013 gnioty i odkurzacze będą dalej przechodzić solidne remonty, czy zawieszono je tak jak w przypadku neoplanów?

: 30 gru 2012, 12:55
autor: Mateusz950
blinski pisze:Druga rzecz - czy w 2013 gnioty i odkurzacze będą dalej przechodzić solidne remonty, czy zawieszono je tak jak w przypadku neoplanów?
Z tego co ja rozumiem, to dyrekcja CWS-u powiedziała, że Jelcze M121M i M181M już nie będą remontowane, ewentualne jakieś wymiany części po awarii.

: 30 gru 2012, 18:19
autor: beni
Wozy które przemalowano w nowy wzór malowania:
NM223.3 - 1305, 1306, 1307, 1308, 1309, 1311, 1313, 1314
NG313 - 3309, 3336, 3353, 3362, 3904, 3918
N4020 - 6715, 6747, 6812, 6814, 6818, 6881, 6933, 6935, 6936, 6937, 6938, 6960, 6961, 6971, 6973, 6977
M121M - 4632, 4701, 4707, 4709, 4733, 4741, 4783, 4873, 4890, 4897, 4899
M181M - 7866, 7871, 7891, 7902, 7961
SU12 - 1106, 1111, 1509, 1516, 1517
SU15 - 8001, 8002, 8006, 8007, 8008, 8014, 8030, 8033, 8606, 8612, 8613, 8622, 8701, 8702, 8703, 8704, 8705, 8706, 8707, 8708, 8709, 8710, 8712, 8713, 8715, 8717, 8718, 8720, 8722, 8723, 8726, 8728, 8729, 8734, 8735, 8736, 8737, 8738, 8739, 8740, 8745, 8751, 8754, 8759, 8760, 8762, 8763, 8765, 8766, 8767, 8770, 8773, 8903, 8904, 8910, 8913, 8919, 8920, 8921
SU18 - 8112, 8138, 8139, 8167, 8187, 8192, 8196, 8216, 8428, 8432


Wozy NM223,3, NG313, N4020, M121M, M181M, SU15 przemalowane po remontach.
Wozy SU12 i SU18 przemalowane przy różnych okazjach typu po kolizjach, obcierkach itp.