Strona 262 z 397

Priorytety dla tramwajów

: 27 lut 2018, 17:34
autor: drobert
33 pewnie na al. Reymonta albo Parku Olszyna utknęło

Priorytety dla tramwajów

: 28 lut 2018, 8:48
autor: person
Od kilku (mrozowych) dni coś dziwnego dzieje się z tramwajami na Broniewskiego. Wczoraj po 7 nie było niczego na horyzoncie, chociaż zawsze "coś" jedzie lub odjechało.
Za to dzisiaj Radosław w normie. Korek na jezdni, zator na szynach, światła w pracy.

Priorytety dla tramwajów

: 02 mar 2018, 12:09
autor: fik
Poc Vocem pisze:
27 lut 2018, 11:20
To nie jest jakieś wielkie odkrycie, że na drogach dających poczucie bezpieczeństwa zdarza się więcej wypadków. Zwłaszcza gdy poczucie bezpieczeństwa jest fałszywe.

Po przeliczeniu na kilometr najwięcej wypadków jest na autostradach i ekspresówkach.
2016, liczba wypadków wg rodzajów drogi:
A: 415, 0,26 wypadku/km
DK: 7997, 0,41 wypadku/km

Źródło: klik.

Priorytety dla tramwajów

: 02 mar 2018, 13:45
autor: Sebastian
Z porównaniem DK i A to tak samo jak porównanie dróg vs kolej lub lotnictwo. Wypadków jest mniej, ale jak się wydarzą to są tragiczniejsze i bardziej efektowne stąd przekonanie o bezpieczeństwie. Sam znam osoby, które panicznie boją się lecieć samolotem, ale zap*ć samochodem już nie.

Priorytety dla tramwajów

: 02 mar 2018, 20:33
autor: grzegorz
Sebastian pisze:
02 mar 2018, 13:45
Z porównaniem DK i A to tak samo jak porównanie dróg vs kolej lub lotnictwo. Wypadków jest mniej, ale jak się wydarzą to są tragiczniejsze i bardziej efektowne stąd przekonanie o bezpieczeństwie. Sam znam osoby, które panicznie boją się lecieć samolotem, ale zap*ć samochodem już nie.
Wypadki na kolei właśnie z reguły nie kończą się bardzo źle - patrz ostatnie 2 zderzenia pociągów w / pod Warszawą. Oprócz Szczekocin nie pamiętam w ostatnich 20 latach wypadku w wieloma ofiarami w pociągu. Chyba, że dołączymy katastrofy na przejazdach, ale nie o tym chyba mówisz.

Priorytety dla tramwajów

: 03 mar 2018, 20:21
autor: Stary Pingwin
Na Marszałkowskiej od Centrum do Placu Zbawiciela to już tak będzie z sygnalizacją? Tramwaj staje co 60 metrów i kwitnie 90 sekund.

Priorytety dla tramwajów

: 04 mar 2018, 1:16
autor: pawcio
Będzie lepiej bo będzie dodana minuta.

Priorytety dla tramwajów

: 04 mar 2018, 10:17
autor: Stary Pingwin
Poprawiamy kierowcom indywidualnym kosztem pasażerów tramwajów. Doskonałe hasło na zbliżające się wybory samorządowe.

Priorytety dla tramwajów

: 04 mar 2018, 20:56
autor: drobert
Może władze miasta stwierdziły, że ich wyborcy jeżdżą samochodami i należą im się różne ułatwienia. W końcu zazwyczaj burza się robi jak się utrudni życie samochodziarzom a dodawanie kolejnych sygnalizacji dla tramwajów i wydłużenie czasu przejazdu przechodzi bez echa.

Priorytety dla tramwajów

: 07 mar 2018, 11:24
autor: Stary Pingwin
Czy każda uliczka dochodząca do Marszałkowskiej musi mieć dłużej zielone niż Marszałkowska?

Priorytety dla tramwajów

: 07 mar 2018, 13:23
autor: gfedorynski
No pewnie, bo mają zwykle po jednym pasie, a Marszałkowska trzy!

Priorytety dla tramwajów

: 07 mar 2018, 16:44
autor: pawcio
Przede wszystkim piesi muszą przejść na raz przez 6-7 pasów i torowisko.

Priorytety dla tramwajów

: 07 mar 2018, 21:50
autor: drobert
A piesi nie mogą mieć część światła razem z lewoskrętem a część z ulicą poprzeczną?

Priorytety dla tramwajów

: 08 mar 2018, 8:16
autor: Stary Pingwin
pawcio pisze:
07 mar 2018, 16:44
Przede wszystkim piesi muszą przejść na raz przez 6-7 pasów i torowisko.
Jest wiele miejsc w Warszawie, gdzie nie jest to dogmatem.

Priorytety dla tramwajów

: 08 mar 2018, 10:08
autor: Poc Vocem
I są to złe miejsca, bardzo złe. W wyniku takich a nie innych norm dot. projektowania sygnalizacji bardzo często przejścia "na dwa razy" motywują pieszych do biegania, a to jest bardzo złe