Strona 263 z 264

Komunikacja podmiejska

: 27 maja 2023, 22:49
autor: kajo
ashir pisze:
27 maja 2023, 21:50
Ale od operatorów wymaga się rezerwy taborowej, a rezerwa kadrowa to chyba w ogóle byłaby nieweryfikowalna...
Można dać wymóg zatrudnienia określonej liczby kierowców na pełen etat.

Komunikacja podmiejska

: 28 maja 2023, 11:53
autor: px33
To będzie jedynie promowało większe firmy, które będą miały większą liczbę zatrudnionych kierowców ale i więcej zadań.

Komunikacja podmiejska

: 28 maja 2023, 12:13
autor: pawcio
Przy większej skali działalności rezerwa może być proporcjonalnie mniejsza.

Komunikacja podmiejska

: 28 maja 2023, 15:42
autor: Łukasz
Rezerwa powinna po prostu być liczona z wariancji a nie ze średniej.

Komunikacja podmiejska

: 25 paź 2023, 11:11
autor: reserved
Ktoś napisał w petycji do ZTM prośbę o uruchomienie linii autobusowej z Pruszkowa (os. Staszica) przez obwodnicę S2 do Metra Wilanowska argumentując to poprawą połączenia z Ursynowem i okolicznymi dzielnicami.

Komunikacja podmiejska

: 02 lis 2023, 22:15
autor: Lukas
GPA od 2024 r. powiększy się m.in. o gminę Brwinów, której dotychczasowe własne linie zostaną włączone do sieci z numerami 6x. Dodatkowo kilka nowych ciekawostek w postaci linii do Żyrardowa

https://gpa.grodzisk.pl/nowa-siec-polac ... rzygniety/

Komunikacja podmiejska

: 30 lis 2023, 22:36
autor: Flash8222
Na 743 na próbę zostaną wysłane przeguby.
https://ozarow-mazowiecki.pl/2023/11/29 ... egubowych/

Komunikacja podmiejska

: 30 lis 2023, 22:51
autor: Walas
Flash8222 pisze:
30 lis 2023, 22:36
Na 743 na próbę zostaną wysłane przeguby.
https://ozarow-mazowiecki.pl/2023/11/29 ... egubowych/
Przeguby na tej linii bez problemu dadzą radę bo już wielokrotnie jeździły.

Komunikacja podmiejska

: 01 gru 2023, 7:51
autor: Flash8222
Wszystko zależy od kierowcy. Ogólnie do dzisiaj byl tam zakaz wysyłania przegubów namaszczony przez samego miejskiego przewoźnika.

Komunikacja podmiejska

: 01 gru 2023, 8:40
autor: KwZ
Przewoźnika (MZA) czy organizatora (ZTM)?

Komunikacja podmiejska

: 01 gru 2023, 9:01
autor: Walas
Flash8222 pisze:
01 gru 2023, 7:51
Wszystko zależy od kierowcy. Ogólnie do dzisiaj byl tam zakaz wysyłania przegubów namaszczony przez samego miejskiego przewoźnika.
To ciekawe czemu Twój zmiennik jeździł ostatnio waszym 7233 na tej linii i to na rozkładzie świątecznym.

Komunikacja podmiejska

: 01 gru 2023, 9:16
autor: Flash8222
Bo tak.
KwZ pisze:
01 gru 2023, 8:40
Przewoźnika (MZA) czy organizatora (ZTM)?
Przewoźnika.

Komunikacja podmiejska

: 01 gru 2023, 10:15
autor: Lukas
Myślę że tej linii przydałoby się odwrócenie kierunków w Ożarowie tzn. że jadąc z Warszawy w kierunku Płochocina skręcałyby dopiero w Poniatowskiego a nie Strzykulską jak obecnie. W ten sposób mieszkańcy osiedli wzdłuż Poniatowskiego w drodze do i z Warszawy nie musieliby zwiedzać zakorkowanego Ożarowa. Co prawda odcinkiem Sochaczewskiej pomiędzy Strzykulską a Poniatowskiego autobus przejeżdżałby dwukrotnie jadąc w tym samym kierunku ale myślę że jest to problem do rozwiązania a ma nawet swoje plusy.

Komunikacja podmiejska

: 01 gru 2023, 11:08
autor: Flash8222
Ogólnie są plany skrócenia 743 do Ożarowa a na dalszym odcinku puścić jakąś eLkę gdyż napełnienia są mniejsze.

Komunikacja podmiejska

: 01 gru 2023, 12:25
autor: person
eLka, a może GPA z czasem wkroczy do Ożarowa? ;) Do Płochocina już GPA za chwilę dojedzie, a RJ linii 14 jest zgrany z odjazdami pociągów... (super są te ich mapy i rozkłady)