Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 10 kwie 2019, 15:15
Dzięki!
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Były takie plany, ale Arriva wycofała się z tego pomysłu.MJ pisze: ↑10 kwie 2019, 14:08Flash8222 pisze: ↑10 kwie 2019, 13:53Na razie nie. Mogę też znieść embargo na informacje odnośnie tego kontraktu. To co wcześniej pisałem o podpisaniu umowy z Arrivą to miałem w połowie dobre informacje. Bo faktycznie Arriva podpisała umowę ale z Solarisem na kupno autobusów co było jakimś ryzykiem dla Arrivy. Ogólnie przeguby będą stacjonowały na innej zajezdni, może nawet własnej już gdyż PKS ma problemy z ZUSem oraz płynnością finansową. Wozy które miały być naprawione do końca do końca marca są wciąż w naprawie albo czekają na decyzję. PKS miał od kwietnia ponownie mieć 50 brygad, nie wiadomo nawet czy od maja będzie miał.Generalnie może to mieć związek z tym co napisał Flash. Słyszałem informacje, że plac na Klementowickiej został odkupiony przez Arrivę. Tam ma być rozbudowa aby pomieścić większą ilość autobusów.michael112 pisze: ↑10 kwie 2019, 14:03A coś już wiadomo, gdzie będzie zajezdnia dla nowych autobusów?
Czyli kontrola z PIP z jesieni musiała wykryć lewizny z kitraniem przez Grodzia dużej części wypłat w nieoskładkowanych dodatkach. Nie bez powodu się mówiło, że szofery PKS są m.in. najlepiej wykarmieni w Warszawie
O tej lokalizacji bazy Arrivy to jeszcze nie słyszałempiorunus pisze: ↑10 kwie 2019, 17:22Czyli kontrola z PIP z jesieni musiała wykryć lewizny z kitraniem przez Grodzia dużej części wypłat w nieoskładkowanych dodatkach. Nie bez powodu się mówiło, że szofery PKS są m.in. najlepiej wykarmieni w Warszawie
Co do bazy Arrivy- w umowie ponoć zgłosili jednak Wyględy. Szukają jednak czegoś na już. Jedną z lokalizacji branych pod uwagę jest ponoć dawna baza Orbisu na Przedpolu. No i ciekaw jestem jaki mają pomysł na swoją stację CNG W końcu wg. nich budowa takiego przybytku nie wymaga żadnych pozwoleń i zachowania wymaganych stref bezpieczeństwa...
Ciężko się Ciebie czyta Panie Kolegobeni pisze: ↑10 kwie 2019, 19:51Tak czytam i czytam ok ale konkretnie przy podpisaniu umowy powinni stwierdzić gdzie będą stacjonować 54 NU18CNG. Dwa to czy znajdą kierowców a i stacja CNG też by się zdała a to nie na już i ot tak. Sama budowa i zezwolenia to tak z pół roku najmarniej.
Co do Grodziska to zalegają z tego co wiem z opłatami za leasing SU12 i to nie mało do tego mega kary za nie wykonane kursy lawina rośnie. Plus kary z ZUS i US.
Jeśli zalegają przeliczeniowo na min. 3 raty to sprawa powinna trafić do windykacji leasingu. Fakt, że wszystkie są na blachach WGM utrudnia szybkie wytypowanie firmy leasingowej. Ktoś musiałby poratować datami pierwszych rejestracji, choćby dla paru aut.
Akurat w Arrivie raczej nie ma problemu z kierowcami. Nie jest to mała firma, więc zawsze kogoś znajdą. Poza tym cały czas nowi się szkolą. Co do tankowania to jeżeli nie uda im się na czas ze stacją to pewnie będą tankować na Prądzyńskiego. Chyba że umowa zobowiązuje by tankować tylko na bazie.beni pisze: ↑10 kwie 2019, 19:51Tak czytam i czytam ok ale konkretnie przy podpisaniu umowy powinni stwierdzić gdzie będą stacjonować 54 NU18CNG. Dwa to czy znajdą kierowców a i stacja CNG też by się zdała a to nie na już i ot tak. Sama budowa i zezwolenia to tak z pół roku najmarniej.
Co do Grodziska to zalegają z tego co wiem z opłatami za leasing SU12 i to nie mało do tego mega kary za nie wykonane kursy lawina rośnie. Plus kary z ZUS i US.
Oczywiście