O stronach ZTM MZA i TW
Na stronie WTP dziś pojawił się komunikat odnośnie jutrzejszych objazdów w związku z marszem: https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2023/06/0 ... rolewskim/
Dużą ciekawostką jest zmiana sposobu informowania o trasach. Dotychczas były podane etapy i w każdym etapie wymienione wszystkie linie na objazdach. Teraz natomiast są podane linie i przy każdej linii jest napisane w jakim etapie ma objazd i jaki. Co myślicie o takim sposobie przedstawienia informacji? Dla mnie jest to całkiem spoko ale mam jedno ale - w natłoku tych tras i tekstu bardzo nieczytelnie jest napisane kiedy mowa jest o jakiej linii. Jak na załączonym screenie. Zrobiłbym w tym przypadku np. te 118 i 127 w jakichś ramkach, większą czcionką, jakoś wyraźnie oddzielone czy coś. Bo ciężko jest w natłoku informacji zobaczyć kiedy czytamy o jakiej linii.
Dużą ciekawostką jest zmiana sposobu informowania o trasach. Dotychczas były podane etapy i w każdym etapie wymienione wszystkie linie na objazdach. Teraz natomiast są podane linie i przy każdej linii jest napisane w jakim etapie ma objazd i jaki. Co myślicie o takim sposobie przedstawienia informacji? Dla mnie jest to całkiem spoko ale mam jedno ale - w natłoku tych tras i tekstu bardzo nieczytelnie jest napisane kiedy mowa jest o jakiej linii. Jak na załączonym screenie. Zrobiłbym w tym przypadku np. te 118 i 127 w jakichś ramkach, większą czcionką, jakoś wyraźnie oddzielone czy coś. Bo ciężko jest w natłoku informacji zobaczyć kiedy czytamy o jakiej linii.
Czy w czasie tych utrudnień 4 ma kursować na Służewiec a 20 na Boernerowo? Etap V.
Chyba autor tego komunikatu nie jest ze zmianami na bieżąco....
Chyba autor tego komunikatu nie jest ze zmianami na bieżąco....
Wcięcia jak w Pythonie. I rozmiary czcionek.reserved pisze: ↑ Dla mnie jest to całkiem spoko ale mam jedno ale - w natłoku tych tras i tekstu bardzo nieczytelnie jest napisane kiedy mowa jest o jakiej linii. Jak na załączonym screenie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jedna wielka dupa z tymi objazdami. 521 puste z Marszałkowskiej (bo wyjechało z Marszałkowskiej). Przed nim dwa zapakowane 523, pierwsze minus 30. Można było to 521 puścić od Pl.Narutowicza chociaż przez Raszynska, bo i przy Pomniku Lotnika tłum, a 167 i 187 zapakowane.
Przy Saskiej na przystanku z 200 osób, autobusy pojechały pełne.
Przy Saskiej na przystanku z 200 osób, autobusy pojechały pełne.
ŁK
- AdamKlocusky
- Posty: 719
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Powiało nostalgiąZTM pisze: Utrudnienia na Lotnisku Chopina
W związku z działaniami operacyjnymi służb na Lotnisku Chopina występuje brak możliwości obsługi przystanków LOTNISKO-SEKTORY AB 01 i 02, LOTNISKO-SEKTORY CDE 01 i 02 oraz TERMINAL AUTOKAROWY 01 i 02 przez autobusy linii 148, 175, 188, 331.
W związku z powyższym dla linii 175 i 188 przystankiem dla wysiadających jest przystanek OŚRODEK WOJSKOWY 01, natomiast przystankiem dla wsiadających jest przystanek OŚRODEK WOJSKOWY 02.
Przystankiem krańcowym dla linii 148 i 331 jest przystanek BENETTA 02.

Przypadkiem spojrzałem na ostatni kurs 720 z Rzakty w dzień powszedni. Według rozkładu trasę pomiędzy przystankiem Fabryczna a Trawiasta autobus pokonuje w dwie minuty (0:59-1:01). Czyżby rozpędzał się do 150 km/h? 

Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Już ktoś gdzieś tłumaczył ten bug. Brak ustawionych czasów dla pory nocnej?
Albo konwersja na busmana.karmat pisze:Już ktoś gdzieś tłumaczył ten bug. Brak ustawionych czasów dla pory nocnej?
Btw czy konwersja na busmana oznacza koniec BWL, czy busman się nauczył robić to sprawnie, czy ZTM kupił superkomputer?
ŁK
- TranslatorPS
- Posty: 656
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Przecież to właśnie dzięki BusManowi udało się w końcu drukować kursówki BWLek od razu w jednej całości, a nie sklejając fynflion wydruków z TeeRa, a że ZTM daje wrażenie posiadania komputerów jakie ma i otworzenie rozkładu graficznego dwóch linii powoduje zainteresowanie się tematem siedziby przez Narodowe Centrum Badań Jądrowych to inna sprawa.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Drukowanie to jedno, ale było jakoś ze nie można łączyć 3 linii, bo zaczynają kręcić sequel Oppenheimera.
ŁK
- TranslatorPS
- Posty: 656
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Jest to co najwyżej ograniczenie, które ZTM sobie sam nałożył (właśnie o to mi chodziło z komentarzem co do NCBJ), bo nie raz nie dwa widziałem z BusMana wydruki skrajnie nieczytelne z powodu napchania w jedno zadanie kilku linii. W Gdyni któregoś razu naliczyłem osiem, ale tam zaś bardzo lubią przebieranki na jeden kurs, żeby tylko przejechać z jednej pętli na inną w ruchu linowym. (Tak w ogóle, co to jest w tym tygodniu, wczoraj musiałem wyganiać z RiO do IP, a teraz tematy odwrotnie są poruszane ;> )
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Można. Pamiętam BWL 3+25+1. Obecna 1+3+4 też wymaga otwarcia trzech linii i to 1 z wariantami. Tylko wykres graficzny ma wysokość PKiN.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To do Varso Tower mu jeszcze trochę brakuje. Można swobodnie łączyć.
A w rozkładach jazdy na stronie nadal brakuje przystanku IWICKA w stronę Czerniakowskiej.Łukasz pisze: ↑25 lip 2023, 11:38Od dnia 25.07.2023 r. od ok. godz. 12:00 uruchamia się przystanek IWICKA 51 zlokalizowany na tymczasowym wypłytowaniu w pasie dzielącym jezdnieul. Gagarina przed skrzyżowaniem z ul. Iwicką. Obowiązywał one będzie jako stały dla linii: 131, 167, 168, 180 i jako na żądanie dla linii: N31 i N81.