Strona 264 z 321

: 27 wrz 2013, 20:17
autor: ashir
Domas pisze:517:[/b] Aktualnie mamy 14 brygad w szczycie.
13 brygad. :>

: 27 wrz 2013, 20:29
autor: KwZ
W MaxA (130916) jest 9c+3d.

: 27 wrz 2013, 20:37
autor: ashir
9c+4d - policz dokładnie. :razz:

: 27 wrz 2013, 21:06
autor: KwZ
Tak, 4 dodatki. Przepraszam, źle przepisałem.

: 27 wrz 2013, 22:38
autor: Domas
Poprawiłem już.

: 28 wrz 2013, 3:23
autor: Emyl
Domas pisze:Ogólny bilans: 9 brygad więcej do rozdysponowania.
I wio z nimi na 190, żeby od strony Marek zrobić rano dłuższy i solidny mikroszczyt.

: 29 wrz 2013, 21:26
autor: Łukasz
emyl pisze: W ogóle, to tylko patrzeć, jak Rzeszotarskiej będzie stały. ](*,)
Wątpię. Jak otworzą Targową, to pewnie zniknie przejście dla pieszych i przynajmniej do momentu zbudowania na tej wysokości tunelu - nie wróci.

[ Dodano: Nie 29 Wrz, 2013 21:28 ]
emyl pisze:Pytałem właśnie o warunki ruchu w kontekście możliwych zatorów. Choociaż, Orla zawsze spoko, Waszmość byś się pewnie wyrobił i tamtędy :twisted:
Orla by była spoko, nie jest tak wąsko wcale na skręcie. Gorsze są spowalniacze.

: 29 wrz 2013, 23:16
autor: Emyl
Łukasz pisze:Wątpię. Jak otworzą Targową, to pewnie zniknie przejście dla pieszych i przynajmniej do momentu zbudowania na tej wysokości tunelu - nie wróci.
Skąd takie wnioski?

: 30 wrz 2013, 8:01
autor: Domas
emyl pisze:I wio z nimi na 190, żeby od strony Marek zrobić rano dłuższy i solidny mikroszczyt.
To teraz wytłumacz ZTM-owi, że coś takiego byłoby lepsze.
Łukasz pisze:Wątpię. Jak otworzą Targową, to pewnie zniknie przejście dla pieszych i przynajmniej do momentu zbudowania na tej wysokości tunelu - nie wróci.
A tam przypadkiem nie było na stałe przejścia?

: 01 paź 2013, 21:50
autor: mw158979
Domas pisze:Ogólny bilans: 9 brygad więcej do rozdysponowania.
Plus spadek podazy z Wilenskiego do centum, o 10 przegubow na godzine...

: 01 paź 2013, 22:36
autor: Domas
mw158979 pisze:
Domas pisze:Ogólny bilans: 9 brygad więcej do rozdysponowania.
Plus spadek podazy z Wilenskiego do centum, o 10 przegubow na godzine...
Wczytaj się dokładnie - podaż nie spada, bo zagęszcza się to poprzez silne 160 i 460.

: 02 paź 2013, 0:38
autor: Łukasz
emyl pisze:
Łukasz pisze:Wątpię. Jak otworzą Targową, to pewnie zniknie przejście dla pieszych i przynajmniej do momentu zbudowania na tej wysokości tunelu - nie wróci.
Skąd takie wnioski?
Z iloczynu ruchu. Przejście bez świateł w tym miejscu skończy się jedną ofiarą śmiertelną tygodniowo. Chyba że zrobią światła.

: 02 paź 2013, 23:39
autor: mw158979
Domas pisze:
mw158979 pisze:Plus spadek podazy z Wilenskiego do centum, o 10 przegubow na godzine...
Wczytaj się dokładnie - podaż nie spada, bo zagęszcza się to poprzez silne 160 i 460.
Wlasnie widze - 160 jest co 5, proponowane tez co 5. 460 jest co 10 i proponowane tez co 10.

: 03 paź 2013, 14:00
autor: Matrix2441
Chwilami mam wrażenie, że nie ma po co się tak czepiać tego 512. Owszem, na Zaciszu są godziny, w których pasażerów jest mało. Ale czy to tylko jedne 512 tak ma? Natomiast w szczycie wielokrotnie miałem okazję tym jechać i na terenie Zacisza było sporo ludzi w środku, co - jak dla mnie - jest zrozumiałe, bo jest tam ogromna ilość domków i bloczków, w których mieszka naprawdę dużo ludzi. A co do Młodzieńczej - co to za różnica czym człowiek pojedzie stamtąd do Wileńskiego/MRA? W 190 do Młodzieńczej wsiada niewiele więcej (jak nie tyle samo) ludzi, niż w 512 na odcinku Zacisze - Młodzieńcza. Więc nie jest koniecznością dokładanie porannych brygad na 190, by odciążyć tamten odcinek. Problem zaczyna się na Młodzieńczej. I od tego jest 512, by odciążyć ten przystanek - to jest oprócz zapewnienia połączenia z Centrum mieszkańcom Zacisza, druga podstawowa i najważniejsza funkcja tej linii. Po południu sytuacja ma się nieco inaczej - 512 jest najbardziej obciążone od MRA do Młodzieńczej, ale na Zacisze też jedzie niezła ilość ludu. Przez wiele lat jakoś to 512 jeździło i problemu nie było. Ludzi na Zaciszu nie ubyło, więc czemu ma ubyć autobus? 190 w szczycie B jest i za Młodzieńczą dobrze wypełnione, więc w tym przypadku można by na to coś dorzucić.
Podsumowując: 512 nie jest jak dla mnie tak problemową linią, jaką niektórzy z niej robią. Jak ktoś bardzo chce, to wyśle coś na Zacisze i skasuje 512, ale zaciszański odcinek tej linii nie jest zbyt długi, a kasując 512 tracimy nie tylko obsługę Zacisza, ale i nienajgorszą pomoc przy odbieraniu pasażerów z MRA i rozwożeniu ich do Młodzieńczej czy - jak to jest rano - obsługę tego odcinka w przeciwnym kierunku. ;-)

: 03 paź 2013, 14:23
autor: Emyl
mw158979 pisze:Wlasnie widze - 160 jest co 5, proponowane tez co 5. 460 jest co 10 i proponowane tez co 10.
Nic nie zrozumiałeś.