Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Nie no, po prostu rewelacja, dzięki za informacje. Szkoda że nie zareagowano szybciej, ale zawsze.
Faktycznie połowicznie, ale zawsze to temu porannemu 203324 pomoże. Rozumiem, że po powrocie S3 wróci wszystko do normy - chyba słusznie.
Widać z perspektywy roku, że liczba pasażerów na tej linii się zwiększyła. Taki szczytowy, odjeżdżający ok 17:10-17:15 (teraz to 113345) w lipcu zeszłego roku ruszał z DWC z tylko zapełnionymi wszystkimi miejscami siedzącymi, a sporą część zajmowali ludzie z walizkami jadący na lotnisko do Modlina (na moje oko ok. 20%). Teraz jeżdżą tylko pracujący i od DWC na stojąco jedzie jakieś 50+ osób (mówię o sytuacji jak są S3 i KML). Być może 6-członowe składy na KML byłyby lepszym rozwiązaniem...
Faktycznie połowicznie, ale zawsze to temu porannemu 203324 pomoże. Rozumiem, że po powrocie S3 wróci wszystko do normy - chyba słusznie.
Widać z perspektywy roku, że liczba pasażerów na tej linii się zwiększyła. Taki szczytowy, odjeżdżający ok 17:10-17:15 (teraz to 113345) w lipcu zeszłego roku ruszał z DWC z tylko zapełnionymi wszystkimi miejscami siedzącymi, a sporą część zajmowali ludzie z walizkami jadący na lotnisko do Modlina (na moje oko ok. 20%). Teraz jeżdżą tylko pracujący i od DWC na stojąco jedzie jakieś 50+ osób (mówię o sytuacji jak są S3 i KML). Być może 6-członowe składy na KML byłyby lepszym rozwiązaniem...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27449
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ja jestem zdania, że (jeśli cokolwiek) tam powinna być linia Zielonka - Gdański przez Rembertów, obustronnie skomunikowana z S2, ale to wymaga przebudowy Zielonki (żeby kończyć) i Rembertowa (żeby komunikować).Wolfchen pisze:1. Składy kończące bieg na Wschodnim/Rembertowie wyciągnięte do Zielonki, żeby tam był jako-taki takt (30/60/60, choć brak wspólnego biletu w Zielonce do tego zniechęca).
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Planowana przebudowa stacji Zielonka nie będzie sprzyjać takiemu rozwiązaniu, stacji Rembertów z resztą również http://siskom.waw.pl/kp-kolej-wawa-sokolka.htmfik pisze:Ja jestem zdania, że (jeśli cokolwiek) tam powinna być linia Zielonka - Gdański przez Rembertów, obustronnie skomunikowana z S2, ale to wymaga przebudowy Zielonki (żeby kończyć) i Rembertowa (żeby komunikować).Wolfchen pisze:1. Składy kończące bieg na Wschodnim/Rembertowie wyciągnięte do Zielonki, żeby tam był jako-taki takt (30/60/60, choć brak wspólnego biletu w Zielonce do tego zniechęca).
Swoją drogą projekt jest ciekawy, z tego co widzę, to ruch aglo na tej linii przewidziany jest do p.o. Wołomin Słoneczna, który znalazł się wewnątrz stacji Wołomin. To, że rysunki srk nie zgadzają się z drogowymi i całość PFU wygląda jak wielka składanka już przemilczę. Robi mi się coraz większy offtop, więc może już dość
To jakaś ściema z tymi dwoma Flirtami w Newagurufio198 pisze:Jako drugi i do Nowego Sącza. Też byłem zdziwiony że tam, podobno Stadler coś tam wynajmuje i tam są wysyłane nasze ''Flirty''. W Siedlcach nie ma miejsca - tyle jest zamówień
Pojawiło się info, że na P4 są już dwie sztuki, (w tym F-10) viewtopic.php?p=863567#863567
W ostatni poniedziałek zaobserwowałem w ruchu 8 flirtów (01, 02, 06, 07, 09, 12, 13, 14), w związku z czym wysmażyłem takiego posta:
A tu dzisiaj nadziałem się na 04.Cała dostępna ósemka flirtów twardo kursuje na obiegach siedleckich (04 i 10 są w Newagu).
No chyba ze miałem jakieś przywidzenia
Skoro wiesz lepiej, to poinformuj po co w takim razie ''Flirt'' jechał do Nowego Sącza.alojz pisze:To jakaś ściema z tymi dwoma Flirtami w Newagurufio198 pisze:Jako drugi i do Nowego Sącza. Też byłem zdziwiony że tam, podobno Stadler coś tam wynajmuje i tam są wysyłane nasze ''Flirty''. W Siedlcach nie ma miejsca - tyle jest zamówień
Raczej nie - oprócz 010 na P4 pojechała w/g moich informacji 011alojz pisze:Pojawiło się info, że na P4 są już dwie sztuki, (w tym F-10) viewtopic.php?p=863567#863567
W ostatni poniedziałek zaobserwowałem w ruchu 8 flirtów (01, 02, 06, 07, 09, 12, 13, 14), w związku z czym wysmażyłem takiego posta:A tu dzisiaj nadziałem się na 04.Cała dostępna ósemka flirtów twardo kursuje na obiegach siedleckich (04 i 10 są w Newagu).
No chyba ze miałem jakieś przywidzenia
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Bez urazy. Ja żadnym specem nie jestem. Nie mam "dostępu" do informacji, opieram się tylko na własnych obserwacjach i forumowych wieściach.
Skoro KMy mają 10 flirtów, a ja widziałem w tym tygodniu 9 sztuk w ruchu (wszystkie oprócz F-10, który był widziany w Nowym Sączu), to nie ma szans że dwa są na P4.
PS. 011? KMy nie mają flirta o takim numerze.
Skoro KMy mają 10 flirtów, a ja widziałem w tym tygodniu 9 sztuk w ruchu (wszystkie oprócz F-10, który był widziany w Nowym Sączu), to nie ma szans że dwa są na P4.
PS. 011? KMy nie mają flirta o takim numerze.
Zgadza się - mój błąd. Uwierzyłem bez sprawdzenia w to co mi powiedzianoSkoro KMy mają 10 flirtów, a ja widziałem w tym tygodniu 9 sztuk w ruchu (wszystkie oprócz F-10, który był widziany w Nowym Sączu), to nie ma szans że dwa są na P4.
PS. 011? KMy nie mają flirta o takim numerze.
KM-y nie mają 011
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach