Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Mi również najbardziej przypadło do gustu wyróżnienie II. Wybrańca bym nie nazwał ani trochę ładnym, co najwyżej znośnym. Ale i tak EN76 jest gorzej pomalowany. Zresztą najlepiej to ujął grzegorz ![:mrgreen:](./images/smilies/mg.gif)
Choć w sumie jakby zrobić parę poprawek i użyć innych kolorów, byłoby idealne malowanie dla pociągu nad morze.
![:mrgreen:](./images/smilies/mg.gif)
Choć w sumie jakby zrobić parę poprawek i użyć innych kolorów, byłoby idealne malowanie dla pociągu nad morze.
Trudno się nie zgodzićgrzegorz pisze:Flaki mi od tych falek i łatek wykręca. Czy pociąg wyjeżdżający na wieś koniecznie musi konkurowac z krowami?
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
No właśnie. Jednolicie i prosto, bez nadmiaru kombinowania. Na większości składów KM (zwłaszcza tych starszych) żółć jest słoneczna, a zieleń trawiasta. Na niektórych zieleń występuje w bardziej zaniebieszczonym odcieniu (jeździ np. trochę takich AKM, które nazywam "koszmarny sen lakiernika", bo straszą plamami w różnych odcieniach zieleni).Nxo pisze:jak dla mnie cały tabor KM powinien być pomalowany jednakowo
Na TRAXX-ach niestety ta żółć (której, wraz z bielą, wydaje się być zbyt mało) ma mało sympatyczny odcień cytryny pędzonej na sterydach. Dobrze, że chociaż nowa seria AKM zachowała tradycyjny, "bezpieczny" schemat malowania.
Przetarg na dwa składy push-pull
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Ostatnio jakiś wandal ohydnie zmazał (na całej długości prawie) nowe AKM 1641+1646. Całe szczęście, przynajmniej z 1646, już to chyba usunięto...
Zniknął mi gdzieś z pola widzenia "tercet miński" EN57KM-1561+1562+1566. Ostatnim razem gdy go widziałem (będzie chyba z tydzień temu), był to już tylko duet. Czyżby kolejna z tych jednostek powędrowała na modernę?
Zniknął mi gdzieś z pola widzenia "tercet miński" EN57KM-1561+1562+1566. Ostatnim razem gdy go widziałem (będzie chyba z tydzień temu), był to już tylko duet. Czyżby kolejna z tych jednostek powędrowała na modernę?
14 - od soboty tak jeździ
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
1566 - ORJacek Z. pisze:Zniknął mi gdzieś z pola widzenia "tercet miński" EN57KM-1561+1562+1566. Ostatnim razem gdy go widziałem (będzie chyba z tydzień temu), był to już tylko duet. Czyżby kolejna z tych jednostek powędrowała na modernę?
http://mkseba.xaa.pl/km.html
Sytuacja, jaka mnie spotkała w hiper-kiblach pokazała, jak słabo KM przeszkoliły swoich ludzi...
Otóż widząc hiper-kible na jednym ze składów nawet się ucieszyłem, bo klima w najnowszych AKM (jeden to 1627, drugiego nie zanotowałem)... Potem żałowałem.
Nie tylko klima nie pracowała (ani wentylatory, ani sprężarki, jedna jednostka z Newagu, druga z Mińska, w obu tak samo), ale i okna były zablokowane (większość), sam odblokowywałem, a kierownik potem wszystkie zamykał, twierdząc, że klima działa, co było oczywistą bzdurą.
Bujać, to nie mnie. Wystawianie składu nagrzanego, z zablokowanymi oknami i niesprawną i klimą i wentylacją to kpina z pasażerów.
Otóż widząc hiper-kible na jednym ze składów nawet się ucieszyłem, bo klima w najnowszych AKM (jeden to 1627, drugiego nie zanotowałem)... Potem żałowałem.
Nie tylko klima nie pracowała (ani wentylatory, ani sprężarki, jedna jednostka z Newagu, druga z Mińska, w obu tak samo), ale i okna były zablokowane (większość), sam odblokowywałem, a kierownik potem wszystkie zamykał, twierdząc, że klima działa, co było oczywistą bzdurą.
Bujać, to nie mnie. Wystawianie składu nagrzanego, z zablokowanymi oknami i niesprawną i klimą i wentylacją to kpina z pasażerów.
Koleje Mazowieckie dostały karę za niezamykające się drzwi:
http://utk.gov.pl/portal/pl/64/3295/KAR ... CKICH.html
http://utk.gov.pl/portal/pl/64/3295/KAR ... CKICH.html
Może to być 1566 - z tego co wiem poszła do MMJacek Z. pisze:Zdaje się, że kolejny nowy AKM stoi w ZNTK MM. Numer "systemowy" 921. Taborowego nie znam.
Na pewno nie są to jednak np. EN57-1597, -1599, -1713 - te widziałem w ostatnich dniach jeżdżące dzielnie jeszcze jako nie-AKM.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę ![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
-
- Posty: 1223
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
[ Dodano: Czw 08 Sie, 2013 20:19 ]
Takie rzeczy tylko w AKM - w starych kiblach nie da się tego dopilnować, gdyż nie ma zabezpieczenia przed ruszeniem z otwartymi drzwiami.Premo pisze:Jak dla mnie to jest dziwne bo ostatnimi czasu zaczęto walczyć z niezamykającymi się drzwiami. Pociąg często nie może ruszyć jeżeli wszystkie drzwi nie będą zamkniętealojz pisze:Koleje Mazowieckie dostały karę za niezamykające się drzwi: