Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4104
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 lis 2023, 9:04

3*, o 141 nawet nie pomyślałem xd

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 lis 2023, 9:09

primoż pisze:
03 lis 2023, 0:02
Z tymi korzyściami to bym się zastanowił, bo jak 521 wylądowało na Trasie Ł, to jeszcze nie było na nim buspasa, więc przejazd tamtędy nie był zbty atrakcyjny. Aczkolwiek gdyby ZTM/miasto się nie ugięło pod presją wawerskiej pseudoelity, to mieszkańcy przeklętej dzielnicy Wawra teraz wyszliby na tym dużo lepiej. Rembertów i 143 tego najlepszym przykładem.
Jak 521 lądowało na TŁ, to przede wszystkim nie było SKM w Wawrze, to jednak istotna różnica.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 lis 2023, 9:16

Autobus Czerwon pisze:
03 lis 2023, 9:04
3*, o 141 nawet nie pomyślałem xd
Jeśli chodzi o liczbę kursów, to pewnie byłoby kosztem 188/523.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Autobus Czerwon
Posty: 4104
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 lis 2023, 9:25

Jeżeli miałaby zostać zachowana podobna liczba kursów, to obecnie 188+523 w szczycie dają 12-17 kursów na godzinę w szczycie. 521 które powinno w szczycie jeździć co 10', co daje 6 kursów. To nie wiem do ilu trzeba byłoby pociąć 188 i 523 żeby to się spięło xd

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 lis 2023, 9:30

Btw 188 powinno skręcić w Woronicza i dojechać do Wierzbna :) To chyba mniej ofensywne niż skręt w Banacha.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4104
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 lis 2023, 9:53

Od razu niech jedzie zamiast 174 na Bokserską :D Ten skręt był już ćwiczony pod postacią 182 i chyba średnio się sprawdził patrząc z perspektywy czasu.

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 lis 2023, 12:24

Nie przypominam sobie, żeby 182 jeździło Żwirki i Wigury.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lis 2023, 12:25

Jeździło od Sasanki do 17 stycznia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 lis 2023, 12:27

pawcio pisze:
03 lis 2023, 12:25
Jeździło od Sasanki do 17 stycznia.
Aa, tak, ale to wykluczający się odcinek,
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4104
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 lis 2023, 12:29

Ach, ja myślałem że od GUSu chcesz je puścić przez Niepodległości i Woronicza

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 lis 2023, 12:43

Aż tak szalony nie jestem :p
ŁK

primoż
Posty: 3764
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 lis 2023, 14:47

Matt Cubis pisze:
03 lis 2023, 7:32
Przy czym ten potok popołudniu na 143 to według mnie bardziej na solówkę niż przegub. :-"
Jeżeli potok ze 143 nadaje się na solo, to potok z 521 w Jerozolimskich nadaje się na Fiata Multiplę :D

To 143 to ma słabą końcówkę zachodnią, bo ten Pomnik Lotnika to zakończenie nigdzie tej linii z punktu widzenia prawego brzegu :-k
fik pisze:
03 lis 2023, 9:09
Jak 521 lądowało na TŁ, to przede wszystkim nie było SKM w Wawrze, to jednak istotna różnica.
Dzięki za rozjaśnienie. Byłem pewien, iż SKM do Wawra już była, ale ze słabą ofertą :-k
KwZ pisze:
03 lis 2023, 9:16
Jeśli chodzi o liczbę kursów, to pewnie byłoby kosztem 188/523.
Przy obecnie panujących tendencjach to prędzej byłoby pocięte 523 niż 188 :-"
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lis 2023, 14:48

primoż pisze:
03 lis 2023, 14:47
To 143 to ma słabą końcówkę zachodnią, bo ten Pomnik Lotnika to zakończenie nigdzie tej linii z punktu widzenia prawego brzegu :-k
Masz lepszą niezbyt odległą, żeby razem z 188 i 523 łapać przystanek przy Politechnice?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

primoż
Posty: 3764
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 lis 2023, 15:02

Teraz to już musztarda po obiedzie, bo pewnie po likwidacji przystanku w dziurze nastąpi powrót 143 pod GUS :-k
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 586
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 03 lis 2023, 15:09

primoż pisze:
03 lis 2023, 15:02
Teraz to już musztarda po obiedzie, bo pewnie po likwidacji przystanku w dziurze nastąpi powrót 143 pod GUS :-k
No właśnie, kiedy powrót na trasę podstawową do GUSu?
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

ODPOWIEDZ